اجتماعی

فرخوان مسابقه عکس و خاطره نویسی مترو

چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۴:۴۴ فرخوان مسابقه عکس و خاطره نویسی مترو

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران از برگزاری فراخوان مسابقه عکس و خاطره نویسی مترو خبر داد.

فرخوان مسابقه عکس و خاطره نویسی مترو

سید مجتبی تقوی‌نژاد، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره فرخوان مسابقه عکس و خاطره نویسی مترو اظهارداشت: به منظور گرامیداشت بیست و دومین سال فعالیت و خدمات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مسابقه عکس و خاطره نویسی با عنوان روزی در مترو با محوریت مسافران شهر زیرزمینی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این مسابقه به منظور ایجاد فضای خلاقانه و بانشاط و ثبت لحظات ماندگار از نگاه مسافران متروی تهران با عنوان ، مسابقه فرهنگی روزی در مترو در دو بخش عکس و خاطره نویسی برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: در بخش عکس مسافران می‌توانند لحظه‌های خاطره‌انگیز خود در متروی تهران را به وسیله گوشی همراه، در حجم حداکثر ۱۰ مگابایت و بدون رتوش ارسال کنند.

وی گفت: همچنین علاقمندان به خاطره نویسی می‌توانند اثر خود را به صورت داستان کوتاه یا خاطره در حداکثر دو صفحه A4 و با فونت بی نازنین ۱۴ ارسال کنند.

تقوی‌نژاد افزود: در هر بخش به نفر اول ۵۰ میلیون، نفر دوم ۳۰‌ میلیون، نفر سوم ۲۰ میلیون و به هشت برگزیده نیز ۵ میلیون ریال وجه نقد اهدا می‌شود.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهرانبیان داشت: علاقمندان به شرکت در مسابقه روزی در مترو می توانند تصاویر و دلنوشته‌های خود را تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ به نشانی الکترونیکی info@metroplus1.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن