| کارشناس فروش | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرکت پایاپلاست کهربا برای بهبود فرآیندهای پشتیبانی مشتریان و تکمیل کادر فروش، از مشتاقان و واجدان شرایط برای همکاری به صورت حضوری دعوت به عمل می آورد. در صورتی که مایل هستید عضوی از تیم پویای فروش شرکت ما باشید، خوشحال میشویم تا فرصت گفتگو و همکاری با شما را داشته باشیم
شرایط احراز موقعیت کارشناس فروش : - روابط عمومی مناسب و آشنایی با فنون مذاکره
- صبور و با حوصله و دارای توانمندی شنوایی فعال
- نتیجه گرا و دارای روحیهی پیگیری
- یادگیرنده و با اشتیاق و دارای توانمندی کار با سیستم تلفنی و مجموعه آفیس
- توانایی مدیریت کردن چند کار همزمان
- داشتن سابقه کار در زمینه فروش و پشتیبانی مشتریان امتیاز محسوب می شود
- تحصیلات : کارشناسی مدیریت، بازرگانی، کسب و کار
- کارشناسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات
- کارشناسی مهندسی شیمی، پلیمر
- کارشناسی مهندسی صنایع
- کارشناسی ارتباطات، رسانه، روابط عمومی، کتابداری
نرم افزارها : - Excel,outlook,word متوسط
- راهکاران سیستم متوسط
- ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 12
- سن بین 25 الی 35 سال
| - حقوق توافقی
- بیمه تامین اجتماعی
- محیط کاری پویا با افراد توانمند و متخصص
- پاداش عملکردی
- وام سازمانی
- بسته ها و هدایای مناسبتی
- امکانات رفاهی و تفریحی درون و برون شرکتی
- مسیر شغلی متنوع بسته به توانمندی افراد
|
| کارشناس بازرگانی | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- کارشناس بازرگانی در شرکت پایاپلاست کهربا وظیفه تامین مواد اولیه,قطعات،ملزومات ،قالب ها و …. همچنین عقد و پیگیری قرارداد با تامین کنندگان رو بر عهده دارد.
- این موقعیت شغلی پل ارتباطی بین شرکت و تامین کنندگان (شرکای تجاری و محصولی) بوده و با قدرت مذاکره و فن بیان خود معاملات رو پیش می برد.
شرایط احراز شغل کارشناس بازرگانی : - کلیه امور مربوط به معاملات مانند نظارت بر عقد قراردادها
- انجام مذاکرات جهت عقد قرارداد با تامین کنندگان
- اجرای صحیح برنامه های راهبردی شرکت در حیطه بازرگانی
- برنامهریزی برای پیدا کردن تامینکنندگان و ارزیابی آنها
- مذاکره و چانه زنی با تامین کنندگان
- پیگیری درخواست های تیم فروش و سایر تیم ها
- مهارت ارتباطی قوی جهت ارتباط با تامین کنندگان
- مسلط به فنون مذاکره و فن بیان و عقد معاملات برد-برد
- انعطاف پذیری بالا در خصوص زمان
- مسئولیت پذیر و متعهد
- توانایی مواجهه با ددلاین های نزدیک و تغییر اولویت ها
- پیگیری از لید و جذب تا ثبت قراردادها
- تحصیلات : کارشناسی مدیریت، بازرگانی، کسب و کار
- کارشناسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات
- کارشناسی اقتصاد
- کارشناسی مهندسی صنایع
نرم افزارها: - Excel پیشرفته
- word , outlook متوسط
- راهکاران سیستم متوسط
- ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 12
- سن بین 25 الی 35 سال
| - حقوق توافقی
- بیمه تامین اجتماعی
- محیط کاری پویا با افراد توانمند و متخصص
- پاداش عملکردی
- وام سازمانی
- بسته ها و هدایای مناسبتی
- امکانات رفاهی و تفریحی درون و برون شرکتی
- مسیر شغلی متنوع بسته به توانمندی افراد
|
| کارشناس برنامه ریزی | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرکت پایاپلاست کهربا برای بهبود فرآیندهای کنترل تولید و تکمیل کادر برنامه ریزی تولید، از مشتاقان و واجدان شرایط برای همکاری به صورت حضوری دعوت به عمل می آورد. در صورتی که مایل هستید عضوی از تیم پویای برنامه ریزی تولید شرکت ما باشید، خوشحال میشویم تا فرصت گفتگو و همکاری با شما را داشته باشیم .
شرایط احراز موقعیت کارشناس برنامه ریزی تولید: - تسلط در برنامه ریزی تولید
- تسلط در کنترل موجودی
- تسلط کامل به اصول و مفاهیم MRP
- تسلط بر اکسل و تهیه انواع گزارشات
- آشنا با بهبود فرایند تولید و بهبود opc و fpc
- برنامه ریزی خرید مواد اولیه
- مهارت عارضه یابی و حل مسئله
- خلاق و علاقه مند به یادگیری
- توانایی کار تیمی
- نتیجه گرایی
- منظم و مسئولیت پذیر
- توانایی برقراری ارتباط موثر با افراد سازمان
- تحصیلات : کارشناسی مهندسی صنایع
- کارشناسی ریاضی، آمار
نرم افزارها: - Excel پیشرفته
- word , outlook متوسط
- راهکاران سیستم متوسط
- ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 12
- سن بین 25 الی 35 سال
| - حقوق توافقی
- بیمه تامین اجتماعی
- محیط کاری پویا با افراد توانمند و متخصص
- پاداش عملکردی
- وام سازمانی
- بسته ها و هدایای مناسبتی
- امکانات رفاهی و تفریحی درون و برون شرکتی
- مسیر شغلی متنوع بسته به توانمندی افراد
|
| کارشناس جذب و استخدام | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرکت پایاپلاست کهربا برای بهبود فرآیندهای جذب و استخدام و تکمیل تیم منابع انسانی، از مشتاقان و واجدان شرایط برای همکاری به صورت حضوری دعوت به عمل می آورد. در صورتی که مایل هستید عضوی از تیم پویای منابع انسانی شرکت ما باشید، خوشحال میشویم تا فرصت گفتگو و همکاری با شما را داشته باشیم .
شرایط احراز موقعیت کارشناس جذب و استخدام: - شناسایی، بررسی و ایجاد کانالهای جدید استخدامی متناسب با نیاز سازمان و موقعیت شغلی مورد نظر
- مدیریت بهینه و اثربخش فرآیند استخدام نیروها
- مشاوره با مدیران برای درک نیازها و انتظارات استخدامی آنها
- شناسایی سرمایههای انسانی شایسته برون سازمانی و ایجاد شبکه کاری با آنان به منظور ایجاد فرصت همکاری
- مدیریت و انجام مراحل مختلف فرآیند جذب از جمله غربالگری رزومهها، مصاحبه و انجام رفرنس چک
- توانایی ارزیابی شایستگیهای مورد نیاز با توجه به رزومه و مصاحبه انجامشده
- تهیه و تنظیم گزارشهای استخدامی مورد نیاز جهت بهبود فرایندها
- دقیق، منظم ، جزئی نگر و نتیجه گرا
- توانایی در برقراری ارتباط موثر
- توانایی در شناخت شایستگیهای شغلی
- قدرت تحلیل بالا و توانایی ارائه راهکار
- توانایی کار مستقل
- دارای روحیه کار تیمی جهت انتقال تجربیات استخدامی
- تحصیلات: کارشناسی مدیریت، بازرگانی ، کسب و کار
- کارشناسی علوم اجتماعی و جامعه شناسی، روانشناسی، آموزش، علوم تربیتی
- کارشناسی مهندسی صنایع
- کارشناسی ارتباطات، رسانه، روابط عمومی، کتابداری
نرم افزارها: - Excel , word , outlook متوسط
- ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 12
- سن بین 25 الی 35 سال
| - حقوق توافقی
- بیمه تامین اجتماعی
- محیط کاری پویا با افراد توانمند و متخصص
- پاداش عملکردی
- وام سازمانی
- بسته ها و هدایای مناسبتی
- امکانات رفاهی و تفریحی درون و برون شرکتی
- مسیر شغلی متنوع بسته به توانمندی افراد
|
| حسابدار | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- شرکت پایاپلاست کهربا برای بهبود فرآیندهای حسابداری و تکمیل کادر مالی، از مشتاقان و واجدان شرایط برای همکاری به صورت حضوری دعوت به عمل می آورد. در صورتی که مایل هستید عضوی از تیم پویای مالی شرکت ما باشید، خوشحال میشویم تا فرصت گفتگو و همکاری با شما را داشته باشیم .
شرایط احراز موقعیت کارشناس حسابداری: - تسلط در مباحث حسابداری مالی، ارزش افزوده، گزارش فصلی و سامانه مودیان مالیاتی، ثبت اسناد دریافت و پرداخت
- کنترل، بررسی، ثبت و صدور کلیه اسناد مالی
- آشنایی با سامانه جامع تجارت، انبار و …
- تهیه و تدوین مکاتبات با سازمان تامین اجتماعی در خصوص معرفی قراردادهای بسته شده و نامه درخواست صدور مفاصا حساب
- کنترل کلیه اسناد حسابداری، فاکتورها و صورتحسابهای بانکی و تهیه صورتهای مغایرت
- شناخت کاملی از قوانین حسابداری و مالیاتی
- مسلط به گزارشات و صورتهای مالی
- آشنایی با گزارشات سود و زیان و صورت های مالی
- توانایی مدیریت زمان و اولویتبندی کارها
- دقت و پشتکار در پیگیری امور
- مسئولیتپذیر، منظم، پیگیر و جویای یادگیری
- روحیه کار تیمی
- تحصیلات: کارشناسی حسابداری
نرم افزارها: - Excel پیشرفته
- word , outlook متوسط
- راهکاران سیستم متوسط
- ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه ها 8 الی 12
- سن بین 25 الی 35 سال
| - حقوق توافقی
- بیمه تامین اجتماعی
- محیط کاری پویا با افراد توانمند و متخصص
- پاداش عملکردی
- وام سازمانی
- بسته ها و هدایای مناسبتی
- امکانات رفاهی و تفریحی درون و برون شرکتی
- مسیر شغلی متنوع بسته به توانمندی افراد
|