یک شرکت معتبر با بیش از سی سال سابقه در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی جهت تکمیل کادر خود از استان های تهران و البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
موقعیت شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
سرپرست اداری و منابع انسانی |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- محل کار: شهرهای ماهشهر، عسلویه و چابهار (بصورت اقماری)
- حداقل 5 سال سابقه کار
- حداقل مدرک تحصیلی لیسانس در رشته های مرتبط
- مسلط به قانون کار
- مسلط به کار با کامپیوتر
- مسلط به نرم افزارهای word و excel
- مسلط به مباحث جبران خدمت
- مسلط به آخرین قوانین روابط کار و تامین اجتماعی
- مسلط به آیین دادرسی، هیئات تشخیص و حل اختلاف، تشکل های کارگری و …
- مسلط به مباحث طرح طبقه بندی مشاغل، مشاغل سخت و زیان آور، از کار افتادگی، حوادث حین کار، بازنشستگی و…
- مسلط به مکاتبات اداری، سیستم مدیریت یکپارچه، ارزیابی عملکرد، گزارش نویسی
|
- حقوق و دستمزد مکفی
- تهیه بلیط رفت و برگشت توسط شرکت
- 23 روز کار، 7 روز استراحت
- پرداخت اضافه کاری، جمعه کاری، تعطیل کاری و …
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی