Categories: استخدام

استخدام 12 عنوان شغلی در اسنوا در شهرستان زرین شهر و لنجان

استخدام اسنوا

شرکت اسنوا جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان، شهرستان زرین شهر و لنجان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
کارشناس ارتباط با مشتریان
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح وظایف و مسئولیت ها:

  • هماهنگیها بین سایر قسمتها و امور مشتریان در صورت نیاز
  • کنترل کردن اسناد برگشتی از لحاظ تعدادی
  • پیشنهاد یا ترویج محصولات، خدمات که مورد توجه و رضایت مشتریان دیگر قرار گرفته است
  • حصول اطمینان از این که تمام »تماسهای پشت خط« به سرعت پاسخ داده شوند
  • همکاری در توزیع بروشورها، مجلات و تراکت های تبلیغاتی و آگهی های تبلیغاتی فروش و خدمات پس از فروش
  • آگاه ساختن مشتریان از طریق امکانات موجود (ارسال ایمیل، پیامک و …) از فروش های ویژه و تخفیف ها
  • تا حد الامکان تعیین تکلیف امور مربوط به مشتریان تا انتهای روز کاری
  • تهیه گزارش های مقایسه ای خطاهای واحد مربوطه در ماه مذکور و ارایه راهکارهای عملیاتی در این زمینه
  • پیگیری امور ناتمام شیفت قبل
  • تهیه گزارش اشتباهات حوزه انبار خصوصا خطای عدم تطابق موجودی انبار و سیستم،تحویل جنس بدون کارتن و گارانتی
  • بروز رسانی فایل شکایات در پایان هر شیفت کاری
  • ثبت تمامی مرجوعی ها و شکایات در نرم افزار CRM در پایان شیفت کاری

مهارت های مورد نیاز:

  • روابط عمومی قوی و فن بیان مناسب
  • شناخت کامل محصولات و نحوه کاربرد آنها
  • سلامت بینایی،سلامت اعصاب و روان
  • توانایی انجام کار به صورت تیمی و گروهی

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است
  • وضعیت سن: 20 سال الی 35 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل کاردانی (اولویت کارشناسی)
  • سابقه کاری: اولویت با افراد دارای سابقه کار
  • محل سکونت اشخاصی که رزومه ارسال میکنند زرین شهر و حومه زرین شهر باشد.
  • حقوق ثابت
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • مزایای انگیزشی و رفاهیات
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
مدیر فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • هماهنگ کردن فعالیت ها جهت رسیدن به اهداف فروش در بالاترین سطح
  • مسئولیت فروش و تیم فروش فروشگاه
  • مدیریت و کنترل هزینه ها و ضایعات و ارائه راهکارهای بهبود
  • تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان و به روز نمودن کالاهها متناسب با تقاضای مشتریان
  • نظارت بر اجرای چک لیست های کنترلی وظایف روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه فروش
  • دریافت اطلاعات کالاههای کم فروش و بدون فروش و برنامه ریزی کنترل اقدامات اصلاحی
  • نظارت بر فرآیند اخذ اطلاعات قیمت از رقبا و بازار و نرخ ها
  • پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات مشتریان
  • نظارت بر محل استقرار و چیدمان کالا ها
  • نظارت بر اجرای برنامه های فروش فوق العاده
  • نظارت بر مرجوع کردن کالاها
  • اجرای سیاست های سازمان در سطح فروشگاه
  • آگاهی کامل از طرح های فروش و اطمینان از روند اجراء آن تا حصول نتیجه
  • بریفینگ های روزانه با هر دپارتمان و انتقال برنامه های سازمان و طرح های پیش رو
  • تحلیل و پیگیری اجراء طرح ها و پلن های فروش و اطمینان از تحقق پلن ها
  • ارائه گزارشات روزانه به مدیر فروشگاه در خصوص فروش و عملکرد تیم فروش
  • جلسات هفتگی با مدیر فروشگاه در خصوص رفع موانع فروش

مهارت های مورد نیاز:

  • داشتن سلامت جسمانی
  • مهارت سرپرستی و توانایی کار با نرم افزار مرتبط کاری
  • هوشیاری و صداقت در کار
  • آشنایی با تکنیک های فروش و بازاریابی
  • آشنایی با روش های پیشگیری از سرقت
  • آشنایی با زبان انگلیسی
  • دارای قدرت تصمیم گیری صحیح و به موقع
  • دارای توانایی ایجاد و مدیریت کار تیمی
  • فن بیان مناسب و روابط عمومی خوب
  • توانایی تحلیل اطلاعات آماری
  • توانایی تجزیه و تحلیل الگوهای مصرف مشتریان

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است
  • وضعیت سن: 23 سال الی 35 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل کاردانی
  • ترجیحا رشته های مدیریت، آمار، اقتصاد
  • سابقه کاری: 6 سال سابقه کار
  • محل سکونت اشخاصی که رزومه ارسال میکنند زرین شهر و حومه زرین شهر باشد.
  • حقوق ثابت
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • مزایای انگیزشی و رفاهیات
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
مسئول بخش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • تحلیل متغیرها و ایجاد ارتباط با محیط برای تقویت فضای رقابتی
  • تثبیت اهداف و کار با تیم خود به منظور دسترسی به هدف فروش
  • مدیریت و کنترل هزینه ها، ضایعات و دوباره کاری ها
  • کنترل و اقدام در خصوص کالاهای کم فروش و بدون فروش.
  • کنترل فرآیند اخذ قیمت کالاهای رقبا و اطمینان از حفظ مزیت رقابتی
  • کنترل پر و مرتب بودن شلف های چیدمان کالا
  • کنترل علامتها، برچسب قیمت ها و لیبل کالاهای دیسپلی
  • پیگیری سفارشات به انبار و مقادیر موردنیاز کالا
  • اجرای چک لیست وظایف روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه فروش
  • جلوگیری از ارسال کالای مازاد به فروشگاه (جلوگیری از استوک و ایجاد ضایعات)و تعیین تکلیف کالاهای استوک و مازاد
  • مدیریت موجودی ها و جلوگیری از هزینه خواب سرمایه و اختلاف موجودی
  • همکاری در انبار گردانی
  • تهیه و تنظیم گزارشات دوره ای و انجام امور محوله از سوی مدیر دپارتمان
  • مدیریت کارکنان فروش و دپارتمان خود از جمله ساعات کاری، شیفت ها، مسائل حقوق و دریافت پورسانت
  • گزارش، تجزیه و تحلیل داده های دپارتمان و استاندارد سازی فعالیت های دپارتمان
  • ارزیابی دوره ای کارکنان و دپارتمان از نظر فروش، رفتار حرفه ای، انگیزه، اجراء وظایف محوله و …
  • جذب نیرو، مصاحبه با کارجو، تعدیل یا جابجایی نیروهای دپارتمان
  • مدیریت سفارشات شامل زمانبندی، ثبت سفارشات، پیگیری ارسال سفارشات
  • آموزش های سیستمی، اکسل و فایلینگ در خصوص ثبت سوابق فروش و اطلاعات مربوط به دپارتمان
  • تلاش در جهت تحقق پلن های فروش و تعیین اهداف کوتاه مدت در جهت دستیابی به پلن فروش
  • ارتباط با تامین کنندگان و مذاکره در جهت فروش ویژه، فستیوالها

مهارت های مورد نیاز:

  • داشتن سلامت جسمانی، مهارت سرپرستی و توانایی کار با نرم افزار مرتبط کاری
  • هوشیاری و صداقت در کار
  • آشنایی با تکنیک های فروش و بازاریابی
  • آشنایی با اصول انبارداری
  • آشنایی با روش های پیشگیری از سرقت
  • آشنایی با زبان انگلیسی
  • دارای توانایی ایجاد و مدیریت کار تیمی
  • فن بیان مناسب و روابط عمومی خوب
  • توانایی تحلیل اطلاعات آماری
  • توانایی تجزیه و تحلیل الگوهای مصرف مشتریان

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است
  • وضعیت سن: 28 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات : کارشناسی به بالا
  • ترجیحا رشته های مدیریت، آمار، اقتصاد
  • سابقه کاری: 3 سال سابقه کار
  • محل سکونت اشخاصی که رزومه ارسال میکنند زرین شهر و حومه زرین شهر باشد.
  • حقوق ثابت
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • مزایای انگیزشی و رفاهیات
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
فروشنده فروشگاه
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • نظافت و چیدمان قفسه های سطح فروش
  • کنترل و بررسی برچسبهای قیمت ها
  • کمک در انجام فرآیند انبار گردانی
  • پاسخگویی و پیگیری درخواستهای مشتریان با هماهنگی مسئول بخش
  • تهیه گزارشات از جمله گزارش کسری کالا در صورت نیاز
  • رعایت الزامات کیفیت، ایمنی و بهداشت
  • جداسازی ضایعات به صورت روزانه
  • خارج کردن کالای غیر قابل فروش و ضایعات از قفسه ها
  • مرتب کردن و خالی کردن لاین ها و سطح فروشگاه از هرگونه پالت، کارتن های خالی در فروشگاه
  • ارائه بازخورد مشتریان به سرپرست مستقیم به صورت روزانه
  • داشتن اطلاعات در خصوص کالاها
  • شرح چگونگی استفاده و نگهداری کالا به مشتری
  • آماده سازی فاکتور و جنس موردنظر برای مشتری

مهارت های مورد نیاز:

  • سلامت بینایی، سلامت اعصاب و روان
  • داشتن سلامت جسمانی
  • سرعت عمل و هوشیاری بالا
  • آشنایی با اصول چیدمان کالا
  • آشنایی با اصول انبارداری سطح فروش
  • آشنایی با روش های پیشگیری از سرقت
  • مهارت در فروش، مشتری مداری.

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 20 سال الی 35 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل کاردانی
  • سابقه کاری: لزوما 1 سال سابقه کار
  • محل سکونت اشخاصی که رزومه ارسال میکنند زرین شهر و حومه زرین شهر باشد.
  • حقوق ثابت
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • مزایای انگیزشی و رفاهیات
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
سرپرست خدمات
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • برنامه ریزی انجام امورمربوط به نظافت، آبدارخانه، طبقات فروشگاه، محوطه داخل فروشگاه، محوطه بیرون فروشگاه، ویترین و همچنین پذیرایی های لازم
  • بازدید و نظارت روزانه در خصوص نظافت و بهداشت داخل ساختمان(سرویس، آبدارخانه، اداری، نمازخانه، مشاعات و…) و خارج ساختمان بر اساس چک لیست خدمات توسط نیروهای خدمات
  • تعیین محل کار پرسنل خدمات و نظارت بر حسن اجرای فعالیت انها به صورت روزانه
  • نظارت بر تامین نظافت و سالم سازی محل کار و تامین بهداشت مناسب
  • هماهنگی تهیه و تدارک اقلام مورد نیاز مصرفی پذیرایی و خدمات
  • هماهنگی ها در خصوص تهیه و توزیع لوازم موردنیاز مصرفی در جهت نظافت و پذیرایی
  • آشنا بودن و اجرایی کردن اصول ایمنی و راههای پیشگیری از خطرات ناشی از کار (اصول، استفاده از موادشوینده، اصول جابجایی وسایل، ایمنی در ساختمان و…) و کمک های اولیه بعداز بروز اتفاقات
  • نظارت و هماهنگی ها در نقل و انتقالات وسایل و لوازم اموالی داخل فروشگاه
  • هماهنگی انجام پذیرایی از میهمانان داخلی و خارجی مطابق شئونات ایشان
  • پیگیری امور مربوط به کارکرد/رفاهی پرسنل خدمات
  • برنامه ریزی ماهانه پرسنل خدمات (اعم از شیفت بندی،تعیین روزهای تعطیل افراد و … )

مهارت های مورد نیاز:

  • سلامت بینایی، سلامت اعصاب و روان، تحرک عادی ، روابط عمومی بالا، توانایی مدیریت یک گروه

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات : لیسانس همه رشته ها
  • سابقه کاری: لزوما 2 سال سابقه کار
  • محل سکونت اشخاصی که رزومه ارسال میکنند زرین شهر و حومه زرین شهر باشد.
  • حقوق ثابت
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • مزایای انگیزشی و رفاهیات
  • کمک هزینه ناهار
کارگر خدمات
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح شغل کارگر خدمات آقا:

  • نظافت محیطی شامل جارو کردن و کشیدن تی محیط اداری و محوطه داخلی و بیرونی فروشگاه.
  • نظافت هفتگی و یا ماهانه ویترین فروشگاه.
  • شستشو و ضدعفونی کردن سرویس بهداشتی.
  • انتقال زباله ها، مواد دور ریختنی و غیرقابل مصرف به خارج از مجموعه.
  • جابجایی اثاثیه و ابزارهای موردنیاز پرسنل.
  • کمک به برگزاری و همچنین حمل میز و صندلیها در صورت جلسات، مراسم و یا جشنهایی که انجام میشود.
  • نصب بنر، تابلو و اعلانات برای اطالع رسانی دیگران.
  • تحویل ناهار و شام پرسنل به ایشان.
  • نگهداری فضای سبز و گلدانهای فروشگاه.
  • نظافت قسمت های مشاعات و نمازخانه.
  • انجام امور مربوط به آبسردکن های داخل فروشگاه (پر نمودن گالن های آب آنها،قراردهی لیوان در کنار آنها و ….) .
  • انجام سایر امور محوله در حوزه وظایف سازمانی از سوی مقام مافوق
  • شرح شغل : کارگر خدمات خانم
  • تهیه نوشیدنیهای گرم – سرد جهت پذیرایی از مدیران، کارکنان و مهمانان.
  • پذیرایی از مدیران، کارکنان و مهمانان.
  • نظافت و حفاظت از وسایل و لوازم آبدارخانه.
  • تهیه لیست مایحتاج آبدارخانه فروشگاه.
  • نظافت محیطی شامل گردگیری و تمیز کردن میزها، کمدها، پارتیشن و شیشه های دفاتر اداری و مدیریتی.
  • تحویل ناهار و شام پرسنل به ایشان.

مهارت های مورد نیاز:

  • سلامت بینایی، سلامت اعصاب و روان، تحرک عادی ، روابط عمومی خوب

شرایط عمومی:

  • جنسیت: آقا / خانم
  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل دیپلم
  • سابقه کاری: لزوما 1 سال سابقه کار
  • محل سکونت اشخاصی که رزومه ارسال میکنند زرین شهر و حومه زرین شهر باشد.
  • حقوق ثابت
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • مزایای انگیزشی و رفاهیات
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
رئیس انبار
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح کلی و مختصر:

  • سرپرست انبار، مسئولیت انجام امور سیستمی ورود و خروج کالا به انبار و تکمیل مستندات انبار و نگهداری کالاها در انبار را بر عهده گرفته و دارد

شرح شغل با جزییات:

  • مراقبت و نگهداری کالاها از عواملی مانند سرقت، صدمه، ضایعه و حادثه، از طریق طبقه بندی ،قفسه بندی چیدن و جای دادن صحیح آنها،
  • مقادیر ورودی و خروجی و موجودیهای انبار از طریق کنترل اسناد انبار و شمارش فیزیکی موجودیهای انبار.
  • استفاده بهینه از امکانات و تجهیزات جابجایی موجودیهای کالا در انبار.
  • نحوه تحویل گرفتن، نگهداری و تحویل دادن کالا در انبار.
  • نحوه چیدن و استفاده از فضای انبارها.
  • میزان سطوح موجودیهای کالا در انبار با توجه به مقادیر حداقل و حداکثر موجودیها.
  • کنترل مالی و پرسنلی و نحوه رفتار و ارتباطات کارکنان انبار با سایر بخشها.
  • بررسی گردش کار و نگهداری اسناد و مدارک انبار.
  • بررسی گزارش ها و اندازه گیری عملکرد انبار ( اثربخشی و کارآیی)
  • بررسی ضایعات، کسری و اضافات موجودیهای انبار
  • بررسی نحوه تخلیه، جابجایی و حمل و نقل، بارگیری، وحمل موجودیهای انبار.
  • رئیس انبار برای انجام کنترل و نظارت بر حسن انجام عملیات انبارهای خود، میتواند از روشها و تکنیک های مختلف اندازه گیری کارآیی نیز
  • استفاده کند.

شرح مهارت ها و توانائیها :

  • دارای حسن اخلاق و شهرت در امانتداری
  • ارزیابی عملکرد خود، افراد و سازمان های دیگر برا ی بهبود و یا اقدام اصلاحی
  • برخورداری از حافظه قوی و حداقل اشتباه در فعالیت های مربوطه
  • استفاده از منطق و استدلال برای شناسایی نقاط قوت و ضعف
  • ارائه راه حل های جایگزین و نتیجه گیری
  • هماهنگی و تنظیم اقدامات در ارتباط با اقدامات دیگران
  • صحبت کردن با دیگران برای انتقال اطلاعات بطور موثر
  • توانایی بیان برای زمانی که چیزی
  • اشتباه است، آگاهی از اصول و فرآیند های استاندارد های کیفیت کالا
  • گوش دادن و توجه کامل به آنچه که دیگران می گویند
  • توانایی ثبت دفاتر قانونی
  • مهارت کافی در کار با کامپیوتر و استفاده از نرم افزار MS-Office
  • مهارت کافی استفاده از نرم افزار Outlook
  • دانش اصول کسب و کار و مدیریت در برنامه ریزی استراتژیک
  • تخصیص منابع
  • برنامه ریزی منابع انسانی
  • روش رهبری
  • دانش اصول و روش های انتقال کالاها از جمله هزینه ها و مزایای نسبی
  • دانش ریاضی، جبر، هندسه حساب، آمار، و برنامه های کاربردی، تشویق و ایجاد اعتماد متقابل، احترام و همکاری در میان کارمندان

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 40 سال
  • سطح تحصیلات : حداقل دیپلم، حسابداری،ریاضی، تجربی، انسانی (با 5 سال سابقه کار مرتبط انبارداری)
  • لیسانس حسابداری،مدیریت، صنایع (با 3 سال سابقه کار مرتبط انبارداری )
  • سابقه کاری: لزوما 1 سال سابقه کار
  • محل سکونت اشخاصی که رزومه ارسال میکنند زرین شهر و حومه زرین شهر باشد.
  • حقوق ثابت
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • مزایای انگیزشی و رفاهیات
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
کارمند انبار
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح کلی و مختصر:

  • این عنوان به شغلی اطلاق می شود که شاغل مسئولیت کنترل فرایند انبار کالاها و کالاهای انبار شده و تهیه و ارسال گزارشات برای رئیس انبارها را دارا می باشد.

شرح شغل با جزییات:

  • چک کردن موجودی با مبلغ فاکتور تامین کننده و در صورت صحت، اعلام به مدیر مربوطه جهت ثبت در سیستم.
  • صدور رسید انبار برای کالای خریداری شده و ضمیمه کردن آن به فاکتور .
  • تهیه و ارائه گزارشات لازم به مدیریت انبارها.
  • کنترل دفاتر موجودی و مصرفی انبار و نگهداری اسناد .
  • کنترل موجودی انبار.
  • مراقبت و نگهداری کالا از عواملی مثل سرقت، صدمه، ضایعه و حادثه از طریق طبقه بندی، قفسه بندی ، چیدن و جای دادن صحیح آنها.
  • انجام فرایند انبارگردانی به صورت دوره ای و موردی.
  • تحویل گرفتن اقلام دریافتی و ثبت و ضبط آن در دفاتر مربوطه.
  • اطمینان از رعایت استانداردهای ایمنی درانبارش کالا و شرایط انبارها.

شرح مهارت ها و توانائیها :

  • آشنایی با استفاده از ابزار های ایمنی و بهداشت کار
  • آشنایی با گردش کاری فروشگاهها ی زنجیره ای، دقت، مهارت و سرعت عمل در کار، داشتن اصول و مهارت های فردی جهت کارکردن در انبار

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 35 سال
  • سطح تحصیلات : لیسانس کلیه رشته ها (با 1 سال سابقه کار مرتبط انبارداری)
  • حقوق ثابت
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • مزایای انگیزشی و رفاهیات
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
متصدی تحویل کالا
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح کلی و مختصر:

  • این عنوان به شغلی اطلاق می شود که شاغل در آن مسئول تحویل کالا در واحد دلیوری می باشد.

شرح شغل با جزییات :

  • ارائه خدمت به مشتریان
  • تهیه گزارش پیشرفت جریان کار یا کیفیت خدمات ارائه شده
  • استقبال از مشتری و پاسخگویی به سوالات مشتری
  • آگاه نمودن مشتری در مورد ویژگی ها و مشخصه های محصولات
  • ارائه توضیحات به مصرف کننده
  • اطمینان از نصب کالا و وسایل و کارکرد در بهترین حالت
  • تحویل کالا به مشتری پس از انجام تست های لازم
  • انجام دادن تعمیرات ساده یا پیکر بندی دوباره محصولاتی که نیاز به تعویض لوازم یدکی ندارند
  • راهنمایی مشتریان در خصوص شرایط تعویض یا مرجوع نمودن کالا
  • کنترل فاکتورهای خرید لوازم خانگی سنگین
  • دریافت فاکتورهای خرید مشتری و ممهور کردن ضمانتنامه خرید به مهر فروشگاه و ارائه نسخه به مشتری

شرح مهارت ها و توانائیها :

  • سلامت بینایی، اعصاب و روان، جسمانی، هوشیاری و صداقت در کار
  • آشنا با نوع محصولات

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 35 سال
  • سطح تحصیلات : دیپلم کلیه رشته ها ( با 1سال سابقه کار مرتبط )
  • محل سکونت اشخاصی که رزومه ارسال میکنند زرین شهر و حومه زرین شهر باشد.
  • حقوق ثابت
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • مزایای انگیزشی و رفاهیات
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
متصدی دریافت کالا
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح کلی و مختصر:

  • این عنوان به شغلی اطلاق می شود که در آن بایستی کالاهای دریافتی از تامین کننده را تحویل نماید

شرح شغل با جزییات :

  • دریافت نمودن کالاها به صورت دقیق ، سریع و بدون نقض (شمارش ،وزن و …)
  • انجام کنترل و بررسی کالا ، و در نظر داشتن شرایط درجه حرارت برای کالاهای خاص
  • کنترل محموله دریافتی در محل بارگذاری کالاها و اطمینان از فرایند صحیح جریان ورود و خروج کالا در محوطه فروشگاه
  • ارائه عملکرد روزانه به مدیر مربوطه
  • حس مسئولیت پذیری و نقد پذیری و داشتن ابتکار و نوآوری در حیطه شرح وظایف و ارائه راهکاری جدید جهت سرعت و دقت و نهایت افزایش بهره وری و بهبود مستمر
  • تحویل گرفتن تمامی مدارک تامین کنندگان و تنظیم سند جهت پذیرش کالاها
  • تحویل دادن سند نهایی تنظیم شده به تامین کنندگان
  • تنظیم سند مرجوعی به تامین کنندگان
  • ثبت اسناد دریافتی و مرجوعی به تامین کننده
  • تکمیل و امضای گزارش روزانه پذیرش کالا توسط مدیر دپارتمان
  • اعتبارسنجی سفارش و تهیه رسید دریافت کالا
  • دریافت اطلاعات مرجوعی کالاهای تامین کنندگان براساس هر بخش
  • رعایت قوانین و مقررات فروشگاه و پذیرش کالا
  • بارگذاری و ارائه اطلاعات در سیستم در زمان تحویل کالاهای تامین کننده
  • ارائه تمامی وظایف مربوط به خویش ( کتبی و شفاهی) به مدیر مربوطه خود و ثبت کارهای انجام شده

شرح مهارت ها و تواناییها :

  • سلامت بینایی، اعصاب و روان، سلامت جسمانی، دارای انضباط کاری، روابط عمومی قوی

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 35 سال
  • سطح تحصیلات : دیپلم کلیه رشته ها (با 2 سال سابقه کار مرتبط)
  • محل سکونت اشخاصی که رزومه ارسال میکنند زرین شهر و حومه زرین شهر باشد.
  • حقوق ثابت
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • مزایای انگیزشی و رفاهیات
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب
پیکر انبار ( Picker )
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت

شرح کلی و مختصر:

  • حمل و جابجائی، بارگیری و چیدن کالا و لوازم در سطح فروش

شرح شغل با جزییات :

  • کمک در تخلیه لوازم و کالاها های وارده به انبار از تامین کنندگان
  • تخلیه کالاهای ارسال از انبار بزرگ به انبار کوچک
  • چیدمان و جانمایی کالاهای وارده به انبار کوچک
  • جمع آوری کالا از انبار کوچک و تحویل به دلیوری ( کالهای ارسالی) و همچنین فروش حضوری
  • جمع آوری و نگهداری کارتن خالی و متعلقات آنها ( تحویلی از سطح فروشگاه و ریسیوینگ و انبارها)
  • همکاری مستمر با دریافت کالا (ارسالی از تامین کنندگان) جهت تخلیه، ثبت کد رهگیری ،شمارش کالا و رسید کالا
  • نظافت و امور جاری انبار کوچک
  • اخذ لیبل QR از واحد GTM به واحدهای متقاضی و الصاق لیبل باهمکاری کارشناسان فروش

شرح مهارت ها و تواناییها:

  • سلامت بینایی، اعصاب و روان، داشتن سلامت جسمانی
  • شناخت نسبی کالاها
  • آشنایی با مقررات ایمنی و حمل کالا و استانداردهای انبارش
  • آشنا به اصول بسته بندی

شرایط عمومی:

  • کارت پایان خدمت الزامی است.
  • وضعیت سن: 25 سال الی 35 سال
  • سطح تحصیلات : دیپلم کلیه رشته ها (با 1 سال سابقه کار مرتبط)
  • محل سکونت اشخاصی که رزومه ارسال میکنند زرین شهر و حومه زرین شهر باشد.
  • حقوق ثابت
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • مزایای انگیزشی و رفاهیات
  • کمک هزینه ناهار
حراست
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • داشتن کارت پایان خدمت سربازی
  • تحصیلات: حداقل دیپلم
  • سن: حداکثر 40 سال
  • سابقه کاری: 2 سال به بالا

مهارتهای عمومی:

  • مسئولیت پذیر
  • روحیه کار تیمی
  • وظیفه شناس
  • دارای سلامت فیزیکی و روانی
  • توانایی حضور در شیفت های مختلف
  • هوشیار و دقیق

شرح وظایف:

  • حراست و نگهبانی از اموال فروشگاه
  • عدم استعمال دخانیات
  • آشنایی با سیستم ها و تجهیزات الکترونیکی حفاظتی و امنیتی، تجهیزات مخابراتی و ارتباطی
  • ثبت ورود و خروج پرسنل،کارگران، پیمانکاران، ارباب رجوع
  • سرکشی به محوطه و سالن. کنترل موارد مشکوک.کنترل حواله های بارگیری
  • ثبت گزارش وقایع روزانه
  • توانمندی کار باسیستم و گزارش گیری
  • محل سکونت اشخاصی که رزومه ارسال میکنند زرین شهر و حومه زرین شهر باشد.
  • حقوق ثابت
  • بیمه
  • بیمه تکمیلی
  • مزایای انگیزشی و رفاهیات
  • کمک هزینه ناهار
  • کمک هزینه ایاب و ذهاب

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی اسنوا صنایع تولیدی ۱۰ آگهی فعال

موتور جستجوی avalkhabar

Share
Published by
موتور جستجوی avalkhabar