کارشناس ارتباط با مشتریان | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح وظایف و مسئولیت ها: - هماهنگیها بین سایر قسمتها و امور مشتریان در صورت نیاز
- کنترل کردن اسناد برگشتی از لحاظ تعدادی
- پیشنهاد یا ترویج محصولات، خدمات که مورد توجه و رضایت مشتریان دیگر قرار گرفته است
- حصول اطمینان از این که تمام تماسهای پشت خط به سرعت پاسخ داده شوند
- همکاری در توزیع بروشورها، مجلات و تراکت های تبلیغاتی و آگهی های تبلیغاتی فروش و خدمات پس از فروش
- آگاه ساختن مشتریان از طریق امکانات موجود (ارسال ایمیل، پیامک و …) از فروش های ویژه و تخفیف ها
- تا حد الامکان تعیین تکلیف امور مربوط به مشتریان تا انتهای روز کاری
- تهیه گزارش های مقایسه ای خطاهای واحد مربوطه در ماه مذکور و ارایه راهکارهای عملیاتی در این زمینه
- پیگیری امور ناتمام شیفت قبل
- تهیه گزارش اشتباهات حوزه انبار خصوصا خطای عدم تطابق موجودی انبار و سیستم،تحویل جنس بدون کارتن و گارانتی
- بروز رسانی فایل شکایات در پایان هر شیفت کاری
- ثبت تمامی مرجوعی ها و شکایات در نرم افزار CRM در پایان شیفت کاری
مهارت های مورد نیاز: - روابط عمومی قوی و فن بیان مناسب
- شناخت کامل محصولات و نحوه کاربرد آنها
- سلامت بینایی،سلامت اعصاب و روان
- توانایی انجام کار به صورت تیمی و گروهی
شرایط عمومی: - کارت پایان خدمت الزامی است
- وضعیت سن: 20 سال الی 40 سال
- سطح تحصیلات : حداقل کاردانی (اولویت کارشناسی)
- سابقه کاری: اولویت با افراد دارای سابقه کار
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش بهره وری
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
- ماموریت کاری دارد
|
مدیر فروش | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- هماهنگ کردن فعالیت ها جهت رسیدن به اهداف فروش در بالاترین سطح
- مسئولیت فروش و تیم فروش فروشگاه
- مدیریت و کنترل هزینه ها و ضایعات و ارائه راهکارهای بهبود
- تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان و به روز نمودن کالاهها متناسب با تقاضای مشتریان
- نظارت بر اجرای چک لیست های کنترلی وظایف روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه فروش
- دریافت اطلاعات کالاههای کم فروش و بدون فروش و برنامه ریزی کنترل اقدامات اصلاحی
- نظارت بر فرآیند اخذ اطلاعات قیمت از رقبا و بازار و نرخ ها
- پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات مشتریان
- نظارت بر محل استقرار و چیدمان کالا ها
- نظارت بر اجرای برنامه های فروش فوق العاده
- نظارت بر مرجوع کردن کالاها
- اجرای سیاست های سازمان در سطح فروشگاه
- آگاهی کامل از طرح های فروش و اطمینان از روند اجراء آن تا حصول نتیجه
- بریفینگ های روزانه با هر دپارتمان و انتقال برنامه های سازمان و طرح های پیش رو
- تحلیل و پیگیری اجراء طرح ها و پلن های فروش و اطمینان از تحقق پلن ها
- ارائه گزارشات روزانه به مدیر فروشگاه در خصوص فروش و عملکرد تیم فروش
- جلسات هفتگی با مدیر فروشگاه در خصوص رفع موانع فروش
مهارت های مورد نیاز: - داشتن سلامت جسمانی
- مهارت سرپرستی و توانایی کار با نرم افزار مرتبط کاری
- هوشیاری و صداقت در کار
- آشنایی با تکنیک های فروش و بازاریابی
- آشنایی با روش های پیشگیری از سرقت
- آشنایی با زبان انگلیسی
- دارای قدرت تصمیم گیری صحیح و به موقع
- دارای توانایی ایجاد و مدیریت کار تیمی
- فن بیان مناسب و روابط عمومی خوب
- توانایی تحلیل اطلاعات آماری
- توانایی تجزیه و تحلیل الگوهای مصرف مشتریان
شرایط عمومی: - کارت پایان خدمت الزامی است
- وضعیت سن: 23 سال الی 45 سال
- سطح تحصیلات : حداقل کاردانی
- سابقه کاری: 4 سال سابقه کار
| - حقوق ثابت توافقی+ کارانه فروش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
- ماموریت کاری دارد
|
مسئول بخش | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- تحلیل متغیرها و ایجاد ارتباط با محیط برای تقویت فضای رقابتی
- تثبیت اهداف و کار با تیم خود به منظور دسترسی به هدف فروش
- مدیریت و کنترل هزینه ها، ضایعات و دوباره کاری ها
- کنترل و اقدام در خصوص کالاهای کم فروش و بدون فروش.
- کنترل فرآیند اخذ قیمت کالاهای رقبا و اطمینان از حفظ مزیت رقابتی
- کنترل پر و مرتب بودن شلف های چیدمان کالا
- کنترل علامتها، برچسب قیمت ها و لیبل کالاهای دیسپلی
- پیگیری سفارشات به انبار و مقادیر موردنیاز کالا
- اجرای چک لیست وظایف روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه فروش
- جلوگیری از ارسال کالای مازاد به فروشگاه (جلوگیری از استوک و ایجاد ضایعات)و تعیین تکلیف کالاهای استوک و مازاد
- مدیریت موجودی ها و جلوگیری از هزینه خواب سرمایه و اختلاف موجودی
- همکاری در انبار گردانی
- تهیه و تنظیم گزارشات دوره ای و انجام امور محوله از سوی مدیر دپارتمان
- مدیریت کارکنان فروش و دپارتمان خود از جمله ساعات کاری، شیفت ها، مسائل حقوق و دریافت پورسانت
- گزارش، تجزیه و تحلیل داده های دپارتمان و استاندارد سازی فعالیت های دپارتمان
- ارزیابی دوره ای کارکنان و دپارتمان از نظر فروش، رفتار حرفه ای، انگیزه، اجراء وظایف محوله و …
- جذب نیرو، مصاحبه با کارجو، تعدیل یا جابجایی نیروهای دپارتمان
- مدیریت سفارشات شامل زمانبندی، ثبت سفارشات، پیگیری ارسال سفارشات
- آموزش های سیستمی، اکسل و فایلینگ در خصوص ثبت سوابق فروش و اطلاعات مربوط به دپارتمان
- تلاش در جهت تحقق پلن های فروش و تعیین اهداف کوتاه مدت در جهت دستیابی به پلن فروش
- ارتباط با تامین کنندگان و مذاکره در جهت فروش ویژه، فستیوالها
مهارت های مورد نیاز: - داشتن سلامت جسمانی، مهارت سرپرستی و توانایی کار با نرم افزار مرتبط کاری
- هوشیاری و صداقت در کار
- آشنایی با تکنیک های فروش و بازاریابی
- آشنایی با اصول انبارداری
- آشنایی با روش های پیشگیری از سرقت
- آشنایی با زبان انگلیسی
- دارای توانایی ایجاد و مدیریت کار تیمی
- فن بیان مناسب و روابط عمومی خوب
- توانایی تحلیل اطلاعات آماری
- توانایی تجزیه و تحلیل الگوهای مصرف مشتریان
شرایط عمومی: - کارت پایان خدمت الزامی است
- وضعیت سن: 25 سال الی 45 سال
- سطح تحصیلات : کارشناسی به بالا
- سابقه کاری: 3 سال سابقه کار
| - حقوق ثابت توافقی+ کارانه فروش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
- ماموریت کاری دارد
|
کارمند فروش | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- نظافت و چیدمان قفسه های سطح فروش
- کنترل و بررسی برچسبهای قیمت ها
- کمک در انجام فرآیند انبار گردانی
- پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مشتریان با هماهنگی مسئول بخش
- تهیه گزارشات از جمله گزارش کسری کالا در صورت نیاز
- رعایت الزامات کیفیت، ایمنی و بهداشت
- جداسازی ضایعات به صورت روزانه
- خارج کردن کالای غیر قابل فروش و ضایعات از قفسه ها
- مرتب کردن و خالی کردن لاین ها و سطح فروشگاه از هرگونه پالت، کارتن های خالی در فروشگاه
- ارائه بازخورد مشتریان به سرپرست مستقیم به صورت روزانه
- داشتن اطلاعات در خصوص کالاها
- شرح چگونگی استفاده و نگهداری کالا به مشتری
- آماده سازی فاکتور و جنس موردنظر برای مشتری
مهارت های مورد نیاز: - سلامت بینایی، سلامت اعصاب و روان
- داشتن سلامت جسمانی
- سرعت عمل و هوشیاری بالا
- آشنایی با اصول چیدمان کالا
- آشنایی با اصول انبارداری سطح فروش
- آشنایی با روش های پیشگیری از سرقت
- مهارت در فروش، مشتری مداری.
شرایط عمومی: - کارت پایان خدمت الزامی است.
- وضعیت سن: 20 سال الی 40 سال
- سطح تحصیلات : حداقل دیپلم
- سابقه کاری: لزوما 1 سال سابقه کار
| - حقوق ثابت توافقی+ کارانه فروش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
|
سرپرست خدمات | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- برنامه ریزی انجام امورمربوط به نظافت، آبدارخانه، طبقات فروشگاه، محوطه داخل فروشگاه، محوطه بیرون فروشگاه، ویترین و همچنین پذیرایی های لازم
- بازدید و نظارت روزانه در خصوص نظافت و بهداشت داخل ساختمان(سرویس، آبدارخانه، اداری، نمازخانه، مشاعات و…) و خارج ساختمان بر اساس چک لیست خدمات توسط نیروهای خدمات
- تعیین محل کار پرسنل خدمات و نظارت بر حسن اجرای فعالیت انها به صورت روزانه
- نظارت بر تامین نظافت و سالم سازی محل کار و تامین بهداشت مناسب
- هماهنگی تهیه و تدارک اقلام مورد نیاز مصرفی پذیرایی و خدمات
- هماهنگی ها در خصوص تهیه و توزیع لوازم موردنیاز مصرفی در جهت نظافت و پذیرایی
- آشنا بودن و اجرایی کردن اصول ایمنی و راههای پیشگیری از خطرات ناشی از کار (اصول، استفاده از موادشوینده، اصول جابجایی وسایل، ایمنی در ساختمان و…) و کمک های اولیه بعداز بروز اتفاقات
- نظارت و هماهنگی ها در نقل و انتقالات وسایل و لوازم اموالی داخل فروشگاه
- هماهنگی انجام پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی مطابق شئونات ایشان
- پیگیری امور مربوط به کارکرد/رفاهی پرسنل خدمات
- برنامه ریزی ماهانه پرسنل خدمات (اعم از شیفت بندی،تعیین روزهای تعطیل افراد و … )
مهارت های مورد نیاز: - سلامت بینایی، سلامت اعصاب و روان، تحرک عادی ، روابط عمومی بالا، توانایی مدیریت یک گروه
شرایط عمومی: - کارت پایان خدمت الزامی است.
- وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
- سطح تحصیلات : حداقل کاردانی
- سابقه کاری: لزوما 2 سال سابقه کار
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
- ماموریت کاری دارد
|
کارگر خدمات | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح شغل کارگر خدمات آقا: - نظافت محیطی شامل جارو کردن و کشیدن تی محیط اداری و محوطه داخلی و بیرونی فروشگاه.
- نظافت هفتگی و یا ماهانه ویترین فروشگاه.
- شستشو و ضدعفونی کردن سرویس بهداشتی.
- انتقال زباله ها، مواد دور ریختنی و غیرقابل مصرف به خارج از مجموعه.
- جابجایی اثاثیه و ابزارهای موردنیاز پرسنل.
- کمک به برگزاری و همچنین حمل میز و صندلیها در صورت جلسات، مراسم و یا جشنهایی که انجام میشود.
- نصب بنر، تابلو و اعلانات برای اطالع رسانی دیگران.
- تحویل ناهار و شام پرسنل به ایشان.
- نگهداری فضای سبز و گلدانهای فروشگاه.
- نظافت قسمت های مشاعات و نمازخانه.
- انجام امور مربوط به آبسردکن های داخل فروشگاه (پر نمودن گالن های آب آنها،قراردهی لیوان در کنار آنها و ….) .
- انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
شرح شغل : کارگر خدمات خانم - تهیه نوشیدنیهای گرم – سرد جهت پذیرایی از مدیران، کارکنان و مهمانان.
- پذیرایی از مدیران، کارکنان و مهمانان.
- نظافت و حفاظت از وسایل و لوازم آبدارخانه.
- تهیه لیست مایحتاج آبدارخانه فروشگاه.
- نظافت محیطی شامل گردگیری و تمیز کردن میزها، کمدها، پارتیشن و شیشه های دفاتر اداری و مدیریتی.
- تحویل ناهار و شام پرسنل به ایشان.
مهارت های مورد نیاز: - سلامت بینایی، سلامت اعصاب و روان، تحرک عادی ، روابط عمومی خوب
شرایط عمومی: - کارت پایان خدمت الزامی است.
- وضعیت سن: 25 سال الی 45 سال
- سابقه کاری: لزوما 1 سال سابقه کار
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
|
رئیس انبار | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح کلی و مختصر: - سرپرست انبار، مسئولیت انجام امور سیستمی ورود و خروج کالا به انبار و تکمیل مستندات انبار و نگهداری کالاها در انبار را بر عهده گرفته و دارد
شرح شغل با جزییات: - مراقبت و نگهداری کالاها از عواملی مانند سرقت، صدمه، ضایعه و حادثه، از طریق طبقه بندی ،قفسه بندی چیدن و جای دادن صحیح آنها،
- مقادیر ورودی و خروجی و موجودیهای انبار از طریق کنترل اسناد انبار و شمارش فیزیکی موجودیهای انبار.
- استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات جابجایی موجودیهای کالا در انبار.
- نحوه تحویل گرفتن، نگهداری و تحویل دادن کالا در انبار.
- نحوه چیدن و استفاده از فضای انبارها.
- میزان سطوح موجودیهای کالا در انبار با توجه به مقادیر حداقل و حداکثر موجودیها.
- کنترل مالی و پرسنلی و نحوه رفتار و ارتباطات کارکنان انبار با سایر بخشها.
- بررسی گردش کار و نگهداری اسناد و مدارک انبار.
- بررسی گزارش ها و اندازه گیری عملکرد انبار ( اثربخشی و کارآیی)
- بررسی ضایعات، کسری و اضافات موجودیهای انبار
- بررسی نحوه تخلیه، جابجایی و حمل و نقل، بارگیری، وحمل موجودیهای انبار.
- رئیس انبار برای انجام کنترل و نظارت بر حسن انجام عملیات انبارهای خود، میتواند از روشها و تکنیک های مختلف اندازه گیری کارآیی نیز
- استفاده کند.
شرح مهارت ها و توانائیها : - دارای حسن اخلاق و شهرت در امانتداری
- ارزیابی عملکرد خود، افراد و سازمان های دیگر برا ی بهبود و یا اقدام اصلاحی
- برخورداری از حافظه قوی و حداقل اشتباه در فعالیت های مربوطه
- استفاده از منطق و استدلال برای شناسایی نقاط قوت و ضعف
- ارائه راه حل های جایگزین و نتیجه گیری
- هماهنگی و تنظیم اقدامات در ارتباط با اقدامات دیگران
- صحبت کردن با دیگران برای انتقال اطلاعات بطور موثر
- توانایی بیان برای زمانی که چیزی
- اشتباه است، آگاهی از اصول و فرآیند های استاندارد های کیفیت کالا
- گوش دادن و توجه کامل به آنچه که دیگران می گویند
- توانایی ثبت دفاتر قانونی
- مهارت کافی در کار با کامپیوتر و استفاده از نرم افزار MS-Office
- مهارت کافی استفاده از نرم افزار Outlook
- دانش اصول کسب و کار و مدیریت در برنامه ریزی استراتژیک
- تخصیص منابع
- برنامه ریزی منابع انسانی
- روش رهبری
- دانش اصول و روش های انتقال کالاها از جمله هزینه ها و مزایای نسبی
- دانش ریاضی، جبر، هندسه حساب، آمار، و برنامه های کاربردی، تشویق و ایجاد اعتماد متقابل، احترام و همکاری در میان کارمندان
شرایط عمومی: - کارت پایان خدمت الزامی است.
- وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
- سطح تحصیلات : حداقل دیپلم (با 5 سال سابقه کار مرتبط انبارداری)
- لیسانس حسابداری،مدیریت، صنایع (با 3 سال سابقه کار مرتبط انبارداری )
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
- ماموریت کاری دارد
|
کارمند انبار | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح کلی و مختصر: - این عنوان به شغلی اطلاق می شود که شاغل مسئولیت کنترل فرایند انبار کالاها و کالاهای انبار شده و تهیه و ارسال گزارشات برای رئیس انبارها را دارا می باشد.
- شرح شغل با جزییات:
- چک کردن موجودی با مبلغ فاکتور تامین کننده و در صورت صحت، اعلام به مدیر مربوطه جهت ثبت در سیستم.
- صدور رسید انبار برای کالای خریداری شده و ضمیمه کردن آن به فاکتور .
- تهیه و ارائه گزارشات لازم به مدیریت انبارها.
- کنترل دفاتر موجودی و مصرفی انبار و نگهداری اسناد .
- کنترل موجودی انبار.
- مراقبت و نگهداری کالا از عواملی مثل سرقت، صدمه، ضایعه و حادثه از طریق طبقه بندی، قفسه بندی ، چیدن و جای دادن صحیح آنها.
- انجام فرایند انبارگردانی به صورت دوره ای و موردی.
- تحویل گرفتن اقلام دریافتی و ثبت و ضبط آن در دفاتر مربوطه.
- اطمینان از رعایت استانداردهای ایمنی درانبارش کالا و شرایط انبارها.
شرح مهارت ها و توانائیها : - آشنایی با استفاده از ابزار های ایمنی و بهداشت کار
- آشنایی با گردش کاری فروشگاهها ی زنجیره ای، دقت، مهارت و سرعت عمل در کار، داشتن اصول و مهارت های فردی جهت کارکردن در انبار
شرایط عمومی: - کارت پایان خدمت الزامی است.
- وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
- سطح تحصیلات : لیسانس کلیه رشته ها (با 1 سال سابقه کار مرتبط انبارداری)
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
|
متصدی تحویل و دریافت کالا | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح کلی و مختصر: - این عنوان به شغلی اطلاق می شود که شاغل در آن مسئول تحویل کالا در واحد دلیوری می باشد.
شرح شغل با جزییات : - ارائه خدمت به مشتریان
- تهیه گزارش پیشرفت جریان کار یا کیفیت خدمات ارائه شده
- استقبال از مشتری و پاسخگویی به سوالات مشتری
- آگاه نمودن مشتری در مورد ویژگی ها و مشخصه های محصولات
- ارائه توضیحات به مصرف کننده
- اطمینان از نصب کالا و وسایل و کارکرد در بهترین حالت
- تحویل کالا به مشتری پس از انجام تست های لازم
- انجام دادن تعمیرات ساده یا پیکر بندی دوباره محصولاتی که نیاز به تعویض لوازم یدکی ندارند
- راهنمایی مشتریان در خصوص شرایط تعویض یا مرجوع نمودن کالا
- کنترل فاکتورهای خرید لوازم خانگی سنگین
- دریافت فاکتورهای خرید مشتری و ممهور کردن ضمانتنامه خرید به مهر فروشگاه و ارائه نسخه به مشتری
شرح مهارت ها و توانائیها : - سلامت بینایی، اعصاب و روان، جسمانی، هوشیاری و صداقت در کار
- آشنا با نوع محصولات
شرایط عمومی: - کارت پایان خدمت الزامی است.
- وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
- سطح تحصیلات : دیپلم کلیه رشته ها ( با 1سال سابقه کار مرتبط )
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
|
پیکر انبار ( Picker ) | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح کلی و مختصر: - حمل و جابجائی، بارگیری و چیدن کالا و لوازم در سطح فروش
شرح شغل با جزییات : - کمک در تخلیه لوازم و کالاها های وارده به انبار از تامین کنندگان
- تخلیه کالاهای ارسال از انبار بزرگ به انبار کوچک
- چیدمان و جانمایی کالاهای وارده به انبار کوچک
- جمع آوری کالا از انبار کوچک و تحویل به دلیوری ( کالاهای ارسالی) و همچنین فروش حضوری
- جمع آوری و نگهداری کارتن خالی و متعلقات آنها ( تحویلی از سطح فروشگاه و ریسیوینگ و انبارها)
- همکاری مستمر با دریافت کالا (ارسالی از تامین کنندگان) جهت تخلیه، ثبت کد رهگیری ،شمارش کالا و رسید کالا
- نظافت و امور جاری انبار کوچک
- اخذ لیبل QR از واحد GTM به واحدهای متقاضی و الصاق لیبل باهمکاری کارشناسان فروش
شرح مهارت ها و تواناییها: - سلامت بینایی، اعصاب و روان، داشتن سلامت جسمانی
- شناخت نسبی کالاها
- آشنایی با مقررات ایمنی و حمل کالا و استانداردهای انبارش
- آشنا به اصول بسته بندی
شرایط عمومی: - کارت پایان خدمت الزامی است.
- وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
- سطح تحصیلات : دیپلم کلیه رشته ها (با 1 سال سابقه کار مرتبط)
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
|
حراست | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- داشتن کارت پایان خدمت سربازی
- تحصیلات: حداقل دیپلم
- سن: حداکثر 40 سال
- سابقه کاری: 2 سال به بالا
مهارتهای عمومی: - مسئولیت پذیر
- روحیه کار تیمی
- وظیفه شناس
- دارای سلامت فیزیکی و روانی
- توانایی حضور در شیفت های مختلف
- هوشیار و دقیق
شرح وظایف: - حراست و نگهبانی از اموال فروشگاه
- عدم استعمال دخانیات
- آشنایی با سیستم ها و تجهیزات الکترونیکی حفاظتی و امنیتی، تجهیزات مخابراتی و ارتباطی
- ثبت ورود و خروج پرسنل،کارگران، پیمانکاران، ارباب رجوع
- سرکشی به محوطه و سالن. کنترل موارد مشکوک.کنترل حواله های بارگیری
- ثبت گزارش وقایع روزانه
- توانمندی کار باسیستم و گزارش گیری
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش
- بیمه تامین اجتماعی+ بیمه تکمیلی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
|