استخدام

استخدام کارشناس صدور حواله و پشتیبانی فروش خانم در شرکت چای سوفیا در تهران

استخدام چای سوفیا

logo

شرکت تولیدی بازرگانی نگین صنعتی جنوب (چای سوفیا) جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز مزایا
کارشناس صدور حواله و پشتیبانی فروش
  • جنسیت: خانم
  • سن حداکثر 35 سال
  • مدرک تحصیلی لیسانس
  • داشتن حداقل یکسال سابقه کاری مرتبط
  • تسلط به نرم افزار Office
  • داشتن روابط عمومی بالا و فن بیان مناسب
  • داشتن روحیه کار تیمی، منظم، پیگیر و پویا
  • آشنایی با نامه نگاری سازمانی
  • صدور حواله و پیگیری وصول مطالبات
  • توانایی پشتیبانی تیم فروش و دریافت سفارشات تلفنی
  • توانایی ارائه گزارشات و جمع آوری و بایگانی مستندات
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16، پنج شنبه 8 الی 12
  • حقوق ثابت وزارت کار (قابل مذاکره جهت افزایش)
  • پورسانت
  • پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی از روز اول

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با موضوع "رزومه کارشناس صدور حواله و پشتیبانی فروش" به ایمیل زیر ارسال نمایند.

اطلاعات تماس

ایمیل sofiatea1719@gmail.com لینک http://www.sofiatea.com آدرس محدوده چهارراه جهان کودک چای سوفیا نمایش آگهی های استخدامی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا