استخدام

استخدام سرپرست اداری و منابع انسانی از تهران و البرز

یک شرکت معتبر با بیش از سی سال سابقه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی جهت تکمیل کادر خود از استان های تهران و البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
سرپرست اداری و منابع انسانی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • محل کار: شهرهای ماهشهر، عسلویه و چابهار (بصورت اقماری)
  • حداقل 5 سال سابقه کار
  • حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در رشته های مرتبط
  • مسلط به قانون کار
  • مسلط به کار با کامپیوتر
  • مسلط به نرم افزارهای word و excel
  • مسلط به مباحث جبران خدمت
  • مسلط به آخرین قوانین روابط کار و تامین اجتماعی
  • مسلط به آیین دادرسی، هیئات تشخیص و حل اختلاف، تشکل های کارگری و …
  • مسلط به مباحث طرح طبقه بندی مشاغل، مشاغل سخت و زیان آور، از کار افتادگی، حوادث حین کار، بازنشستگی و…
  • مسلط به مکاتبات اداری، سیستم مدیریت یکپارچه، ارزیابی عملکرد، گزارش نویسی
  • حقوق و دستمزد مکفی
  • تهیه بلیط رفت و برگشت توسط شرکت
  • 23 روز کار، 7 روز استراحت
  • پرداخت اضافه کاری، جمعه کاری، تعطیل کاری و …

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا