استخدام

استخدام کارشناس خدمات پس از فروش با بیمه و بیمه تکمیلی در تهران

استخدام خدمات ماساژ اسپیتمان آسا

شرکت خدمات ماساژ اسپیتمان آسا وارد کننده صندلی ها و محصولات ماساژ، جهت تکمیل کادر قسمت خدمات پس از فروش خود در استان‌ تهران از کارشناس ستادی خدمات پس از فروش خانم مستقر در دفتر مرکزی با روابط عمومی و فن بیان قوی، برقراری ارتباط با مشتری و با سابقه و صبور جهت ارتقاء و پیشبرد اهداف شرکت با شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
کارشناس خدمات پس از فروش
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • ما در شرکتمان در جستجوی افراد با انگیزه، انرژی و فعال و علاقمند در حوزه پشتیبانی از مشتریان هستیم تا در کنار هم چشم اندازه های ترسیم شده را محقق نماییم
  • در صورتی که فردی با ویژگی های زیر هستید، مشتاق همکاری با شما در خانواده اسپستمان آسا به عنوان دارنده برند برتر صندلی ماساژ در ایران، هستیم
  • تحصیلات: اولویت با کارشناسی، کارشناس ارشد رشته های مدیریت، روانشناسی، روابط عمومی، علوم اجتماعی و سایر رشته های حوزه منابع انسانی
  • تجربه بین 3 تا 5 سال سابقه کار

مهارت:

  • مشتری مداری
  • فنون مذاکره
  • ICDL
  • مدیریت تعارض
  • مدیریت بحران
  • فن بیان و مدیریت زمان
  • توانایی کار در شرایط تحت فشار
  • توانایی کار تیمی
  • تجزیه و تحلیل داده ها
  • حل مساله
  • دقت و توجه به جزئیات مسئله
  • دارای قدرت تصمیم گیری به موقع و درست

ویژگی های شخصیتی:

  • برون گرا
  • دارای هوش هیجانی بالاحسی
  • احساسی، قضاوتی و حامی
  • ساعت کاری شرکت شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه ها 9 الی 13 می باشد
  • محدوده: میدان ونک (خیابان ملاصدرا)
  • بیمه و بیمه تکمیلی از روز اول
  • حقوق ثابت

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه شرکت خدمات ماساژ طبی اسپیتمان آسا سلامت، پزشکی و بیمارستانها نمایش آگهی های استخدامی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا