استخدام کارمند اداری با بیمه، بیمه تکمیلی در شرکت نیپاک در تهران
استخدام نیپاک
شرکت نیپاک با بیست سال سابقه فعالیت جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
استان جنسیت سابقه کار نوع همکاری
شرایط احراز
- وظیفه اصلی: انجام امور اداری بخش فروش
پیش نیاز
- آشنایی با نرم افزار حسابداری جهت صدور انواع فاکتورهای فروش، مرجوع از فروش، خرید و مرجوع از خرید
- مسلط به انجام امور اداری، مکاتبات اداری، بایگانی، جلسات و صورت جلسات
- مسلط به آداب معاشرت سازمانی و نحوه برخورد با مراجعین و همکاران
- مهارت در کار با نرم افزارهای office،WordPress و توانایی بروزرسانی وبسایت شرکت
- آشنایی متوسط با زبان انگلیسی
- دارای اخلاق حرفه ای (تعهد کاری، نظم و برنامه ریزی)
- روحیه کار تیمی بالا
- حداقل دو سال سابقه
- سن: 22 تا 30 سال
- مدت قرارداد آزمایشی: یک ماه
تسهیلات و مزایا
سایر مزایا
- ارائه وام به کارکنان
- همکاران با استعداد و محیط کاری دوستانه
- حقوق سر وقت
محل کار
تهران، منطقه ۲، شهر آرا منطقه ۲، شهر آرا ارسال رزومه نیپاک نمایش آگهی های استخدامی