اجتماعی

نام‌گذاری خیابانی در تهران به نام آیت‌الله صانعی/اختلاف شورا ی شهر و فرمانداری ادامه‌دار شد

چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۳۴ نام‌گذاری خیابانی در تهران به نام آیت‌الله صانعی/اختلاف شورا ی شهر و فرمانداری ادامه‌دار شد

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از نام‌گذاری خیابانی در پایتخت به نام آیت‌الله صانعی خبر داد و گفت: ورود فرمانداری به موضوع نام‌گذاری خیابان‌ها در پایتخت غیرقانونی است.

نام‌گذاری خیابانی در تهران به نام آیت‌الله صانعی/اختلاف شورا ی شهر و فرمانداری ادامه‌دار شد

حسن خلیل‌آبادی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره موضوع نام‌گذاری خیابانی در پایتخت به نام آیت‌الله یوسف صانعی اظهار داشت: این نامگذاری جزو پیشنهادات ما در کمیسیون نام‌گذاری شورای شهر خواهد بود و به زودی در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.

وی افزود: محل دقیق خیابانی که قرار است به نام آیت‌الله صانعی گذاشته شود هنوز مشخص نشده و ما پیگیری‌های لازم را جهت تحقق این مسأله انجام خواهیم داد.

این عضو شورای شهر تهران در مورد مخالفت فرمانداری تهران با نامگذاری خیابان‌هایی به نام بازرگان، سهیل گوهری و اعظم طالقانی گفت: این نامگذاری‌ها بر اساس مصوبه شورای شهر تهران است و وظیفه هیأت انطباق فرمانداری مخالفت با نام‌گذاری‌ها در شورای شهر نیست.

خلیل آبادی گفت: تصمیم فرمانداری قانونی نیست و تا کنون هم این مسأله در مورد نامگذاری‌ها سابقه نداشته است.

وی در ادامه درباره علت تعطیلی خانه‌موزه شهید رجایی گفت‌:‌ این خانه‌موزه زیرمجموعه بنیاد شهید است که بنده از تعطیلی آن خبری نداشته‌ام ولی قطعاً آن را پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن