یک شرکت پیمانکاری فعال در زمینه اجرای پروژه های عمرانی از نوع ابنیه، در بندرعباس جهت تکمیل کادر دفتر مرکزی خود از کل کشور نیرو با شرایط ذیل جذب می نماید:
موقعیت شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
کارشناس دفتر فنی |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- حداقل 3 سابقه
- ساعت کار تمام وقت
- اکسل و آفیس کاملا مسلط باشد
- مدرک مرتبط با ساختمان، معماری، عمران، …
- محل کار: دفتر مرکزی بندرعباس، رسالت
- آشنا به اصول پیمانکاری جهت تنظیم مدارک و پیگیری و وصول مطالبات قراردادهای اجرایی
- مسلط به امورات دفتر فنی جهت متره و برآورد و صورت وضعیت نویسی جهت ایجاد سند مالی از کارکردها و تعدیل و …
- مسلط به امورات پیمانکاری جهت انجام مکاتبات و پیگیری ها و انجام امور اداری
|
- بیمه ارائه می شود
- حقوق درصدی از صورت وضعیت های مالی یا حقوق 12 الی 20 میلیون
- اضافه کار پرداخت می شود
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی