
استخدام سفرمارکت
سفرمارکت جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
| موقعیت شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
| مسئول دفتر مدیرعامل |
- جنسیت: خانم
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح شغل:
- ثبت کلیه نامه های وارده و صادره شرکت در دفتر اندیکاتور و کنترل ضمائم مربوطه
- دریافت اوراق، گزارشات و مکاتبات تایپ شده و کنترل ضمائم و به امضاء رساندن آنها
- هماهنگی تمامی برنامه های مدیرعامل، جلسات، قرارهای ملاقات و …
- هماهنگی و رساندن تمامی اوامر صادره از مدیرعامل به تمامی مدیران و پرسنل
- ارسال مکاتبات صادره شرکت به واحدها و موسسات و ادارات مربوطه
- مسلط به تنخواهگردانی
- آشنایی با نرمافزار حضور و غیاب
شرایط احراز: سایت ساز با هوش مصنوعی
- 1 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
- Microsoft Word – پیشرفته
- Microsoft Excel – پیشرفته
- Microsoft PowerPoint – پیشرفته
- Microsoft Outlook – متوسط
- زبان انگلیسی-بالاتر از متوسط
مهارتهای مورد نیاز:
- تسلط بر نرمافزارهای Office
- روابط عمومی بالا
- اعتمادبهنفس بالا
- مسئولیتپذیری
- مدیریت استرس
- خلاقیت
- مدیریت زمان
- تسلط بر انجام کارهای همزمان
- توانایی انجام مکاتبات اداری
- آشنایی با تایپ فارسی و انگلیسی
- توانایی گزارش دهی
- پیگیری مستمر فعالیتها تا تحقق دستیابی به نتایج
- حافظه خوب و حضور ذهن
- صبر و تحمل بالا
- رازداری در فعالیتهای اداری
- رعایت انضباط کاری و وقتشناس
- متعهد به انجام فعالیتهای محوله با دقت و کیفیت
|
- کمک هزینه سفارش غذا سازمانی
- بیمه تامین اجتماعی
|
| کارشناس مرکز تماس |
- جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرکت سفرمارکت ، جهت تکمیل کادر بخش پشتیبانی در محیطی دوستانه و پویا ، که وظیفه پاسخ گویی تلفنی یا آنلاین به درخواستها و سوالات مسافرین را دارد از کلیه علاقمندان واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.
- دارای مهارتهای ارتباطی، کلامی و نوشتاری جهت انجام بهینه مسئولیت های محوله
- آشنایی با اصول پشتیبانی و امور مشتریان
- حداقل سابقه کار در آژانس هواپیمایی
- آشنا و علاقه مند به صنعت گردشگری
- توانایی تعامل و برقراری ارتباط با مشتری
- متعهد و مسئولیت پذیر
- مشتاق یادگیری
- مکان: محدوده پارک وی و تجریش با دسترسی مترو و BRT
- ساعت نوبت صبح: 9 الی 17 – 8 الی 16
- لازم به ذکر است که متقاضی امکان حضور به صورت شناور امکان شیفت در روزهای تعطیل را داشته باشند.
- کارشناسان در هفته یک روز را تعطیل می باشند.
|
- کمک هزینه سفارش غذا سازمانی
- بیمه تامین اجتماعی
- امکان ارتقاء شغلی
|
| کارشناس مرکز تماس (شیفت عصر) |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرکت سفرمارکت ، جهت تکمیل کادر بخش پشتیبانی در محیطی دوستانه و پویا ، که وظیفه پاسخ گویی تلفنی یا آنلاین به درخواستها و سوالات مسافرین را دارد از کلیه علاقمندان واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.
- دارای مهارتهای ارتباطی، کلامی و نوشتاری جهت انجام بهینه مسئولیت های محوله
- آشنایی با اصول پشتیبانی و امور مشتریان
- حداقل سابقه کار در آژانس هواپیمایی
- آشنا و علاقه مند به صنعت گردشگری
- توانایی تعامل و برقراری ارتباط با مشتری
- متعهد و مسئولیت پذیر
- مشتاق یادگیری
- مکان: محدوده پارک وی و تجریش با دسترسی مترو و BRT
- ساعت کاری نوبت عصر (آقایان): 17 الی 1 بامداد
- لازم به ذکر است که متقاضی امکان حضور به صورت شناور امکان شیفت در روزهای تعطیل را داشته باشند.
- کارشناسان در هفته یک روز را تعطیل می باشند.
|
- کمک هزینه سفارش غذا سازمانی
- بیمه تامین اجتماعی
- امکان ارتقاء شغلی
- کمک هزینه سرویس برگشت
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی سفرمارکت گردشگری ۴ آگهی فعال