استخدام خدمات ماساژ اسپیتمان آسا
شرکت خدمات ماساژ اسپیتمان آسا وارد کننده صندلی ها و محصولات ماساژ، جهت تکمیل کادر قسمت خدمات پس از فروش خود در استان تهران از کارشناس ستادی خدمات پس از فروش خانم مستقر در دفتر مرکزی با روابط عمومی و فن بیان قوی، برقراری ارتباط با مشتری و با سابقه و صبور جهت ارتقاء و پیشبرد اهداف شرکت با شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
موقعیت شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
کارشناس خدمات پس از فروش |
- جنسیت: خانم
- نوع قرارداد: تمام وقت
- ما در شرکتمان در جستجوی افراد با انگیزه، انرژی و فعال و علاقمند در حوزه پشتیبانی از مشتریان هستیم تا در کنار هم چشم اندازه های ترسیم شده را محقق نماییم
- در صورتی که فردی با ویژگی های زیر هستید، مشتاق همکاری با شما در خانواده اسپستمان آسا به عنوان دارنده برند برتر صندلی ماساژ در ایران، هستیم
- تحصیلات: اولویت با کارشناسی، کارشناس ارشد رشته های مدیریت، روانشناسی، روابط عمومی، علوم اجتماعی و سایر رشته های حوزه منابع انسانی
- تجربه بین 3 تا 5 سال سابقه کار
مهارت:
- مشتری مداری
- فنون مذاکره
- ICDL
- مدیریت تعارض
- مدیریت بحران
- فن بیان و مدیریت زمان
- توانایی کار در شرایط تحت فشار
- توانایی کار تیمی
- تجزیه و تحلیل داده ها
- حل مساله
- دقت و توجه به جزئیات مسئله
- دارای قدرت تصمیم گیری به موقع و درست
ویژگی های شخصیتی:
- برون گرا
- دارای هوش هیجانی بالاحسی
- احساسی، قضاوتی و حامی
- ساعت کاری شرکت شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنج شنبه ها 9 الی 13 می باشد
- محدوده: میدان ونک (خیابان ملاصدرا)
|
- بیمه و بیمه تکمیلی از روز اول
- حقوق ثابت
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه شرکت خدمات ماساژ طبی اسپیتمان آسا سلامت، پزشکی و بیمارستانها نمایش آگهی های استخدامی