استخدام

استخدام مسئول دفتر و کارشناس فروش در شرکت ماناتل پارس در تهران

استخدام شرکت ماناتل پارس

logo

شرکت ماناتل پارس (واردکننده گوشی های تلفن همراه) جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط در دو ردیف شغلی زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز مزایا
مسئول دفتر
  • جنسیت: خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • مسلط به سیستم اتوماسیون اداری
  • مسلط به office (ورد، اکسل و…)
  • مسلط به تایپ، تنظیم و بایگانی نامه های رسمی و اداری
  • آشنا به مهارت های مربوط به شغل (پاسخگویی تلفن، امور اداری و…)
  • دارای قدرت بیان قوی
  • دقت و سرعت عمل در انجام امور
  • محل کار: خیابان جمهوری، بین شیخ هادی و حافظ، کوچه یغما، پلاک 13، طبقه 1، واحد 1
  • بیمه
  • حقوق
  • اضافه کاری
کارشناس فروش
  • جنسیت: آقا، خانم
  • نوع همکاری: تمام وقت
  • جهت فروش گوشی های تلفن همراه
  • مهارت در استعلام قیمت و بروز رسانی لیست قیمت ها
  • حداقل یک سال سابقه کار
  • محل کار: واقع در فروشگاه پاساژ علاءالدین
  • بیمه
  • حقوق
  • اضافه کاری
  • پاداش

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند و یا ‌با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس

تلفن 02166702728 موبایل 09018018800 ایمیل main-office@manatelpars.com شرکت ماناتل پارس بازرگانی نمایش آگهی های استخدامی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

دکمه بازگشت به بالا