سیاسی

بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از بانک اطلاعات ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ – ۰۳:۵۵ بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از بانک اطلاعات ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس امروز از بانک اطلاعات ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازدید کردند و مسؤولان بانک گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه دادند.

بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از بانک اطلاعات ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس امروز از بانک اطلاعات ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازدید کردند.

وی افزود: مسؤولان این بانک اطلاعاتی گزارشی درباره این بانک اطلاعاتی را به اعضای کمیسیون ارائه دادند که طبق گزارش‌های ارائه شده پیشرفت‌ها برای تکمیل این بانک اطلاعات از سوی وزارت تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی رضایت‌بخش بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: طبق گزارش ارائه شده توسط مسؤولان مربوطه 7 میلیون ایرانی فاقد هرگونه بیمه هستند که باید هر چه زودتر تدابیر لازم برای این منظور اندیشیده شود.

بابایی خاطرنشان کرد: به دنبال تأکید مقام معظم رهبری برای این مشکل کمیسیون اجتماعی مجلس نشست‌هایی را با سازمان برنامه و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بیمه همه افراد اعم از شاغل و بیکار در دستور کار خود دارد.

وی افزود: همچنین طبق گزارش ارائه شده به این اعضای کمیسیون در جریان این بازدید بن کالای حمایت معیشتی به 34 میلیون ایرانی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن