یک شرکت بازرگانی در زمینه واردات مواد غذایی و خوراک دام جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
موقعیت شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
مدیر بازرگانی |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- انجام کلیه امور مربوط به خرید و فروش از مرحله شناسایی، اخذ قیمت، سفارش گذاری، هماهنگی مربوطه تا تحویل کنترل
- برنامه ریزی اجرا و نظارت بر استراتژی ها و فعالیت های تجاری جهت گسترش فعالیت های داخلی و خارجی شرکت
- قدرت تحلیل بازار و دقت و سرعت در تحلیل و پردازش اطلاعات
- تسلط بر تدوین استراتژی های بازرگانی و اجرای آن جهت دستیابی به اهداف شرکت
- مسئولیت های مرتبط با مدیریت و هدایت تیم بازرگانی داخلی و خارجی
- توانایی تجزیه، تحلیل و نظارت بر موجودی کالا
- توانایی آنالیز و کنترل درخواست های خرید کالا
- مدیریت مذاکرات تجاری و تعقیب فرصت های جدید بازار
- دارا بودن دانش در حوزه بازرگانی و آشنایی با قوانین و مسائل مربوط به تجارت داخلی و خارجی از جمله اینکوترمز
- توانایی برنامه ریزی و استراتژیک و حل مسائل
- مسلط به مجموعه نرم افزارهای آفیس و اتوماسیون های اداری
- حداقل داشتن 5 سال سابقه مدیریت بازرگانی ترجیحا در صنعت مواد غذایی
- تسلط کامل به زبان انگلیسی
- داشتن روحیه همکاری تیمی و سازمانی (امانت داری، صبر، دقت، نظم، توانایی کار در شرایط بحرانی)
|
- حقوق توافقی
- بیمه
- پاداش سالانه
|
کارشناس بازرگانی |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- آشنایی با انواع مختلف ثبت سفارش در سامانه جامع تجارت، اخذ مجوزهای واردات
- مسلط به زبان انگلیسی
- حداقل 3 سال سابقه کار در زمینه واردات مواد غذایی و خوراک دام
- آشنایی یا قوانین گمرکی
- آشنایی با نرم افزارهای آفیس و اکسل
- توانمندی در کار تیمی
- مسلط به سامانه های مربوط به بازرگانی و خرید ارز حمل و نقل و ترخیص
- تسلط کامل به سامانه جامع تجارت، EPL
|
- حقوق توافقی
- بیمه
- پاداش سالانه
|
مسئول دفتر مدیرعامل |
- جنسیت: خانم
- نوع قرارداد: تمام وقت
- آشنایی با امور بازرگانی، داشتن سابقه کار اداری و آشنایی با روندهای اداری و مکاتبات و نگارش اداری
- مسلط به زبان انگلیسی
- تهیه گزارشات روزانه به طور منظم و ارائه آنها به واحدهای مربوطه
- سازماندهی سیستم بایگانی برای اسناد مدیریت و محرمانه دفتری
- دریافت و ارسال ایمیلهای اداری به فارسی و انگلیسی
- دریافت، بررسی، توزیع و ارسال نامهها و اسناد به واحدهای مربوطه
- پاسخگویی به تماس ها
- بهروزرسانی سیاستهای اداری در صورت لزوم
- مدیریت تقویم شرکت و برنامهریزی برای قرارهای ملاقات
- برنامهریزی و زمانبندی برنامههای داخلی و خارجی مرتبط با کار
- توانایی مکاتبات اداری و داشتن مهارتهای ارتباط کلامی
- دقیق بودن و توجه به جزئیات
- رزرو اتاق جلسات هنگام نیاز
- انجام تدارکات و سفارشات مربوط به جلسات مدیریت
- دارای حداقل مدرک کارشناسی از دانشگاههای معتبر
- مسلط به نرم افزارهای ورد و اکسل و اتوماسیون
- شرایط سنی 22 الی 35سال
|
- حقوق توافقی
- بیمه
- پاداش سالانه
|
ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی