سیاسی

برگزاری اولین سالگرد عروج سردار شعبانی + نامه فرمانده سپاه به خانواده شهید

پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ – ۰۱:۰۵ برگزاری اولین سالگرد عروج سردار شعبانی + نامه فرمانده سپاه به خانواده شهید

مراسم گرامیداشت اولین سالگرد عروج سردار شهید محمدرضا شعبانی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بقیه الله(عج) و به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

برگزاری اولین سالگرد عروج سردار شعبانی + نامه فرمانده سپاه به خانواده شهید

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم گرامیداشت اولین سالگرد عروج سردار شهید محمدرضا شعبانی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه بقیه الله(عج) و به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در این مراسم سردار سرلشکر ایزدی، فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا و سردار سرتیپ رستگارپناه استاد دانشگاه امام حسین(ع) از طریق ارتباط زنده به بیان رشادت‌ها و خاطرات سردار شهید محمدرضا(ناصر) شعبانی پرداختند.

همچنین در بخشی از این مراسم از نامه سردار سرلشکر حسین سلامی‌ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به مناسبت برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت سردار شعبانی قرائت شد.

دخترشهید شعبانی نیز طی سخنانی در این مراسم گفت: صبحت از یک شهید، چه پدر من چه باقی شهدا، اصلا کار راحتی نیست، حرف از دلتنگی های ما، مادرم و خواهر و بردارم در این یکسال، نیست که هرچه هست باشد به حساب خدا. حرف از مظلومیت پدر هم نیست که اصلا باید مظلوم باشی تا شهید بشوی..

وی در بخش دیگری گفت:‌ هیچوقت هیچ خط و ربط سیاسی نتواتست پدرم را شیفته و فریفته جاه و مقام کند. هر وقت می‌پرسیدم شغل تو چیست فقط یک جواب داشت و می‌گفت: «پاسدارم بابا….» و چه پاسدار خوبی بود برای کشور ، مردم و ولأیت….

دختر شهید شعبانی تاکید کرد: از روزهای بیماری مادر بگویم که چگونه همپای پدرم در مناطق جنگی حاضر بود و چه خوب مزد این همراهی ر ا گرفت. از روزهای غربت در کشور غریب بگویم که پدر خانه‌اش را فروخت اما ریالی از بیت المال را خرج درمان همسر جانبازش نکرد… در همان روزها در خیابان های لندن بازهم پاسدار ولایت بود و پاسخ منافقین به اهانت کننده چادر مادر را خوب داد. از روزهای حضورت در سیستان بگویم؟ که چگونه اشرار را به زبونی واداشت و فقط خبری می آمد عملیاتی در پیش است و بعد صبر بود و صبر….

گفتنی است در ادامه این مراسم حاج سعید حدادیانبه مدیحه سرایی پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز دانشکده ارم کیش هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز دانشکده ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن