ورزشی

لیگ برتر فوتبال| گام‌های لرزان خطیبی در مشهد/ پدیده با یک یار کم‌تر به نوار پیروزی برگشت

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:42 منتشر شده در مورخ: 1400/04/05 شناسه خبر: 1746742 پدیده ۲ – تراکتور ۱؛ لیگ برتر فوتبال| گام‌های لرزان خطیبی در مشهد/ پدیده با یک یار کم‌تر به نوار پیروزی برگشت لیگ برتر فوتبال| گام‌های لرزان خطیبی در مشهد/ پدیده با یک یار کم‌تر به نوار پیروزی برگشت دیدار تیم‌های پدیده و تراکتور با پیروزی میزبات مشهدی خاتمه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دو تیم پدیده و تراکتور در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۰:۳۰ امروز ۵ تیرماه و در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف یک‌دیگر رفتند که این مسابقه نهایتاً با پیروزی تیم پدیده به اتمام رسید.

مشهدی‌ها که پس از تحمل شکست مقابل تیم فوتبال استقلال در دیداری معوقه از هفته بیست‌ویکم جایگاه خود در جدول را درخطر می‌دیدند، برای این دیدار خانگی برنامه زیادی داشتند تا ۳ امتیاز حساس را در خانه حفظ کنند. از آن‌طرف هم پرشورهای تبریزی برای فرار از بحران‌های خودساخته نیاز مبرمی به پیروزی حیاتی مقابل پدیده داشتند تا بتوانند به جایگاهی بهتر از هفتمی در جدول رده‌بندی لیگ بیستم دست یابند. این دیدار پربرخورد که با یک اخراجی هم برای میزبان مشهدی همراه بود، با روندی پایاپای از سوی دو تیم پی‌گیری شد اما پس از اخراج علی نعمتی از پدیده، رنگ و بوی بازی برگشت و عنابی‌پوشان مشهدی بر ضدحملات بازی سوار شدند. پس از گل تیم پدیده، ابتکار عمل به دست شاگردان رسول خطیبی افتاد تا بازی را به تساوی بکشانند. درنهایت هم روی یک ضربه پنالتی تیم پدیده توانست ۳ امتیاز را کسب کند. پدیده ۲ گل: حسین مهربان (۵۱) – امین قاسمی‌نژاد (۸۶) تراکتور ۱ گل: علی فتحی (۷۰) انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1746742 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن