یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان فارس شهر شیراز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
موقعیت شغلی | شرایط احراز | مزایا |
مدیر مالی | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- انجام کدینگ کردن و ثبت اسناد حسابداری تولید و بهای تمام شده، بازرگانی و پیمانکاری
- انجام کدینگ کردن و ثبت اسنادحسابداری انبار
- انجام محاسبه و ثبت اسناد حسابداری حقوق و دستمزد
- انجام ثبت اسناد تنخواه
- توانایی مغایرت گیری حساب ها
- آشنایی با قوانین مالیاتی و تامین اجتماعی و ارسال لیست بیمه
- مدیریت و برنامهریزی جریان نقدی
- سازماندهی و مدیریت وضعیت بدهکاران و بستانکاران
- مدیریت امور مالیاتی و انجام اظهارنامه ها و امورات مربوط به دفاتر قانونی و تکالیف قانونی مالیاتی بصورت کامل و سامانه مودیان
- نظارت برامور مالی و حسابداری روزمره
- اشنا به امور حسابداری پیمانکاری، قراردادهای پیمانکاری و وارد در امور صدور ضمانتنامه های بانکی و اسناد اعتباری و تسهیلات
- ثبت اسناد و فاکتورهای حسابداری و تنخواه و هزینه ها
- آشنا به قوانین بیمه و حقوق و دستمزد ثبت اسناد حسابداری
- مسلط به اصول و قوانین حسابداری
- تسلط به نرم افزار اکسل و سایر نرم افزارهای مالی
- انجام کلیه امور حسابداری با نرم افزار جامع (مسلط به ثبت و ارسال لیست بیمه و حقوق، فروش، انبار، خزانه، سامانه ارزش افزوده، معاملات فصلی، سامانه مودیان، تهیه جداول اکسل و….)
- دارای مسئولیت پذیری بالا
- دارای انضباط کاری با اخلاق حرفه ای
- داشتن روحیه بالای کار تیمی و گروهی و حل چالش در زمان مشکلات.دقیق، پیگیر،مسئولیت پذیر و منظم رفتار سازمانی مناسب و پوشش مناسب و متعهد
- ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 تا 17 پنج شنبه 8 تا 13
| - بیمه تامین اجتماعی
- حقوق ثابت
- اضافه کاری
|
حسابدار ارشد | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- انجام ثبت اسناد حسابداری تولید و بهای تمام شده
- انجام ثبت اسناد حسابداری انبار
- انجام محاسبه و ثبت اسناد حسابداری حقوق و دستمزد
- انجام ثبت اسناد تنخواه
- توانایی مغایرت گیری حساب ها
- آشنایی با قوانین مالیاتی و تامین اجتماعی و ارسال لیست بیمه
- مدیریت و برنامهریزی جریان نقدی
- سازماندهی و مدیریت وضعیت بدهکاران و بستانکاران
- مدیریت امور مالیاتی
- نظارت برامور مالی و حسابداری روزمره
- اشنا به امور حسابداری پیمانکاری، قراردادهای پیمانکاری و وارد در امور صدور ضمانتنامه های بانکی و اسناد اعتباری و تسهیلات
- ثبت اسناد و فاکتورهای حسابداری و تنخواه و هزینه ها
- آشنا به قوانین بیمه و حقوق و دستمزد ثبت اسناد حسابداری
- مسلط به اصول و قوانین حسابداری
- تسلط به نرم افزار اکسل و سایر نرم افزارهای مالی
- انجام کلیه امور حسابداری با نرم افزار جامع(مسلط به ثبت و ارسال لیست بیمه و حقوق، فروش، انبار، خزانه، سامانه ارزش افزوده، معاملات فصلی، سامانه مودیان، تهیه جداول اکسل و….) و تکالیف قانونی مالیاتی
- دارای مسئولیت پذیری بالا
- دارای انضباط کاری با اخلاق حرفه ای
- داشتن روحیه بالای کار تیمی و گروهی و حل چالش در زمان مشکلات
- دقیق، پیگیر، مسئولیت پذیر و منظم، رفتار سازمانی مناسب و پوشش مناسب و متعهد
- ساعات کاری: شنبه تاچهارشنبه 8 تا 17 پنج شنبه 8 تا 13
| - بیمه تامین اجتماعی
- حقوق ثابت
- اضافه کاری
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی