آموزش در پساکرونا «ترکیبی» است
چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۴۹ آموزش در پساکرونا «ترکیبی» است
رئیس مرکز امور بینالملل و مدارس خارج از کشور گفت:در پساکرونا آموزش صرفا حضوری نیست بلکه ترکیبی است که سازمان پژوهش بسترهای لازم را فراهم میکند.
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، غلامرضا کریمی رئیس مرکز امور بینالملل و مدارس خارج از کشور درباره تجربه کشورهای دنیا در برابر کووید ۱۹ اظهار کرد: واقعیت این است که شاید در طول تاریخ ویروس کرونا بیسابقه ترین و اثرگذارترین بوده است؛ ۹۱ درصد یادگیرندگان جهان و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون نفر تحت تأثیر بودند.
وی ادامه داد: برخی کشورها شروع سال تحصیلی از اسفند بوده است که ۳۴ کشور تعطیل هستند که ۳۹ درصد یادگیرندگان، آموزش را از خانه پیگیری میکنند.
کریمی افزود: رویکرد یادگیری ترکیبی را به مجامع بینالمللی ارائه کردیم و در پساکرونا هم آموزش صرفا حضوری نیست بلکه ترکیبی است که سازمان پژوهش بسترهای لازم را فراهم میکند.
وی با اشاره به اولویت دادن به رفاه دانشآموزان، گفت: کرونا نشان داد که باید به رفاه دانشآموزان برای آموزش و عدالت آموزشی توجه کرد همچنین توجه به تکنولوژی آموزشی نیز در پی کرونا مطرح شد.
ادامه دارد
اخبار مرتبط
پر بازدید ها
پر بحث ترین ها
بیشترین اشتراک
بازار
اخبار کسب و کار