ورزشی

اظهارات تندوتیز خطیبی کار دستش داد/ شکایت باشگاه پرسپولیس از سرمربی تراکتور!

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 13:15 منتشر شده در مورخ: 1400/03/31 شناسه خبر: 1745353 اظهارات تندوتیز خطیبی کار دستش داد/ شکایت باشگاه پرسپولیس از سرمربی تراکتور! اظهارات تندوتیز خطیبی کار دستش داد/ شکایت باشگاه پرسپولیس از سرمربی تراکتور! معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس لایحۀ شکایت خود از سرمربی تیم فوتبال تراکتور را به سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در پایان سوپرجام که با برتری سرخپوشان تهرانی و قهرمانی مجدد پرسپولیس همراه بود، رسول خطیبی سرمربی تراکتور به بیان صحبت‌های خلاف‌واقع پرداخت و این قهرمانی را به مسائل غیرفنی و دست داشتن مسئولان ورزش کشور ربط داد.

در همین راستا، معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس لایحه شکایت خود علیه رسول خطیبی را به سازمان لیگ ارسال کرد. همچنین پیگیری حقوقی این شکایت از سرمربی تراکتور در مراجع ذی‌صلاح به صورت موازی آغاز می‌شود.

مدیریت باشگاه پرسپولیس با دعوت از اهالی فوتبال به آرامش و رعایت اصول اخلاقی، تاکید می‌کند برای دفاع از حق این تیم، از هیچ تلاشی فروگذار نیست و بدون توقف، شکایت از خطیبی را تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1745353 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن