| ویزیتور دارویی | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- رسیدگی به درخواست ها و سفارش های مشتریان فعلی از طریق برقراری ارتباط های دوره ای بر اساس زمانبندی هفتگی (مسیرهای تعیین شده)
- ملاقات بامشتریان کنونی و بالقوه در یک محدودهی جغرافیایی و بر اساس یک برنامهی زمانی از پیش تعیین شده(روزانه،هفتگی،ماهانه یا سالانه
- آمادهسازی پیشنهادهای خرید به مشتریان بالقوه
- بررسی و شناسایی توان مالی بالقوه مشتریان در میزان سفارشات و درخواست محصولات
- بررسی حجم و میزان سفارشات و مقدار ریالی
- در اختیار داشتن لیست قیمت ها و توان ارائه توضیحات کامل در خصوص محصولات
- ارائه گزارش های منظم از فعالیت های انجام شده مانند ویزیت ها- ثبت سفارش و برنامه های روزانه-هفتگی – ماهانه و ارائه آنالیزهای انجام شده ی مشتریان
- بررسی و آنالیز رقبا و محصولات آنها بر اساس ویزیت های دوره ای و اطلاع کامل از عملکرد آنها(قیمت دهی،چیدمان،بسته بندی،تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه به فروشنده و …..
- شنیدن نظرات مشتریان و ارائه گزارش کامل این موارد به مدیران واحد به همراه راهکار عملی با توجه به شناخت شرکت
- معرفی محصولات و خدمات شرکت به مشتریان با استفاده از کاتالوگهای چاپی یا کاتالوگهای دیجیتالی
- قانع کردن مشتری برای خرید کردن از شرکت و حفظ مشتریان
- برخورد خوب و دوستانه با مشتریان و ایجاد روابط دوستانه با آنها
- شناسایی بهترین استراتژیهای بازاریابی و قیمتگذاری روی محصولات
- شرکت کردن در رویدادها و کمپینهای بازاریابی و فروش سازمان
- تشخیص سفارشات منطبق بر در خواست مشتری (پیش فاکتور الکترونیکی و تاییدیه خریدار –فاکتور نهایی)
- همراه داشتن ملزومات ویزیتوری (کارت ویزیت،نمونه محصول،نقشه های منطقه ای، تبلت یا موبایل، کاتالوگ و لیست محصول)
| - بیمه
- پورسانت بر اساس تارگت
|
| کارشناس بازرگانی | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- اعمال هماهنگی لازم و تقسیم کار بین همکاران تحت امر در شرکت
- کنترل و نظارت مستمر و موثر در نحوه صحیح انجام امور ارجاعی در بخشها و توجیه و راهنمایی همکاران واحد بازرگانی
- تشکیل جلسات کارشناسی در راستای برنامه ریزی اجرای فعالیت های بهینه با مدیریت و همکاران زیر مجموعه
- ابلاغ دستورات برنامه ریزی شده در جهت حصول به اهداف تعیین شده
- نظارت و همکاری لازم با همکاران به منظور به صورت دوره ای
- بررسی و نظارت مستمر بر نحوه عملکرد پرسنل واحد در سطح شرکت
- تدوین استراتژی های اجرائی در جهت بکارگیری وسایل و تجهیزات نوین در راستای ارتقاء سطح بهره وری سازمانی
- نظارت بر اجرای دستورالعمل ها و ملزومات
- برنامه ریزی اجرائی در جهت آموزش اصول بازرگانی و کارپردازی از طریق توجیه و راهنمایی همکاران تحت امر
- طراحی و پیش بینی نیاز به تامین اقلام مورد نیاز شرکت در جهت اجرای اهداف سالانه
- تقسیم کار و نظارت بر انجام امور محوله مطابق تخصص های همکاران بخش بازرگانی
- ایجاد بایگانی مکاتبات واحد بازرگانی
| |
| کارمند فروش | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- تلاش در جهت تحقق خط مشی و اهداف تعیین شده توسط سرپرست فروش شرکت آرتا دا آداک
- پیشنهاد راهکارهای بهبود به سرپرست واحد جهت اثر بخشی سیستم مدیریتی فروش
- ارتباط مستمر با مراکز توزیع و فروش با عاملین فروش محصولات
- مذاکره تلفنی با مشتریان و راهنمایی آن ها
- مذاکره حضوری با مشتریان جهت معرفی محصولات و خدمات
- ارتباط حضوری با مشتریان جهت معرفی محصولات و خدمات
- ثبت درخواست های تلفنی مشتریان در فرم مربوطه و امکان سنجی آن قبل از تعهد به مشتری
- تنظیم قرارداد فروش برای مشتریان با هماهنگی با سرپرست و ارسال آن به مشتریان
- شناسایی مناقصات مرتبط با محصولات و خدمات شرکت و اعلام ان به سرپرست جهت آماده سازی اسناد مناقصه
- ارائه گزارش بازیدها و جلسات برگزار شده با مشتریان به سرپرست فروش به طور منظم
- ارسال فرم نظرسنجی از مشتریان ، به مشتریان و پیگیری جهت دریافت نظرهای مشتریان
- دریافت بازخورد مشتریان ، ثبت و رسیدگی به آن ها
- همکاری در شناسایی عاملین فروش محصولات و بازاریابان
- تهیه گزارش از عملکرد عاملین فروش و اطلاع نتایج به سرپرست فروش
- پیگیری جهت تحویل محصول و خدمات به مشتریان مطابق زمان بندی توافق شده
- هماهنگی با ویزیتورهای زیر مجموعه درجهت ثبت محصولات دارو و ارتباط با فاکتورها و. تهیه رفع نیاز دارو –ثبت سفارش از شعبه مرکزی (ستاد)
- هماهنگی با داروخانه در زمینه نوع درخواست و سفارش و هماهنگی از کالا و زمان رسیدن به داروخانه
- هماهنگی با ویزیتور ها جهت تارگت فروش
| - بیمه
- پورسانت بر اساس تارگت
|
| کارآموز حسابدار | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت، کارآموزی
- دریافت برنامه کار و دستور از مقام مافوق
- تنظیم و دسته بندی اسناد دریافتنی و پرداختنی شرکت
- کنترل ضمائم اسناد و تنظیم آنها
- تنظیم زونکن های اسناد مالی و مالیاتی و پشت نویسی هر یک
- تنظیم و دسته بندی صورت های تنخواه و دارائی ها و ارائه به مافوق
- آرشیو نمودن کلیه مدارک و زونکن ها در واحد بایگانی اسناد جاری و راکد امور مالی شرکت
- آرشیو نمودن کلیه مدارک و زونکن ها در واحد بایگانی اسناد جاری و راکد امور مالی
- رسیدگی به اسناد و تمیز و مرتب نمودن آن ها
- انجام سایر امور محوله و مرتبط با شغل ارجاعی
| - تشکیل کلاس های آموزشی با هزینه شرکت
|