استخدام

استخدام طراح صنعتی در همیار مکانیک کوشا در شهر قدس تهران

logo

استخدام همیار مکانیک کوشا

همیار مکانیک کوشا در تهران (شهر قدس) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان ساکن استان‌ تهران استخدام می‌نماید.
شرکت دانش بنیان همیار مکانیک کوشا فعالیت خود را از سال 1395 با هدف رفع نیازها و مشکلات فناوری های توانبخشی سالمندان، افراد دارای معلولیت و جانبازان کشور آغاز کرده است.
هدف اصلی این شرکت، ابتدا شناسایی نیازهای داخلی فناوری های توانبخشی و سپس جستجو در بازارهای جهانی و کشورهای پیشرفته جهت الگو برداری از محصولات موجود در جهت رفع نیازهای مذکور است. بسیاری از محصولات این شرکت برای اولین بار در ایران طراحی و ساخته شده و بعنوان اختراع به ثبت رسیده است.
تمامی محصولات این شرکت توسط نخبگان کشور طراحی و با کیفیتی مطلوب، هم رده با استانداردهای جهانی ساخته شده‌اند. شرکت همیار مکانیک کوشا، شرکت دانش بنیان تولیدی سطح 2، دارای تاییدیه محصولات خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دارای گواهی های ثبت اختراع و گواهی استاندارد ISO13485 می باشد.
کلیه محصولات دارای هفت روز تضمین بازگشت کالا در صورت عدم رضایت مشتری، یک سال گارانتی تعویض بی قید و شرط و پنج سال خدمات پس از فروش و شرایط فروش اقساطی می باشند.
محصولات این شرکت به سراسر کشور ارسال رایگان داشته و تاکنون هزاران محصول در همه استان های کشور ارسال و نصب شده است.
این شرکت همچنین مالک و بنیانگذار شتابدهنده همیار، اولین شتابدهنده تخصصی فناوری های توانبخشی در کشور، با مجوز رسمی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می باشد. این شتابدهنده مبتکر برگزاری رویداد ملی استارتاپی در حوزه فناوری های توانبخشی است که هر ساله همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت و با هدف حمایت از ایده های نو و استارتاپ های این حوزه نیز می باشد.

استان جنسیت سابقه کار نوع همکاری

شرایط احراز

تسهیلات و مزایا

سایر مزایا

محل کار

استان تهران، شهر قدس شهر قدس ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی همیار مکانیک کوشا ۱ آگهی فعال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن