سیاسی

کمیته امنیت آب در مجلس تشکیل شد/ مرتضی محمودوند رئیس کمیته شد

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ – ۰۲:۴۵ کمیته امنیت آب در مجلس تشکیل شد/ مرتضی محمودوند رئیس کمیته شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیته امنیت آب ذیل این کمیسیون تشکیل و مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد با رأی نمایندگان، ریاست این کمیته را بر عهده گرفت.

کمیته امنیت آب در مجلس تشکیل شد/ مرتضی محمودوند رئیس کمیته شد

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون اظهار داشت: مباحث مرتبط با امنیت ملی و موضوع امنیت آب در این جلسه مطرح شد و مقرر شد کمیته‌های ذیل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری موضوع امنیت آب تشکیل شود.

وی ادامه داد: مسئولانی از نیروهای مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این جلسه حضور یافتند و نقطه نظرات خود را درباره لایحه مذکور مطرح کردند.

عمویی گفت: با رأی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، کمیته امنیت آب ذیل این کمیسیون تشکیل و مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آباد با رأی نمایندگان حاضر در جلسه ریاست این کمیته را بر عهده گرفت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین لایحه اصلاح قانون استفاده از خانه‌های سازمانی نیروهای مسلح در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: این قانون مشتمل بر ۹ ماده است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و پس از طرح دیدگاه‌ها و نظرات مختلف، جزئیات و کلیات آن در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصویب شد و جهت بررسی به صحن علنی ارجاع خواهد شد.

عمویی تصریح کرد: لایحه اصلاح قانون استفاده از خانه‌های سازمانی نیروهای مسلح، نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی نیروهای مسلح اعم از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نیروی انتظامی را در برمی‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن