Categories: استخدام

استخدام حسابدار ارشد، مدیر مالی و کارشناس فروش در تهران

استخدام طلوع آمال پارسیان

شرکت طلوع آمال پارسیان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
حسابدار ارشد
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح شغل:

  • ثبت کلیه اسناد حسابداری (ثبت اسناد تنخواه، اسناد مربوط به حساب های بانکی، و …)
  • تهیه و ارسال لیست حقوق و دستمزد (مسلط به طرح طبقه بندی مشاغل)
  • آماده سازی صورت وضعیت پیمانکاری
  • کنترل اسناد حسابداری، فاکتورها صورتحساب های بانکی و تهیه مغایرت بانکی
  • کنترل و پیگیری حساب های دریافتنی و پرداختنی
  • تهیه گزارش های مالی با توجه به نیازهای مدیریت
  • تهیه گزارش های فصلی و ارزش افزوده
  • تهیه صورت های مالی
  • تهیه اظهارنامه های مالیاتی

شرایط احراز شغل:

  • داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته های حسابداری یا مدیریت مالی
  • داشتن حداقل 3 سال سابقه کاری در شرکت های پیمانکاری و خدماتی
  • توانایی انجام کار گروهی با تمامی مدیران پروژه
  • روابط عمومی مناسب و دارای انضباط شخصی
  • تسلط کامل به نرم افزار سپیدار سیستم
  • مسلط به مایکروسافت آفیس به ویژه اکسل
  • حقوق ثابت
  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
مدیر مالی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت، پاره وقت

شرح شغل:

  • برنامه ریزی، هدایت و کنترل فعالیت های مالی و بودجه ریزی شرکت با توجه به چارچوب های قانونی
  • ارائه راه حل های کوتاه مدت و بلند مدت به مدیران ارشد برای ارتقاء منافع استراتژیک شرکت
  • تهیه ترازنامه، صورت سود و زیان و گزارش های مالی ماهانه و سالانه
  • همکاری با حسابرسان داخلی
  • مدیریت پرداخت به موقع حقوق، هزینه ها، مالیات، بیمه و غیره
  • ایجاد ارتباط موثر با موسسات مالی برای دریافت تسهیلات
  • تهیه و تنظیم خط مشی ها، دستورالعمل ها، روش ها و رویه های مالی و تهیه و طراحی فرم های مورد نیاز به منظور ایجاد هماهنگی در انجام امور مالی واحدهای مختلف
  • اعمال نظارت و کنترل به منظور حسن اجرای قوانین، مقررات، دستورالعمل ها و بخشنامه های مالی در واحد های مختلف

شرایط احراز شغل:

  • داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های حسابداری یا امور مالی
  • داشتن حداقل 4 سال سابقه کاری در شرکت های پیمانکاری یا خدماتی و ده سال سابقه کاری مدیریت مالی
  • مسلط به حسابداری پیمانکاری و هزینه یابی
  • مسلط به حسابداری فروش و مدیریت
  • حقوق ثابت
  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
کارشناس فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح شغل:

  • فروش کالا به سازمانها و شرکت های دولتی از طریق مناقصات خرد و کلان در بستر سامانه تدارکات
  • توانایی اخذ استعلام قیمت مناسب طبق مشخصات فنی درخواستی از شرکت های تولیدی داخلی یا بازار یا تولیدکنندگان خارجی (در صورت لزوم)
  • برقراری ارتباط با کارشناسان خرید شرکت های دولتی و همکاری با آنها تا جذب رضایت کامل
  • برقراری ارتباط با قسمت فروش شرکت های تولیدی داخلی، بازار، عمده فروشان جهت اخذ پایین ترین قیمت
  • پیگیری نتایج خریدهای متوسط و ارزیابی درصد سود رقبا جهت بهبود عملکرد
  • همکاری با سایر کارشناسان فروش جهت دستیابی به نتایج مورد انتظار
  • تمامی فعالیت بر بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت انجام می گیرد.

شرایط احراز شغل:

  • آشنا به امور اداری
  • مسلط به مهارت های کامپیوتر (ICDL): اکسل و ورد و گزارش گیری
  • ترجیحاً آشنا به سامانه تدارکات الکترونیک دولت
  • فن بیان و روابط عمومی خوب
  • فردی منظم و دقیق
  • حداقل 3 سال سابقه فروش
  • داشتن روحیه پیگیری و انعطاف پذیری در تیم
  • مهارت های برقراری ارتباط، مذاکره و مشتری مداری
  • دارای سرعت عمل بالا در کار با کامپیوتر
  • توانایی اولویت بندی و برنامه ریزی
  • حقوق ثابت ادراه کار
  • پورسانت مناسب فروش
  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی طلوع آمال پارسیان ۲ آگهی فعال

موتور جستجوی avalkhabar

Share
Published by
موتور جستجوی avalkhabar