ورزشی

رضایی: برای قهرمانی آمدیم/ روسیه را به خوبی می‌شناسیم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 18:46 منتشر شده در مورخ: 1400/06/11 شناسه خبر: 1764940 بوسنی را با آنالیز خوب شکست دادیم؛ رضایی: برای قهرمانی آمدیم/ روسیه را به خوبی می‌شناسیم رضایی: برای قهرمانی آمدیم/ روسیه را به خوبی می‌شناسیم سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: برای رسیدن به عنوان قهرمانی آمدیم چرا که همه توقع دارند ما قهرمان شویم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران بعد از برتری ۳ بر صفر مقابل بوسنی و راهیابی به فینال اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و با قدرت برنده شدیم تا برای مسابقه فینال آماده شویم. برای رسیدن به عنوان قهرمانی آمدیم. چرا که همه توقع دارند ما قهرمان شویم و باید این توقعات را بر آورده کنیم.

او با اشاره به برتری قاطعانه مقابل بوسنی ادامه داد: بوسنی رقیب سنتی ایران بوده و ما همیشه برای این تیم احترام می‌گذاریم. به این‌که این تیم ضعیف شده هم اعتقاد نداریم. سرمربی تیم ملی والیبال نشسته همچنین درمورد آنالیز بوسنی تاکید کرد: تیم بوسنی را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. به همین دلیل این تیم را با قدرت شکست دادیم. یکی از بازیکنان این تیم در بازی‌های گذشته ۳۹ درصد در نتایج کسب شده بوسنی تاثیر گذاشته بود اما امشب حتی یک امتیاز هم نتوانست کسب کند. هادی رضایی درباره بازی فینال مقابل روسیه هم گفت: از تیم روسیه شناخت خوبی داریم. این دو ماه پیش در تهران با ما بازی کرد. بسیار تیم قدرتمندی هستند. البته برای این تیم هم برنامه‌ریزی می‌کنیم که بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1764940 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن