ورزشی

بهتری به مجلس رفت/ جلسه رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با فراکسیون زنان و خانواده مجلس

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 21:10 منتشر شده در مورخ: 1400/02/07 شناسه خبر: 1728809 ادامه پیگیری های فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی برای حل مشکل بیمه مربیان و داوران بهتری به مجلس رفت/ جلسه رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با فراکسیون زنان و خانواده مجلس بهتری به مجلس رفت/ جلسه رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با فراکسیون زنان و خانواده مجلس رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با فراکسیون زنان و خانواده مجلس جلسه‌ای برگزار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، این فدراسیون از اوایل سال ۹۹ به دنبال آن است که بتواند مشکل بیمه مربیان و داوران ورزشی را حل کند تا این افراد بعد از دوران بازنشستگی، دغدغه هزینه های زندگی و درمان نداشته باشند. به همین منظور جلسات متعددی برگزار شد و رایزنی های زیادی انجام شد تا این طرح به نتیجه برسد.

امسال فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی نیز از این طرح استقبال و از یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی دعوت کرد تا در جلسه ای که برای‌ بررسی کارشناسی این موضوع برگزار می شود، شرکت کند. امروز هفتم اردیبهشت این نشست برگزار گردید و علاوه بر رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی به عنوان نماینده فدراسیون ها، معاون امور حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل بازرسی وزارت ورزش، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، نماینده وزارت کار و امور اجتماعی نماینده دپارتمان کارآفرینی دانشگاه تهران و نمایندگانی از بیمه تامین اجتماعی در این جلسه شرکت کردند. در پایان پس از هم اندیشی حضار، قرار شد جلسات تخصصی تری در این زمینه برگزار شود. فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا مربیان و داوران تحت پوشش یکی از بیمه ها قرار بگیرند و امیدوار است با ورود مجلس شورای اسلامی این موضوع هر چه سریعتر به نتیجه برسد. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1728809 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن