استخدام طلوع آمال پارسیان
شرکت طلوع آمال پارسیان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
موقعیت شغلی | شرایط احراز | مزایا |
حسابدار ارشد | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح شغل: - ثبت کلیه اسناد حسابداری (ثبت اسناد تنخواه، اسناد مربوط به حساب های بانکی، و …)
- تهیه و ارسال لیست حقوق و دستمزد (مسلط به طرح طبقه بندی مشاغل)
- آماده سازی صورت وضعیت پیمانکاری
- کنترل اسناد حسابداری، فاکتورها صورتحساب های بانکی و تهیه مغایرت بانکی
- کنترل و پیگیری حساب های دریافتنی و پرداختنی
- تهیه گزارش های مالی با توجه به نیازهای مدیریت
- تهیه گزارش های فصلی و ارزش افزوده
- تهیه صورت های مالی
- تهیه اظهارنامه های مالیاتی
شرایط احراز شغل: - داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته های حسابداری یا مدیریت مالی
- داشتن حداقل 3 سال سابقه کاری در شرکت های پیمانکاری و خدماتی
- توانایی انجام کار گروهی با تمامی مدیران پروژه
- روابط عمومی مناسب و دارای انضباط شخصی
- تسلط کامل به نرم افزار سپیدار سیستم
- مسلط به مایکروسافت آفیس به ویژه اکسل
| - حقوق ثابت
- بیمه تامین اجتماعی
- بیمه تکمیلی
- پاداش
|
مدیر مالی | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت، پاره وقت
شرح شغل: - برنامه ریزی، هدایت و کنترل فعالیت های مالی و بودجه ریزی شرکت با توجه به چارچوب های قانونی
- ارائه راه حل های کوتاه مدت و بلند مدت به مدیران ارشد برای ارتقاء منافع استراتژیک شرکت
- تهیه ترازنامه، صورت سود و زیان و گزارش های مالی ماهانه و سالانه
- همکاری با حسابرسان داخلی
- مدیریت پرداخت به موقع حقوق، هزینه ها، مالیات، بیمه و غیره
- ایجاد ارتباط موثر با موسسات مالی برای دریافت تسهیلات
- تهیه و تنظیم خط مشی ها، دستورالعمل ها، روش ها و رویه های مالی و تهیه و طراحی فرم های مورد نیاز به منظور ایجاد هماهنگی در انجام امور مالی واحدهای مختلف
- اعمال نظارت و کنترل به منظور حسن اجرای قوانین، مقررات، دستورالعمل ها و بخشنامه های مالی در واحد های مختلف
شرایط احراز شغل: - داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در رشته های حسابداری یا امور مالی
- داشتن حداقل 4 سال سابقه کاری در شرکت های پیمانکاری یا خدماتی و ده سال سابقه کاری مدیریت مالی
- مسلط به حسابداری پیمانکاری و هزینه یابی
- مسلط به حسابداری فروش و مدیریت
| - حقوق ثابت
- بیمه تامین اجتماعی
- بیمه تکمیلی
- پاداش
|
کارشناس فروش | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح شغل: - فروش کالا به سازمانها و شرکت های دولتی از طریق مناقصات خرد و کلان در بستر سامانه تدارکات
- توانایی اخذ استعلام قیمت مناسب طبق مشخصات فنی درخواستی از شرکت های تولیدی داخلی یا بازار یا تولیدکنندگان خارجی (در صورت لزوم)
- برقراری ارتباط با کارشناسان خرید شرکت های دولتی و همکاری با آنها تا جذب رضایت کامل
- برقراری ارتباط با قسمت فروش شرکت های تولیدی داخلی، بازار، عمده فروشان جهت اخذ پایین ترین قیمت
- پیگیری نتایج خریدهای متوسط و ارزیابی درصد سود رقبا جهت بهبود عملکرد
- همکاری با سایر کارشناسان فروش جهت دستیابی به نتایج مورد انتظار
- تمامی فعالیت بر بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت انجام می گیرد.
شرایط احراز شغل: - آشنا به امور اداری
- مسلط به مهارت های کامپیوتر (ICDL): اکسل و ورد و گزارش گیری
- ترجیحاً آشنا به سامانه تدارکات الکترونیک دولت
- فن بیان و روابط عمومی خوب
- فردی منظم و دقیق
- حداقل 3 سال سابقه فروش
- داشتن روحیه پیگیری و انعطاف پذیری در تیم
- مهارت های برقراری ارتباط، مذاکره و مشتری مداری
- دارای سرعت عمل بالا در کار با کامپیوتر
- توانایی اولویت بندی و برنامه ریزی
| - حقوق ثابت ادراه کار
- پورسانت مناسب فروش
- بیمه تامین اجتماعی
- بیمه تکمیلی
- پاداش
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی طلوع آمال پارسیان ۲ آگهی فعال