ورزشی

پیروزی باشگاه ذوب‌آهن در جدال حقوقی با شکاری و روبین‌کازان/ باشگاه روسی در دادگاه عالی ورزش محکوم شد + عکس

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 08:07 منتشر شده در مورخ: 1400/04/09 شناسه خبر: 1747700 سود ۱۴ میلیارد تومانی گاندوها؛ پیروزی باشگاه ذوب‌آهن در جدال حقوقی با شکاری و روبین‌کازان/ باشگاه روسی در دادگاه عالی ورزش محکوم شد + عکس پیروزی باشگاه ذوب‌آهن در جدال حقوقی با شکاری و روبین‌کازان/ باشگاه روسی در دادگاه عالی ورزش محکوم شد + عکس باشگاه روبین کازان و بازیکن ایرانی پیشین این تیم به پرداخت ۳۰۰ هزار یورو به‌علاوۀ خسارت تاخیر و هزینه دادرسی در حق باشگاه ذوب‌آهن محکوم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا شکاری ۴ سال پیش با ترک اردوی ذوبی‌ها به تیم فوتبال روبین کازان پیوست و این انتقال در حالی رقم خورد که پدیدۀ آن روزهای ذوب آهن تنها ۱۹ ساله بود و همین موضوع سبب شد تا سعید آذری، مدیرعامل وقت سبزپوشان اصفهانی به دنبال گرفتن حق رشد از باشگاه روسی باشد.

پس از طرح شکایت باشگاه ذوب آهن به خاطر انتقال رضا شکاری به لیگ روسیه در دادگاه CAS و بررسی‌‌های لازم، باشگاه روبین کازان و رضا شکاری به پرداخت ۳۰۰هزار یورو به اضافه خسارت تاخیر و همچنین هزینه دادرسی به باشگاه اصفهانی محکوم شدند. این در حالی‌ست که اگر باشگاه و بازیکن این رقم را به باشگاه ذوب آهن پرداخت نکنند، علاوه بر جریمه، احکام انضباطی بعدی را هم متوجه خود خواهند دید که طبق قوانین فیفا می‌تواند شامل کسر امتیاز هم شود. دادگاه CAS البته سهم بازیکن و باشگاه را جدا نکرده و گفته که پرداخت باید به صورت مشترک باشد. رقم ۳۰۰ هزار یورویی برای باشگاه ذوب آهن، آوردۀ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی محسوب می‌شود و باید دید چه زمانی در اختیار این باشگاه قرار خواهد گرفت و پیش از این هم رقم ۱۱۵ هزار یورو در اختیار ذوب آهن قرار گرفت تا آذری حدود ۱۴ میلیارد برای این باشگاه درآمدزایی کرده باشد. سعید آذری که بین هواداران فوتبال ایرانی بیش‌تر با موضوع حق رشد و احقاق آن شناخته می‌شود، پس از پروندۀ جنجالی باشگاهش با پیام صادقیان و باشگاه پرسپولیس این بار هم توانست به موفقیت مهمی در همین بحث دست یابد و سود بزرگی را نصیب باشگاه سابق خود کند. سعید آذری پیش‌تر در پستی اینستاگرامی وعده پیروزی در این پرونده را داده و حتی به باشگاه هایی که قصد خرید رضا شکاری را دارند هشدار داده بود که خرید این بازیکن با مشکل مواجه خواهد شد چرا که وی بدون رضایت ذوب آهن راهی روبین کازان شده بود. مدیرعامل کنونی فولاد در سال ۱۳۹۵ و پس از جدایی شکاری گفته بود که «گنده تر از شکاری» را هم «سرجایش» می‌نشاند و همچنین در واکنش به بی توجهی باشگاه روبین کازان گفته بود که «به وقتش من به آنها می‌خندم». انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1747700 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن