سیاسی

قالیباف: جای خالی سیاست‌گذاری صحیح در تخصیص ارز ترجیحی/ مرغ 30 هزار تومانی نتیجه سوءمدیریت در توزیع ارز است

سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۹ – ۱۲:۵۸ قالیباف: جای خالی سیاست‌گذاری صحیح در تخصیص ارز ترجیحی/ مرغ 30 هزار تومانی نتیجه سوءمدیریت در توزیع ارز است

رئیس مجلس گفت: درباره عرضه و کنترل ارز ترجیحی که در کشور هزینه می‌شود هیچ نوع سیاست‌گذاری درستی وجود نداشته و آثار آن را در زندگی مردم محروم نمی‌بینیم.

قالیباف: جای خالی سیاست‌گذاری صحیح در تخصیص ارز ترجیحی/ مرغ 30 هزار تومانی نتیجه سوءمدیریت در توزیع ارز است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 2 دی ) در آئین افتتاح 28 هزار پروژه عمرانی و اشتغال‌زایی بنیاد برکت اظهار داشت: احساس شرمندگی می‌کنم ولی می‌‌گویم ارز ترجیحی که در کشور توزیع می‌شود هیچگونه سیاست‌گذاری صحیح در عرضه و کنترل که منجر به آثار تخصیص این ارز در زندگی مردم محروم جامعه باشد نمی‌بینیم.

وی افزود: امروز از یک طرف تلاش می‌کنیم که 200 میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی کنیم ولی از طرف دیگر 4 تا 5 میلیارد دلار را در 9 ماه گذشته به بدترین شکل ممکن و با سوء مدیریت توزیع می‌کنیم که نتیجه آن مرغ کیلویی 30 هزار تومان است که البته این موضوع ضعف است.

رئیس مجلس گفت: تا این‌ها را حل نکنیم خداهم به کارهای ما برکت نمی‌دهد.

ادامه دارد…

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن