استخدام

استخدام 11 عنوان شغلی در شرکت اسنوا در تهران

استخدام اسنوا

شرکت اسنوا جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران، شهرستان پاکدشت – فرون آباد از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

با استخدام در یکی از بزرگترین شرکت های لوازم خانگی خاورمیانه مسیر شغلی آینده دار خود رو شروع کن.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
کارشناس ارتباط با مشتریان
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح وظایف و مسئولیت ها:

  • هماهنگیها بین سایر قسمتها و امور مشتریان در صورت نیاز
  • کنترل کردن اسناد برگشتی از لحاظ تعدادی
  • پیشنهاد یا ترویج محصولات، خدمات که مورد توجه و رضایت مشتریان دیگر قرار گرفته است
  • حصول اطمینان از این که تمام تماسهای پشت خط به سرعت پاسخ داده شوند
  • همکاری در توزیع بروشورها، مجلات و تراکت های تبلیغاتی و آگهی های تبلیغاتی فروش و خدمات پس از فروش
  • آگاه ساختن مشتریان از طریق امکانات موجود (ارسال ایمیل، پیامک و …) از فروش های ویژه و تخفیف ها
  • تا حد الامکان تعیین تکلیف امور مربوط به مشتریان تا انتهای روز کاری
  • تهیه گزارش های مقایسه ای خطاهای واحد مربوطه در ماه مذکور و ارایه راهکارهای عملیاتی در این زمینه
  • پیگیری امور ناتمام شیفت قبل
  • تهیه گزارش اشتباهات حوزه انبار خصوصا خطای عدم تطابق موجودی انبار و سیستم،تحویل جنس بدون کارتن و گارانتی
  • بروز رسانی فایل شکایات در پایان هر شیفت کاری
  • ثبت تمامی مرجوعی ها و شکایات در نرم افزار CRM در پایان شیفت کاری

مهارت های مورد نیاز:

  • روابط عمومی قوی و فن بیان مناسب
  • شناخت کامل محصولات و نحوه کاربرد آنها
  • سلامت بینایی،سلامت اعصاب و روان
  • توانایی انجام کار به صورت تیمی و گروهی

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است
  • وضعیت سن: 20 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل کاردانی (اولویت کارشناسی)
  • سابقه کاری: اولویت با افراد دارای سابقه کار
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش بهره وری
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
  • ماموریت کاری دارد
مدیر فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • هماهنگ کردن فعالیت ها جهت رسیدن به اهداف فروش در بالاترین سطح
  • مسئولیت فروش و تیم فروش فروشگاه
  • مدیریت و کنترل هزینه ها و ضایعات و ارائه راهکارهای بهبود
  • تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان و به روز نمودن کالاهها متناسب با تقاضای مشتریان
  • نظارت بر اجرای چک لیست های کنترلی وظایف روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه فروش
  • دریافت اطلاعات کالاههای کم فروش و بدون فروش و برنامه ریزی کنترل اقدامات اصلاحی
  • نظارت بر فرآیند اخذ اطلاعات قیمت از رقبا و بازار و نرخ ها
  • پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات مشتریان
  • نظارت بر محل استقرار و چیدمان کالا ها
  • نظارت بر اجرای برنامه های فروش فوق العاده
  • نظارت بر مرجوع کردن کالاها
  • اجرای سیاست های سازمان در سطح فروشگاه
  • آگاهی کامل از طرح های فروش و اطمینان از روند اجراء آن تا حصول نتیجه
  • بریفینگ های روزانه با هر دپارتمان و انتقال برنامه های سازمان و طرح های پیش رو
  • تحلیل و پیگیری اجراء طرح ها و پلن های فروش و اطمینان از تحقق پلن ها
  • ارائه گزارشات روزانه به مدیر فروشگاه در خصوص فروش و عملکرد تیم فروش
  • جلسات هفتگی با مدیر فروشگاه در خصوص رفع موانع فروش

مهارت های مورد نیاز:

  • داشتن سلامت جسمانی
  • مهارت سرپرستی و توانایی کار با نرم افزار مرتبط کاری
  • هوشیاری و صداقت در کار
  • آشنایی با تکنیک های فروش و بازاریابی
  • آشنایی با روش های پیشگیری از سرقت
  • آشنایی با زبان انگلیسی
  • دارای قدرت تصمیم گیری صحیح و به موقع
  • دارای توانایی ایجاد و مدیریت کار تیمی
  • فن بیان مناسب و روابط عمومی خوب
  • توانایی تحلیل اطلاعات آماری
  • توانایی تجزیه و تحلیل الگوهای مصرف مشتریان

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است
  • وضعیت سن: 23 سال الی 45 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل کاردانی
  • سابقه کاری: 4 سال سابقه کار
  • حقوق ثابت توافقی+ کارانه فروش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
  • ماموریت کاری دارد
مسئول بخش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • تحلیل متغیرها و ایجاد ارتباط با محیط برای تقویت فضای رقابتی
  • تثبیت اهداف و کار با تیم خود به منظور دسترسی به هدف فروش
  • مدیریت و کنترل هزینه ها، ضایعات و دوباره کاری ها
  • کنترل و اقدام در خصوص کالاهای کم فروش و بدون فروش.
  • کنترل فرآیند اخذ قیمت کالاهای رقبا و اطمینان از حفظ مزیت رقابتی
  • کنترل پر و مرتب بودن شلف های چیدمان کالا
  • کنترل علامتها، برچسب قیمت ها و لیبل کالاهای دیسپلی
  • پیگیری سفارشات به انبار و مقادیر موردنیاز کالا
  • اجرای چک لیست وظایف روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه فروش
  • جلوگیری از ارسال کالای مازاد به فروشگاه (جلوگیری از استوک و ایجاد ضایعات)و تعیین تکلیف کالاهای استوک و مازاد
  • مدیریت موجودی ها و جلوگیری از هزینه خواب سرمایه و اختلاف موجودی
  • همکاری در انبار گردانی
  • تهیه و تنظیم گزارشات دوره ای و انجام امور محوله از سوی مدیر دپارتمان
  • مدیریت کارکنان فروش و دپارتمان خود از جمله ساعات کاری، شیفت ها، مسائل حقوق و دریافت پورسانت
  • گزارش، تجزیه و تحلیل داده های دپارتمان و استاندارد سازی فعالیت های دپارتمان
  • ارزیابی دوره ای کارکنان و دپارتمان از نظر فروش، رفتار حرفه ای، انگیزه، اجراء وظایف محوله و …
  • جذب نیرو، مصاحبه با کارجو، تعدیل یا جابجایی نیروهای دپارتمان
  • مدیریت سفارشات شامل زمانبندی، ثبت سفارشات، پیگیری ارسال سفارشات
  • آموزش های سیستمی، اکسل و فایلینگ در خصوص ثبت سوابق فروش و اطلاعات مربوط به دپارتمان
  • تلاش در جهت تحقق پلن های فروش و تعیین اهداف کوتاه مدت در جهت دستیابی به پلن فروش
  • ارتباط با تامین کنندگان و مذاکره در جهت فروش ویژه، فستیوالها

مهارت های مورد نیاز:

  • داشتن سلامت جسمانی، مهارت سرپرستی و توانایی کار با نرم افزار مرتبط کاری
  • هوشیاری و صداقت در کار
  • آشنایی با تکنیک های فروش و بازاریابی
  • آشنایی با اصول انبارداری
  • آشنایی با روش های پیشگیری از سرقت
  • آشنایی با زبان انگلیسی
  • دارای توانایی ایجاد و مدیریت کار تیمی
  • فن بیان مناسب و روابط عمومی خوب
  • توانایی تحلیل اطلاعات آماری
  • توانایی تجزیه و تحلیل الگوهای مصرف مشتریان

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است
  • وضعیت سن: 25 سال الی 45 سال
  • سطح تحصیلات : کارشناسی به بالا
  • سابقه کاری: 3 سال سابقه کار
  • حقوق ثابت توافقی+ کارانه فروش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
  • ماموریت کاری دارد
کارمند فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • نظافت و چیدمان قفسه های سطح فروش
  • کنترل و بررسی برچسبهای قیمت ها
  • کمک در انجام فرآیند انبار گردانی
  • پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مشتریان با هماهنگی مسئول بخش
  • تهیه گزارشات از جمله گزارش کسری کالا در صورت نیاز
  • رعایت الزامات کیفیت، ایمنی و بهداشت
  • جداسازی ضایعات به صورت روزانه
  • خارج کردن کالای غیر قابل فروش و ضایعات از قفسه ها
  • مرتب کردن و خالی کردن لاین ها و سطح فروشگاه از هرگونه پالت، کارتن های خالی در فروشگاه
  • ارائه بازخورد مشتریان به سرپرست مستقیم به صورت روزانه
  • داشتن اطلاعات در خصوص کالاها
  • شرح چگونگی استفاده و نگهداری کالا به مشتری
  • آماده سازی فاکتور و جنس موردنظر برای مشتری

مهارت های مورد نیاز:

  • سلامت بینایی، سلامت اعصاب و روان
  • داشتن سلامت جسمانی
  • سرعت عمل و هوشیاری بالا
  • آشنایی با اصول چیدمان کالا
  • آشنایی با اصول انبارداری سطح فروش
  • آشنایی با روش های پیشگیری از سرقت
  • مهارت در فروش، مشتری مداری.

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 20 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل دیپلم
  • سابقه کاری: لزوما 1 سال سابقه کار
  • حقوق ثابت توافقی+ کارانه فروش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
سرپرست خدمات
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • برنامه ریزی انجام امورمربوط به نظافت، آبدارخانه، طبقات فروشگاه، محوطه داخل فروشگاه، محوطه بیرون فروشگاه، ویترین و همچنین پذیرایی های لازم
  • بازدید و نظارت روزانه در خصوص نظافت و بهداشت داخل ساختمان(سرویس، آبدارخانه، اداری، نمازخانه، مشاعات و…) و خارج ساختمان بر اساس چک لیست خدمات توسط نیروهای خدمات
  • تعیین محل کار پرسنل خدمات و نظارت بر حسن اجرای فعالیت انها به صورت روزانه
  • نظارت بر تامین نظافت و سالم سازی محل کار و تامین بهداشت مناسب
  • هماهنگی تهیه و تدارک اقلام مورد نیاز مصرفی پذیرایی و خدمات
  • هماهنگی ها در خصوص تهیه و توزیع لوازم موردنیاز مصرفی در جهت نظافت و پذیرایی
  • آشنا بودن و اجرایی کردن اصول ایمنی و راههای پیشگیری از خطرات ناشی از کار (اصول، استفاده از موادشوینده، اصول جابجایی وسایل، ایمنی در ساختمان و…) و کمک های اولیه بعداز بروز اتفاقات
  • نظارت و هماهنگی ها در نقل و انتقالات وسایل و لوازم اموالی داخل فروشگاه
  • هماهنگی انجام پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی مطابق شئونات ایشان
  • پیگیری امور مربوط به کارکرد/رفاهی پرسنل خدمات
  • برنامه ریزی ماهانه پرسنل خدمات (اعم از شیفت بندی،تعیین روزهای تعطیل افراد و … )

مهارت های مورد نیاز:

  • سلامت بینایی، سلامت اعصاب و روان، تحرک عادی ، روابط عمومی بالا، توانایی مدیریت یک گروه

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل کاردانی
  • سابقه کاری: لزوما 2 سال سابقه کار
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
  • ماموریت کاری دارد
کارگر خدمات
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح شغل کارگر خدمات آقا:

  • نظافت محیطی شامل جارو کردن و کشیدن تی محیط اداری و محوطه داخلی و بیرونی فروشگاه.
  • نظافت هفتگی و یا ماهانه ویترین فروشگاه.
  • شستشو و ضدعفونی کردن سرویس بهداشتی.
  • انتقال زباله ها، مواد دور ریختنی و غیرقابل مصرف به خارج از مجموعه.
  • جابجایی اثاثیه و ابزارهای موردنیاز پرسنل.
  • کمک به برگزاری و همچنین حمل میز و صندلیها در صورت جلسات، مراسم و یا جشنهایی که انجام میشود.
  • نصب بنر، تابلو و اعلانات برای اطالع رسانی دیگران.
  • تحویل ناهار و شام پرسنل به ایشان.
  • نگهداری فضای سبز و گلدانهای فروشگاه.
  • نظافت قسمت های مشاعات و نمازخانه.
  • انجام امور مربوط به آبسردکن های داخل فروشگاه (پر نمودن گالن های آب آنها،قراردهی لیوان در کنار آنها و ….) .
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق

شرح شغل : کارگر خدمات خانم

  • تهیه نوشیدنیهای گرم – سرد جهت پذیرایی از مدیران، کارکنان و مهمانان.
  • پذیرایی از مدیران، کارکنان و مهمانان.
  • نظافت و حفاظت از وسایل و لوازم آبدارخانه.
  • تهیه لیست مایحتاج آبدارخانه فروشگاه.
  • نظافت محیطی شامل گردگیری و تمیز کردن میزها، کمدها، پارتیشن و شیشه های دفاتر اداری و مدیریتی.
  • تحویل ناهار و شام پرسنل به ایشان.

مهارت های مورد نیاز:

  • سلامت بینایی، سلامت اعصاب و روان، تحرک عادی ، روابط عمومی خوب

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 45 سال
  • سابقه کاری: لزوما 1 سال سابقه کار
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
رئیس انبار
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح کلی و مختصر:

  • سرپرست انبار، مسئولیت انجام امور سیستمی ورود و خروج کالا به انبار و تکمیل مستندات انبار و نگهداری کالاها در انبار را بر عهده گرفته و دارد

شرح شغل با جزییات:

  • مراقبت و نگهداری کالاها از عواملی مانند سرقت، صدمه، ضایعه و حادثه، از طریق طبقه بندی ،قفسه بندی چیدن و جای دادن صحیح آنها،
  • مقادیر ورودی و خروجی و موجودیهای انبار از طریق کنترل اسناد انبار و شمارش فیزیکی موجودیهای انبار.
  • استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات جابجایی موجودیهای کالا در انبار.
  • نحوه تحویل گرفتن، نگهداری و تحویل دادن کالا در انبار.
  • نحوه چیدن و استفاده از فضای انبارها.
  • میزان سطوح موجودیهای کالا در انبار با توجه به مقادیر حداقل و حداکثر موجودیها.
  • کنترل مالی و پرسنلی و نحوه رفتار و ارتباطات کارکنان انبار با سایر بخشها.
  • بررسی گردش کار و نگهداری اسناد و مدارک انبار.
  • بررسی گزارش ها و اندازه گیری عملکرد انبار ( اثربخشی و کارآیی)
  • بررسی ضایعات، کسری و اضافات موجودیهای انبار
  • بررسی نحوه تخلیه، جابجایی و حمل و نقل، بارگیری، وحمل موجودیهای انبار.
  • رئیس انبار برای انجام کنترل و نظارت بر حسن انجام عملیات انبارهای خود، میتواند از روشها و تکنیک های مختلف اندازه گیری کارآیی نیز
  • استفاده کند.

شرح مهارت ها و توانائیها :

  • دارای حسن اخلاق و شهرت در امانتداری
  • ارزیابی عملکرد خود، افراد و سازمان های دیگر برا ی بهبود و یا اقدام اصلاحی
  • برخورداری از حافظه قوی و حداقل اشتباه در فعالیت های مربوطه
  • استفاده از منطق و استدلال برای شناسایی نقاط قوت و ضعف
  • ارائه راه حل های جایگزین و نتیجه گیری
  • هماهنگی و تنظیم اقدامات در ارتباط با اقدامات دیگران
  • صحبت کردن با دیگران برای انتقال اطلاعات بطور موثر
  • توانایی بیان برای زمانی که چیزی
  • اشتباه است، آگاهی از اصول و فرآیند های استاندارد های کیفیت کالا
  • گوش دادن و توجه کامل به آنچه که دیگران می گویند
  • توانایی ثبت دفاتر قانونی
  • مهارت کافی در کار با کامپیوتر و استفاده از نرم افزار MS-Office
  • مهارت کافی استفاده از نرم افزار Outlook
  • دانش اصول کسب و کار و مدیریت در برنامه ریزی استراتژیک
  • تخصیص منابع
  • برنامه ریزی منابع انسانی
  • روش رهبری
  • دانش اصول و روش های انتقال کالاها از جمله هزینه ها و مزایای نسبی
  • دانش ریاضی، جبر، هندسه حساب، آمار، و برنامه های کاربردی، تشویق و ایجاد اعتماد متقابل، احترام و همکاری در میان کارمندان

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل دیپلم (با 5 سال سابقه کار مرتبط انبارداری)
  • لیسانس حسابداری،مدیریت، صنایع (با 3 سال سابقه کار مرتبط انبارداری )
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
  • ماموریت کاری دارد
کارمند انبار
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح کلی و مختصر:

  • این عنوان به شغلی اطلاق می شود که شاغل مسئولیت کنترل فرایند انبار کالاها و کالاهای انبار شده و تهیه و ارسال گزارشات برای رئیس انبارها را دارا می باشد.
  • شرح شغل با جزییات:
  • چک کردن موجودی با مبلغ فاکتور تامین کننده و در صورت صحت، اعلام به مدیر مربوطه جهت ثبت در سیستم.
  • صدور رسید انبار برای کالای خریداری شده و ضمیمه کردن آن به فاکتور .
  • تهیه و ارائه گزارشات لازم به مدیریت انبارها.
  • کنترل دفاتر موجودی و مصرفی انبار و نگهداری اسناد .
  • کنترل موجودی انبار.
  • مراقبت و نگهداری کالا از عواملی مثل سرقت، صدمه، ضایعه و حادثه از طریق طبقه بندی، قفسه بندی ، چیدن و جای دادن صحیح آنها.
  • انجام فرایند انبارگردانی به صورت دوره ای و موردی.
  • تحویل گرفتن اقلام دریافتی و ثبت و ضبط آن در دفاتر مربوطه.
  • اطمینان از رعایت استانداردهای ایمنی درانبارش کالا و شرایط انبارها.

شرح مهارت ها و توانائیها :

  • آشنایی با استفاده از ابزار های ایمنی و بهداشت کار
  • آشنایی با گردش کاری فروشگاهها ی زنجیره ای، دقت، مهارت و سرعت عمل در کار، داشتن اصول و مهارت های فردی جهت کارکردن در انبار

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات : لیسانس کلیه رشته ها (با 1 سال سابقه کار مرتبط انبارداری)
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
متصدی تحویل و دریافت کالا
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح کلی و مختصر:

  • این عنوان به شغلی اطلاق می شود که شاغل در آن مسئول تحویل کالا در واحد دلیوری می باشد.

شرح شغل با جزییات :

  • ارائه خدمت به مشتریان
  • تهیه گزارش پیشرفت جریان کار یا کیفیت خدمات ارائه شده
  • استقبال از مشتری و پاسخگویی به سوالات مشتری
  • آگاه نمودن مشتری در مورد ویژگی ها و مشخصه های محصولات
  • ارائه توضیحات به مصرف کننده
  • اطمینان از نصب کالا و وسایل و کارکرد در بهترین حالت
  • تحویل کالا به مشتری پس از انجام تست های لازم
  • انجام دادن تعمیرات ساده یا پیکر بندی دوباره محصولاتی که نیاز به تعویض لوازم یدکی ندارند
  • راهنمایی مشتریان در خصوص شرایط تعویض یا مرجوع نمودن کالا
  • کنترل فاکتورهای خرید لوازم خانگی سنگین
  • دریافت فاکتورهای خرید مشتری و ممهور کردن ضمانتنامه خرید به مهر فروشگاه و ارائه نسخه به مشتری

شرح مهارت ها و توانائیها :

  • سلامت بینایی، اعصاب و روان، جسمانی، هوشیاری و صداقت در کار
  • آشنا با نوع محصولات

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات : دیپلم کلیه رشته ها ( با 1سال سابقه کار مرتبط )
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
پیکر انبار ( Picker )
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح کلی و مختصر:

  • حمل و جابجائی، بارگیری و چیدن کالا و لوازم در سطح فروش

شرح شغل با جزییات :

  • کمک در تخلیه لوازم و کالاها های وارده به انبار از تامین کنندگان
  • تخلیه کالاهای ارسال از انبار بزرگ به انبار کوچک
  • چیدمان و جانمایی کالاهای وارده به انبار کوچک
  • جمع آوری کالا از انبار کوچک و تحویل به دلیوری ( کالاهای ارسالی) و همچنین فروش حضوری
  • جمع آوری و نگهداری کارتن خالی و متعلقات آنها ( تحویلی از سطح فروشگاه و ریسیوینگ و انبارها)
  • همکاری مستمر با دریافت کالا (ارسالی از تامین کنندگان) جهت تخلیه، ثبت کد رهگیری ،شمارش کالا و رسید کالا
  • نظافت و امور جاری انبار کوچک
  • اخذ لیبل QR از واحد GTM به واحدهای متقاضی و الصاق لیبل باهمکاری کارشناسان فروش

شرح مهارت ها و تواناییها:

  • سلامت بینایی، اعصاب و روان، داشتن سلامت جسمانی
  • شناخت نسبی کالاها
  • آشنایی با مقررات ایمنی و حمل کالا و استانداردهای انبارش
  • آشنا به اصول بسته بندی

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات : دیپلم کلیه رشته ها (با 1 سال سابقه کار مرتبط)
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
حراست
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • داشتن کارت پایان خدمت سربازی
  • تحصیلات: حداقل دیپلم
  • سن: حداکثر 40 سال
  • سابقه کاری: 2 سال به بالا

مهارتهای عمومی:

  • مسئولیت پذیر
  • روحیه کار تیمی
  • وظیفه شناس
  • دارای سلامت فیزیکی و روانی
  • توانایی حضور در شیفت های مختلف
  • هوشیار و دقیق

شرح وظایف:

  • حراست و نگهبانی از اموال فروشگاه
  • عدم استعمال دخانیات
  • آشنایی با سیستم ها و تجهیزات الکترونیکی حفاظتی و امنیتی، تجهیزات مخابراتی و ارتباطی
  • ثبت ورود و خروج پرسنل،کارگران، پیمانکاران، ارباب رجوع
  • سرکشی به محوطه و سالن. کنترل موارد مشکوک.کنترل حواله های بارگیری
  • ثبت گزارش وقایع روزانه
  • توانمندی کار باسیستم و گزارش گیری
  • حقوق ثابت توافقی+ پاداش
  • بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
  • کمک هزینه سفر
  • کمک هزینه معیشت
  • خدمات رفاهی ویژه
  • هدایای مناسبی ویژه
  • امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی اسنوا صنایع تولیدی ۱۱ آگهی فعال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + شش =

دکمه بازگشت به بالا