ورزشی

لیگ برتر فوتبال| آتش‌بازی فولاد در دربی خوزستانی/ فکری با نفت آتش گرفت!

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:48 منتشر شده در مورخ: 1400/04/01 شناسه خبر: 1745805 فولاد ۲ – نفت مسجدسلیمان صفر؛ لیگ برتر فوتبال| آتش‌بازی فولاد در دربی خوزستانی/ فکری با نفت آتش گرفت! لیگ برتر فوتبال| آتش‌بازی فولاد در دربی خوزستانی/ فکری با نفت آتش گرفت! تقابل تیم‌های فولاد و نفت مسجدسلیمان به پیروزی تیم میزبان انجامید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدار تیم‌های فولاد و نفت مسجدسلیمان طی چارچوب مسابقه‌ای معوقه از هفتۀ بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه فولاد آره‌نای استان خوزستان از ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه امشب ۱ تیرماه برگزار شد که درنهایت با نتیجۀ ۲ بر صفر خاتمه یافت.

این دیدار برای دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود. شاگردان جواد نکونام برای بقا در لیست بالانشینان به حداکثر امتیازات این تقابل خانگی نیاز مبرمی داشتند و از آن‌سو، شاگردان محمود فکری در ادامۀ روند روبه‌رشد خود به‌دنبال کسب موفقیت در خارج از خانه بودند. بازی در ابتدا پایاپای دنبال شد اما در نخستین نیمه لوسیانو پریرا تیم فولاد را به گل رساند و فرشاد احمدزاده نیز در نیمه دوم تیر خلاص را بر پیکر مسجدسلیمانی‌ها فرود آورد تا فولاد به رده ششم برسد و نفت راهی رده دهم گردد. یک پنالتی تیم نفتی را نیز محسن فروزان مهار کرد تا امیدهای این تیم برای بازگشت ناامید شود. فولاد ۲ گل: لوسیانو پریرا (۱۲) – فرشاد احمدزاده (۶۲) نفت مسجدسلیمان صفر گل: – انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1745805 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن