اجتماعی

حدود ۶۷ درصد معلمان جهان برای اولین بار آموزش مجازی را تجربه می‌کنند

چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ – ۰۰:۰۳ حدود ۶۷ درصد معلمان جهان برای اولین بار آموزش مجازی را تجربه می‌کنند

وزیر آموزش و پرورش گفت: کرونا به یکباره همه جوامع را به یک زیست‌بوم جدید پرت کرد و در حال حاضر آماری که در دنیا هست حدود ۶۷ درصد معلمان جهان برای اولین بار آموزش مجازی را تجربه می‌کنند.

حدود ۶۷ درصد معلمان جهان برای اولین بار آموزش مجازی را تجربه می‌کنند

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی ‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در شبکه جام‌جم درباره سرود «باز آمد بوی ماه مدرسه»، اظهار کرد: همه مردم ایران با این طنین مأنوس هستند و حس خوبی دارند؛ هرچند که امسال به دلیل اینکه ۱۵ شهریور سال تحصیلی را آغاز کردیم، همه سرودها و اشعاری که برای ماه مهر سروده شده بود، مورد استفاده کمتری قرار گرفت اما دوره تحصیل، مهم‌ترین دوره هر کسی است زیرا شاکله اصلی شخصیت در دوره تحصیل شکل می‌گیرد.

وی گفت: کرونا که آمد خیلی اتفاقات را سبب شد؛ اتفاقات تلخ و ناراحت‌کننده‌ای که منجر به آسیب به سلامت مردم و فوت برخی از عزیزان جامعه شد؛ اقتصاد را دچار مشکلاتی کرد؛ مناسبات اجتماعی را محدود کرد و سلامت را به مخاطره انداخت اما از آن طرف، ما را با ظرفیت‌های جدیدی آشنا کرد و به یک زیست بوم جدیدی وارد شدیم.

حاجی‌میرزایی افزود: دنیا سال‌ها بود که در حال کوچ کردن به این زیست‌بوم بود اما خیلی حرکت کندی داشت و کرونا به یکباره همه جوامع را به یک زیست‌بوم جدید پرت کرد و در حال حاضر آماری که در دنیا هست حدود ۶۷ درصد معلمان جهان برای اولین بار آموزش مجازی را تجربه می‌کنند.

ادامه دارد

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن