Categories: استخدام

استخدام کارشناس مرکز تماس در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از تهران و البرز

استخدام فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا جهت تکمیل کادر خود از استان های تهران و البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
کارشناس مرکز تماس
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • کارشناس مرکز تماس دیجی کالا در واحد امور مشتریان می بایست توانایی حل مسائل، پاسخ به شکایات و سوالات مشتری را داشته باشد. حفظ رضایت مشتری در هسته اصلی هر تصمیم و رفتار کارشناس می باشد.

شرح شغل:

  • پاسخ گویی به تماس های ورودی
  • پیگیری پرونده ها برای رفع مشکلات مشتری
  • ارائه گزارش های مختلف

شرایط احراز:

  • روحیه چالش پذیر
  • شنود موثر
  • مهارت ارتباط موثر
  • مهارت حل مسئله و مدیریت تعارض
  • آشنایی با نرم افزارهای مایکروسافت آفیس
  • محل فعالیت: محدوده جنوب غرب تهران
  • بیمه تامین اجتماعی از روز اول
  • بیمه تکمیلی بعد از سه ماه
  • پرداخت حق غذا

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فروش کالا – فناوری اطلاعات ۸ آگهی فعال

موتور جستجوی avalkhabar

Share
Published by
موتور جستجوی avalkhabar

Recent Posts

جشن کریسمس موسیمانه و خانواده‌اش در تهران: با پیام امید برای ۲۰۲۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیتسو موسیمانه، سرمربی آفریقایی تیم فوتبال استقلال، شب کریسمس…

23 دقیقه ago

پرسپولیس تحت هدایت باقری: رقابت تازه و تغییرات بزرگ در بازی با خیبر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،بعد از تغییرات اخیر در کادرفنی پرسپولیس و جدایی گاریدو،…

23 دقیقه ago

امیدواری موسیالا به آینده : ‘هدف‌های بزرگ برای ۲۰۲۵ در بایرن و آلمان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جمال موسیالا، ستاره جوان بایرن مونیخ و تیم ملی…

23 دقیقه ago