کارشناس ارشد امور مالی | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 30 تا 45 سال
- حداقل سابقه کار: 5 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های مدیریت مالی، حسابداری، بانکداری و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار: - با آشنایی کامل بر امور مالیاتی
- داشتن تسلط کامل در بررسی حساب های شرکت ها به منظور تطبیق اسناد و مدارک مالی با قوانین و مقررات
- آشنایی کامل بر معاملات فصلی، قوانین ماالیات بر ارزش افزوده
- شناخت کامل هیاتهای مالیاتی و سایر موارد مرتبط
- محل کار: اصفهان
| - حقوق و مزایا: توافقی
- بیمه
|
کارشناس حسابداری | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 25 تا 40 سال
- حداقل سابقه کار: 3 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های مدیریت مالی، حسابداری، بانکداری و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار: - آشنایی کامل با تهیه و ارائه صورت های مالی
- تهیه گزارشهای حسابداری
- مهارت محاسبات بهای تمام شده محصولات و خدمات
- مهارت کنترل موجودی های جنسی و نقدی و سایر موارد مرتبط
- محل کار: اصفهان
| - حقوق و مزایا: توافقی
- بیمه
|
راننده | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- با خودرو/بدون خودرو
- شرایط سنی: 25 تا 40 سال
- حداقل سابقه کار: 1 سال
- حداقل تحصیلات: کاردانی، کارشناسی در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار: - آشنایی کامل با مراحل ترخیص کاری در امور صادرات و واردات و ترانزیت داخلی
- آشنایی کامل در انجام کلیه امور اظهار EPL در سامانه اظهار الکترونیکی در واحد تجاری گمرک ایران
- محل کار: اصفهان
| - حقوق و مزایا: توافقی
- بیمه
|
کارشناس پشتیبانی فروش و خدمات مشتریان(CRM) | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 25 تا 40 سال
- حداقل سابقه کار: 3 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار: - داشتن توانمندی در مدیریت تماس های ورودی و خروجی مشتریان
- یافتن و ارائه پاسخ های شخصی سازی شده به مشتریان مختلف
- ایجاد بانک اطلاعاتی از مشتریان
- ایجاد تعامل با مشتری
- شناسایی نیاز های مشتری
- ارائه راه حل برای این نیازها و حل مشکلات مشتریان
- ایجاد روابط پایدار با مشتری
- محل کار: اصفهان
| - حقوق و مزایا: توافقی
- بیمه
|
کارشناس انفورماتیک و فناوری اطلاعات | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 25 تا 40 سال
- حداقل سابقه کار: 5 سال
- حداقل تحصیلات: مهندسی It در سایر گرایشها (نرم افزار، سخت افزار، هوش مصنوعی و…)
شایستگی مورد انتظار: - تسلط کامل بر امور انفورماتیک از قبیل شبکه، نرم افزار و سخت افزار و موارد مورد نیاز انفورماتیک مجموعه
- محل کار: اصفهان
| - حقوق و مزایا: توافقی
- بیمه
|
کارمند تدارکات و کارپردازی | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 25 تا 35 سال
- حداقل سابقه کار: 1 سال
- حداقل تحصیلات: دیپلم سایر رشته ها
شایستگی مورد انتظار: - دارای سابقه کارپردازی و انجام امور اداری برون سازمان و امور بانکی
- محل کار: اصفهان
| - حقوق و مزایا: توافقی
- بیمه
|
مسئول دفتر مدیر عامل | - جنسیت: خانم
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 25 تا 35 سال
- حداقل سابقه کار: 1 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی در سایر رشته ها
شایستگی مورد انتظار: - دارای سابقه مسئول دفتر مدیریت
- روابط عمومی بالا
- هوش عالی
- تسلط بر نگارشات اداری
- دارای توانمندی در حوزه مراودات
- تسلط بر ICDL
- محل کار: بندرعباس
| - حقوق و مزایا: توافقی
- بیمه
|
کارشناس ارشد حمل و نقل بین المللی | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 30 تا 45 سال
- حداقل سابقه کار: 5 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت حمل و نقل، بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار: - مسلط به اصول فروش و جذب و نگهداری مشتری حمل و نقل بین المللی و فورواردی
- همکاری و هماهنگی با تامینکنندگان حملونقل جهت ارسال محصولات مشتریان
- مسلط به فرآیند صدور اسناد حمل و نقل بین المللی
- مسلط به مهارت های بازاریابی و فروش در زمینه حمل و نقل
- آشنایی کامل با بیمه های حوزه حمل و نقل
- محل کار: اصفهان، تهران
| - حقوق و مزایا: توافقی
- بیمه
|
کارشناس حمل و نقل داخلی | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 25 تا 40 سال
- حداقل سابقه کار: 3 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های زبان انگلیسی، بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار: - مسلط به اصول فروش و جذب و نگهداری مشتری حمل و نقل داخلی و فورواردی
- همکاری و هماهنگی با تامینکنندگان حملونقل جهت ارسال محصولات مشتریان
- مسلط به فرآیند صدور اسناد حمل و نقل داخلی
- مسلط به مهارت های بازاریابی و فروش در زمینه حمل و نقل
- آشنایی کامل با بیمه های حوزه حمل و نقل
- محل کار: اصفهان، تهران
| - حقوق و مزایا: توافقی
- بیمه
|
کارشناس ارشد بازرگانی بین المللی | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 30 تا 45 سال
- حداقل سابقه کار: 5 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار: - تسلط کامل بر کلیه امور مربوط به خرید و فروش در حوزه تجارت بین الملل
- نظارت بر عقد قراردادها
- انجام مذاکرات تجاری شرکت
- آشنایی با تجارت الکترونیک
- برنامهریزی برای پیدا کردن تامینکنندگان و ارزیابی آنها
- آشنایی کامل با اصلاحات حوزه واردات و صادرات
- شناخت کامل گمرک و قوانین گمرکی
- محل کار: اصفهان، تهران
| - حقوق و مزایا: توافقی
- بیمه
|
کارشناس ترخیصکاری (ترخیصکار حرفه ای) | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 25 تا 40 سال
- حداقل سابقه کار: 3 سال
- حداقل تحصیلات: کارشناسی در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار: - تسلط کامل با مراحل ترخیصکاری در امور صادرات و واردات و ترانزیت داخلی
- تسلط کامل در انجام کلیه امور اظهار EPL در سامانه اظهار الکترونیکی در واحد تجاری گمرک ایران
- محل کار: بندرعباس، چابهار
| - حقوق و مزایا: توافقی
- بیمه
|
کارمند ترخیصکاری (ترخیصکار) | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرایط سنی: 25 تا 40 سال
- حداقل سابقه کار: 1 سال
- حداقل تحصیلات: کاردانی، کارشناسی در رشته های بازرگانی، بازاریابی و موارد مرتبط
شایستگی مورد انتظار: - آشنایی کامل با مراحل ترخیصکاری در امور صادرات و واردات و ترانزیت داخلی
- آشنایی کامل در انجام کلیه امور اظهار EPL در سامانه اظهار الکترونیکی در واحد تجاری گمرک ایران
- محل کار: بندرعباس، چابهار
| - حقوق و مزایا: توافقی
- بیمه
|