استخدام

استخدام مسئول دفتر در کارگزاری آگاه در گلشهر

استخدام کارگزاری آگاه

logo

کارگزاری آگاه واقع در گلشهر جهت تکمیل کادر خود در استان‌ البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز مزایا
مسئول دفتر
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت

شرح شغل و وظایف:

  • برنامه ریزی و هماهنگی برنامه‌های روزانه مدیر مافوق خود با مشتریان داخلی و بیرونی شرکت و پیگیری جهت تحقق آن
  • هماهنگی اتاق جلسات و اطمینان از آماده بودن تجهیزات آن قبل از برگزاری جلسات برنامه‌ریزی‌ شده
  • برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت انجام سفرها و ماموریت‌های مدیر مافوق (نظیر آژانس هواپیمایی، محل اقامت)
  • پاسخگویی و ثبت تماس‌های دریافتی از متقاضیان داخلی و خارجی و راهنمایی آنها
  • ایجاد ارتباط خوشایند و مناسب با مراجعه کنندگان حضوری، سازماندهی خواسته های ایشان و راهنمایی آنها به منظور مراجعه به فرد مورد نظر
  • پیگیری مکاتبات ارسالی و دریافتی تا حصول نتیجه
  • تهیه پیش نویس و پیگیری تایپ نامه‌ها و مستندات مورد نیاز
  • نگهداری و حفظ کلیه اسناد و مدارک براساس ضوابط و دستورالعمل‌ های مربوطه و میزان محرمانگی آنها
  • ابلاغ دستورات صادره به اشخاص مربوطه و ادارات تابعه
  • تهیه گزارش های منظم در مورد هزینه ها و بودجه های اداری

شایستگی های کلیدی:

  • مسلط به نامه نگاری و مکاتبات اداری
  • توانایی تهیه انواع گزارش های مورد نیاز مدیریت
  • مسلط به نرم افزارهای ‏Excel, word, Outlook, PowerPoint
  • آشنا به امور اداری و تشریفات
  • آشنا به امور دفتری و دبیرخانه
  • آشنا با زبان انگلیسی در حد متوسط
  • ترجیحا بین 22 تا 33 سال
  • مدیریت زمان و توانایی برنامه ریزی دقیق در امور محوله
  • داشتن رویکرد منعطف و تطبیق پذیر با شرایط کاری
  • وظیفه شناس و مسئولیت پذیر

مزایا سازمانی:

  • بیمه تکمیلی
  • هدایای مناسبتی
  • صبحانه، نهار و عصرانه

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه کارگزاری آگاه حسابداری و مالی نمایش آگهی های استخدامی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 1 =

دکمه بازگشت به بالا