استخدام

استخدام کارشناس HSE و کارشناس خرید و پشتیبانی در تهران

یک شرکت بین المللی فعال در کشورهای آسیای میانه و CIS جهت تکمیل کادر خود در دفتر مرکزی در استان تهران از افراد افراد جوان و مستعد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز ایمیل
کارشناس HSE
  • جنسیت: آقا
  • محل استقرار: تهران- دفتر مرکزی
  • سن: حداکثر 35 سال

  • وضعیت سربازی: معافیت دائم یا پایان خدمت

  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس

  • مهندسی بهداشت حرفه‌ای، بهداشت محیط، مدیریت ایمنی و سلامت

  • زبانهای خارجی: تسلط به زبان انگلیسی امتیاز محسوب می شود.

  • حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط

مهارت ها:

  • دارای صلاحیت ایمنی و تسلط به آیین نامه ایمنی و بهداشت کار از اداره کار و امور اجتماعی

  • توان پیاده سازی استانداردهای ایمنی در کارگاه

  • آشنایی با روش ارزیابی ریسک به منظور شناسایی مخاطرات ناشی از فعالیت ها

  • آشنایی با IMS ، OHSAS و ISO14001

  • آشنایی با فرایند مستند سازی، نگارش SOP و همچنین تهیه MSDS

  • آشنایی با اطفاء حریق، کپسول های آتش نشانی و کمک های اولیه

  • آشنایی کامل با تشکیل کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار

شرح وظایف:

  • نظارت بر رعایت مسائل ایمنی در کلیه فرایندها

  • هماهنگی انجام معاینات دوره ای و بدو استخدام و اندازه گیری عوامل زیان آور

  • تهیه و ارسال اطلاعات و گزارشات لازم برای دفتر مرکزی و مدیریت

  • تنظیم گزارش شرح حادثه، ارزیابی خطر و کنترل و پایش ریسک، کمک های اولیه

شرایط کار:

  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 7:30 تا 16:30 و پنج شنبه ها 7:30 تا 12:30
  • محل کار: محدوده میدان ونک

hr952@ariana-co.com

کارشناس خرید و پشتیبانی
  • جنسیت: آقا
  • محل استقرار: تهران- دفتر مرکزی
  • سن: حداکثر 35 سال

  • وضعیت سربازی: معافیت دائم یا پایان خدمت

  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس

  • زبانهای خارجی: تسلط به زبان انگلیسی یا روسی امتیاز محسوب می شود.

  • حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط

مهارت ها:

  • آشنا به کلیه ی امور مربوط به کارپردازی خرید

  • آشنایی با فرآیند خرید تجهیزات صنعتی و قطعات ماشین آلات سنگین

  • آشنا به امور بارگیری و تخلیه

  • آشنا به امور گمرکی

  • روابط عمومی خوب و قدرت چانه زنی بالا

شرح وظایف:

  • کارپردازی

  • انجام کلیه ی امور خرید و تدارکات

  • تهیه و تنظیم استعلام های خرید

  • ردیابی اقلام خریداری شده از مبدا تا مقصد

  • مراجعه به سازمان ها و ادارات مرتبط و انجام امور محوله

  • گزارش خرید و تامین مالی تنخواه گردان

شرایط کار:

  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 7:30 تا 16:30 و پنج شنبه ها 7:30 تا 12:30

  • محل کار: محدوده میدان ونک

hr961@ariana-co.com

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به همراه عنوان شغلی مورد نظر در موضوع ایمیل به ایمیل مندرج در هر ردیف ارسال نمایند.لطفا از برقراری هر گونه تماس خودداری فرمایید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا