استخدام

استخدام مسئول دفتر و سرپرست خدمات پس از فروش در شرکت ماناتل پارس در تهران

استخدام شرکت ماناتل پارس

logo

شرکت ماناتل پارس (واردکننده گوشی های تلفن همراه) جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران در دو ردیف شغلی دعوت به همکاری می‌نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز مزایا
مسئول دفتر
  • جنسیت: خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • مسلط به سیستم اتوماسیون اداری
  • مسلط به ofifice (ورد، اکسل و…
  • مسلط به تایپ ، تنظیم و بایگانی نامه های رسمی و اداری
  • آشنا به مهارت های مربوط به شغل ( پاسخگویی تلفن ، اموراداری و…
  • حقوق ثابت
  • بیمه تامین اجتماعی
سرپرست خدمات پس از فروش
  • جنسیت: آقا
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • تسلط کامل به انجام امور خدمات پس از فروش تلفن همراه
  • آشنایی با محصولات
  • آشنایی با اجزای فنی دستگاه ها و تعمیرات آن
  • فنون مذاکره تلفنی و حضوری
  • تسلط بر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری crm
  • حداقل 5 سال سابقه کار
  • حقوق ثابت
  • بیمه تامین اجتماعی

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس

تلفن 02166702728 موبایل 09018018800 واتساپ 09018018800 ایمیل main-office@manatelpars.com شرکت ماناتل پارس بازرگانی نمایش آگهی های استخدامی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا