استخدام

استخدام کارشناس فروش در تجهیز آرمان در فارس

logo

استخدام تجهیز آرمان

شرکت تجهیز آرمان جهت تکمیل کادر خود در استان‌ فارس از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
شرکت تجهیز آرمان پویان هونام در سال 1395 تاسیس گردیده و اساس کار شرکت تا امروز بر مبنای فروش و خدمات پس از فروش یو پی اس، استابلایزر و باتری بوده است .
در شرکت تجهیز آرمان سعی کرده ایم صداقت، راستگویی، وفاداری، تعهد و مسئولیت پذیری را سرلوحه کار فردی و تیمی قرار داده و با همدلی و یکپارچگی به اهداف خود برسیم .
همواره در حال یادگیری مطالب و تجربیات جدید می باشیم. سعی کرده ایم امنیت و آرامش خاطر را در شرکت برقرار کنیم و در محیطی آرام به فعالیت و جنب و جوش همه جانبه بپردازیم .
اگر شما نیز به دنبال رشد و ترقی هستید و در شرایطی پرفشار پیشرفت می‌کنید، احتمالا گزینه‌ بسیار مناسبی برای تیم ما خواهید بود و جای شما در کنار ما واقعا خالی است.

استان جنسیت سابقه کار نوع همکاری

شرایط عمومی

شرایط اختصاصی و شرح تصدی مورد نیاز

سایر شرایط

تسهیلات و مزایا

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را حتما با ذکر واژه استخدام کارشناس فروش در قسمت موضوع ایمیل به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا در صورت نیاز به توضیحات بیشتر که در آگهی قید نشده است از ساعت 15 الی17 با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس

تلفن (071)32363385 ایمیل employment.tapco@gmail.com آدرس دفتر: شیراز، خیابان فلسطین (باغشاه) نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی تجهیز آرمان پزشکی و بیمارستانها – فناوری اطلاعات ۱ آگهی فعال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن