سیاسی

همسو و هماهنگ با محوریت جامعتین

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ – ۲۲:۱۴ همسو و هماهنگ با محوریت جامعتین

دبیرکل جامعه جوانان متحد اسلامی نوشت: در جبهه نیروهای انقلاب، نقش جامعتین کلیدی و محوری است و در انتخابات آینده همسو با آهنگ ولایت و رهبری شاهد آن باشیم تا با روی کار آمدن دولتی جوان و انقلابی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توان جوانان داخلی بر مشکلات اقتصادی و معیشتی فائق بیاییم.

همسو و هماهنگ با محوریت جامعتین

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، فرید شهاب دبیرکل حزب جامعه جوانان متحد اسلامی در یادداشتی بر وحدت نیروهای انقلابی حول جامعتین تاکید کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

با توجه به برگزاری دو انتخابات مهم در سال 1400 می توان گفت فعالیت های انتخاباتی احزاب و جریان‌های سیاسی تقریباً شروع شده است و رایزنی‌ها درخصوص بررسی افراد و شخصیت‌های اصلح جهت نامزدی ریاست جمهوری به گوش می رسد، همچنین گروه ها و جبهه های مختلف سیاسی نیز با رصد وقایع و اتفاقات جامعه و جهان تبعاً دیدگاههای مختلفی را نسبت به اوضاع کنونی کشور مطرح می نمایند، لیکن آنچه از همه مهمتر است وحدت در جریان ها و جناح بندی های سیاسی است. وحدتی که بعضاً با وجود تکثرهای فراوان و علایق سیاسی متعدد، کاری بسیار سخت و دشوار به نظر می رسد، لیکن لازمه پیروزی در رقابت، تقویت و انسجام درون گروهی و وحدت حول محور مرجعیت هر جریانی است،

محوریتی که در شرایط بحرانی و سرنوشت ساز، فصل الخطاب و تمام کننده مباحث و مناقشات سیاسی است، مردم و آحاد ملت نیز با آگاهی و هوشیاری و حضور همیشه در صحنه خود به گفتمان و جریانی روی خواهند آورد که بیشترین وحدت و بهترین گفتمان و کارآ ترین راهکار را برای اداره کشور و شهر و اجتماع آنها بتوانند رقم زنند. در این بین نقش مرجعیت دینی و سیاسی بروز و ظهوری غیرقابل انکار خواهد داشت و هر فرد، گروه و حزبی که در داخل جریان سیاسی و انقلابی از این امر عدول کند، طبعاً از دایره و گردونه اثرگذاری کنار رفته و خود را به حاشیه و انزوا کشانده است.

در جریان پیروزی نهضت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی نیز این‌چنین بود، نفوذ امام در قلوب مومنین و مومنات و جوانان و اقشار جامعه به نحوی بود که سلاح ها و مسلسل ها و دژخیمان ستمشاهی در مقابل آن نتوانست دوام آورد و بعد از پیروزی نیز مرجعیت روحانی نهضت، نقشی تعیین کننده در طی مسیر درست انقلاب داشته است و گروه‌ها و باندهایی که حتی به ظاهر مرجعیت روحانیت را قبول داشته ولی در دل و عمل با آنها به مقابله پرداختند در بزنگاه‌های تاریخی توسط انتخاب مردم آگاه و انقلابی ایران به کنار گذاشته شده و سرنوشت های مختلفی را برای خود رقم زده اند.

هم اکنون نیز در جبهه نیروهای انقلاب، نقش دو تشکیلات جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه های علمیه و یا به اختصار جامعتین نقشی کلیدی و محوری است و انشاءاله در انتخابات آینده همسو با آهنگ ولایت و رهبری شاهد آن باشیم تا با روی کار آمدن دولتی جوان و انقلابی و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توان جوانان داخلی بر مشکلات اقتصادی و معیشتی فائق آمده و در گام دوم انقلاب اسلامی نماد احیاء و صدور جامعه ای نمونه و اسلامی به مردم کشورهای مستضعف منطقه باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن