سیاسی

مصوبه کمیسیون اجتماعی برای مجازات مسئولان که دارای تعارض منافع در تصمیمات‌شان هستند

سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ – ۱۸:۲۴ مصوبه کمیسیون اجتماعی برای مجازات مسئولان که دارای تعارض منافع در تصمیمات‌شان هستند

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کمیسیون اجتماعی برای مسئولانی که تصمیما‌ت یا اقدامات‌شان بر منافع در خارج از مجموعه کاری‌شان تاثیرگذار است، مجازات نقدی و حبس در نظر گرفته است.

مصوبه کمیسیون اجتماعی برای مجازات مسئولان که دارای تعارض منافع در تصمیمات‌شان هستند

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ‌در جلسه امروز ادامه رسیدگی به طرح تعارض منافع در دستور کار اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی ادامه داد: در این جلسه مواد 14 تا 17 این طرح توسط اعضای کمیسیون مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: با مصوبه امروز کمیسیون چنانچه مدیر یا مسئولی در هر سه قوه و در نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی در تصمیم‌گیری مشارکت داشته باشد و یا با امضای خود دستوری را صادر کند که بر منافع وی در خارج از سازمان تأثیرگذار باشد، تخلف شده و برایش مجازات در نظر گرفته شده است.

بابایی خاطرنشان کرد: 3 تا 7 سال حبس مجازات مسئولانی است که مرتکب این تخلف شوند و جزای نقدی آن نیز سه برابر منافعی است که از این راه کسب می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن