فرهنگ و هنر

همراه با سروش «برام کتاب بخون»

برام کتاب بخون - کراپ‌شده

در این پویش که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، هر ماه ۴ کتاب معرفی و مخاطبان (پدر و مادر، خواهر و برادر و…) می‌توانند این کتاب‌ها را خوانده و فیلم و یا صوت آن را ارسال کنند.

به گزارش مشرق، پویش "برام کتاب بخون" از سوی انتشارات سروش با محوریت معرفی کتاب‌های کودک این انتشارات برگزار می‌شود.

در این پویش که به صورت ماهانه برگزار می‌شود، هر ماه ۴ کتاب معرفی و مخاطبان (پدر و مادر، خواهر و برادر و…) می‌توانند این کتاب‌ها را خوانده و فیلم و یا صوت آن را به آدرس koodak_soroush@ در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

لباس پرپری سرودۀ مریم هاشم‌پور، راستی راستی بخورمت نوشته سوسن طاقدیس، دکمه‌های گربه‌ای نوشتۀ تهمینه حدادی و وای آدمها چقدر خوشحالند تألیف لیلا ملت‌دوست، چهار عنوان کتابی است که در شهریور ماه سال جاری در این پویش معرفی شده و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از آنها یا کتاب‌های دیگری از کودکانه‌های سروش را انتخاب کرده و بخوانند و در ادامه فیلم و یا صوت آن را ارسال کنند.

گفتنی است نسخه‌های چاپی کتاب‌های سروش را می‌توان از طریق سایت انتشارات سروش و نسخه‌های الکترونیک این کتاب‌ها را از نرم‌افزارهای کتابخوان طاقچه، چارخونه، کتابراه، فرا کتاب و پاتوق کتاب تهیه کرد. در پویش "برام کتاب بخون" انتشارات سروش هر ماه به ۱۴ قصه‌گویی منتخب جایزه خواهد داد.

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن