سیاسی

۹دی تجلی عینی دست خدا و شکستن فتنه پیچیده استکباری علیه نظام اسلامی است

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ – ۱۱:۱۱ ۹دی تجلی عینی دست خدا و شکستن فتنه پیچیده استکباری علیه نظام اسلامی است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ۹ دی تجلی عینی دست خدا و شکستن یک فتنه پیچیده استکباری علیه نظام اسلامی است.

۹دی تجلی عینی دست خدا و شکستن فتنه پیچیده استکباری علیه نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح امروز (دوشنبه ۸ دی) در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت با اشاره به تاکید حضرت امام (ره) مبنی بر بزرگداشت ایام‌الله گفت: بقا و استمرار حاکمیت دینی مستلزم بزرگداشت ایام‌الله و عبرت گیری و شکرگزاری است.

وی درباره چرایی نامگذاری نهم تا ۱۹ دی به دهه بصیرت، گفت: قیام مردم بصیر قم در سال ۵۶ مختص به یک شهر نبود، بلکه آغاز یک راه در ایران و دنیای معاصر و اسلام بود. این مبدأ تحول در دنیا شد، چرا که نظام سلطه را به چالش کشید و نظام دینی را مستقر کرد.

لطفی، ۹ دی را تجلی عینی دست خدا و شکستن یک فتنه پیچیده استکباری علیه نظام اسلامی دانست و گفت: در کنار ۹ دی و ۱۹ دی، اغتشاشات سال ۹۶ و بعد از آن، راهپیمایی‌های حماسی مردم از ۱۳ دی تا ۱۹ دی را از یاد نبرده‌ایم.

وی با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در دی ماه ۹۸ گفت: این ترور، رسوایی دولتی که ادعای ابرقدرتی دارد و می‌خواست فرماندهان ما را را فرماندهان ترور بنامد را به دنبال داشت و دست خدا ورق را برگرداند.

لطفی، تشییع باشکوه پیکر شهدای مقاومت را نشانه دیگری از بصیرت مردم در دی‌ماه دانست و گفت: مکمل این ایام‌الله، اقتدار فرزندان ملت ایران در سپاه بود که هیمنه پوشالی آمریکا را با حمله به پایگاه آمریکا شکستند. لذا نهم تا نوزدهم را دهه بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری کردیم.

** ۹ دی امتداد بصیرت فاطمی است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ۹ دی را امتداد بصیرت فاطمی دانست و گفت: در این ۴۰ سال ثابت شده که راه حل عبور از مشکلات و غلبه بر فتنه‌ها با حماسه فاطمی ممکن می‌شود.

لطفی با اشاره به نامگذاری روز شهادت سپهبد سلیمانی به روز جهانی مقاومت گفت: با توجه به یوم‌الله ۹ دی و تقارن آن با ایام فاطمیه و روز جهانی مقاومت، شعار محوری دهه بصیرت و میثاق با ولایت را «بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی» نامگذاری کردیم.

لطفی با بیان اینکه برخی مسئولین نسبت به برگزاری ایام‌الله بی‌مهری می‌کنند، گفت: به برخی مسئولین دست‌اندرکار مبارزه با کرونا انتقاد جدی داریم چرا که با تصمیمات دوگانه و متناقض، به ایام الله بی‌توجهی می‌کنند.

وی افزود: انتقادات خودمان را مکتوب کرده‌ایم و به اطلاع مسئولین رسانده‌ایم.

لطفی با بیان اینکه باید مراقب باشیم تا مبادا مراسم ما عامل شیوع ویروس شود، گفت: امسال راهپیمایی و تجمعات باشکوه را نخواهیم داشت اما برنامه‌های جایگزین را تدارک دیده‌ایم.

** ۷۵۰ برنامه در سراسر کشور برای دهه بصیرت و میثاق با ولایت در نظر گرفته شده

وی افزود: ۷۵۰ عنوان برنامه در سراسر کشور برای دهه بصیرت و میثاق با ولایت در نظر گرفته شده که هرکدام دارای ده‌ها زیرعنوان هستند.

ادامه دارد…

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن