استخدام

استخدام 12 عنوان شغلی در گروه صنعتی ایلیا استیل از البرز و تهران

استخدام ایلیا استیل

گروه صنعتی ایلیا استیل یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی و آشپزخانه در ایران جهت تکمیل سرمایه های انسانی خود در دفتر مرکزی و کارخانجات از استان های البرز و تهران دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز

کارشناس حسابداری فروش

(کد شغلی: HR01)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس حسابداری
  • حداکثر سن 35سال
  • شش سال سابقه کار مرتبط
  • مسلط به فرآیندهای حسابداری فروش
  • مسلط به اکسل
  • محل کار: تهران دفتر مرکزی

کارشناس فروش

(کد شغلی: HR02)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 35 سال
  • پنج سال سابقه کار مرتبط در صنف لوازم آشپزخانه و خانگی
  • مذاکره تلفنی و حضوری با مشتریان و راهنمایی آن ها
  • تلاش در جهت تحقق تارگت ماهیانه فروش و اهداف تعیین شده توسط مدیریت
  • ارتباط مستمر با مراکز توزیع و فروش یا عاملین فروش محصولات
  • محل کار: تهران دفتر مرکزی

پشتیبان فروش

(کد شغلی: HR03)

  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 30 سال
  • سه سال سابقه کار مرتبط در حوزه لوازم آشپزخانه و خانگی
  • مسلط به کامپیوتر
  • پیگیر و پر انگیزه
  • دارای فن بیان مناسب جهت پشتیبانی تیم فروش
  • توانایی انجام بازاریابی تلفنی در صورت نیاز
  • محل کار: تهران دفتر مرکزی

کارشناس حقوقی

(کد شغلی: HR04)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 35 سال
  • تسلط به کلیه امور مربوط به ثبت علائم تجاری و امور مربوط به اخذ و تمدید کارت بازرگانی
  • تسلط به پیگیری مربوط به ابلاغ های قضایی از طریق سامانه عدل ایران
  • انجام مربوط به اسناد رسمی از طریق دفاتر اسناد رسمی شامل وکالتنامه های مربوطه، اقرارها، اسناد رهنی
  • انجام امور مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی و رسیدگی به شکایات مطروحه در آن سازمان
  • محل کار: تهران دفتر مرکزی

کارشناس برنامه ریزی فروش

(کد شغلی: HR05)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس مهندسی صنایع و یا مدیریت صنعتی
  • شناسایی انحرافات فروش از تولید و پیش بینی
  • تحلیل روند فاکتورها و محاسبه فروش از دست رفته
  • بررسی و نظارت بر موجودی کالاها در انبار
  • پیگیری تولید بر مبنای نیازسنجی از بازار
  • راندمان سنجی مشتریان بر اساس فروش، هزینه و سودآوری، نرخ ریزش و پارامترهای مرتبط
  • محاسبه خواب سرمایه و شناسایی کالاهای راکد و کند فروش
  • افزایش بهره وری از طریق تحلیل و آنالیز KPI ها
  • هدف گذاری و تدوین سیاست های فروش و کنترل و ارزیابی آنها
  • تهیه داشبورد و گزارش های مورد نیاز در ادوار زمانی مورد نیاز
  • محل کار: تهران دفتر مرکزی

سرپرست سیستم و روش ها

(کد شغلی: HR06)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس مهندسی صنایع و یا مدیریت صنعتی
  • حداکثر سن 38 سال
  • هفت سال سابقه کار مرتبط در شرکت های بالای 500 نفر
  • مسلط به تمامی فرآیندهای حوزه سیستم ها، دستورالعمل ها و استراتژی سازمانی
  • مسلط به اکسل و پاور بی آی
  • محل کار: تهران دفتر مرکزی

کارشناس بهداشت حرفه ای

(کد شغلی: HR07)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس بهداشت حرفه ای
  • پیاده سازی و استقرار نظام HSE در سازمان
  • تهیه و تدوین ارزیابی ریسک
  • برگزاری دوره های آموزشی مرتبط به حوزه بهداشت شغلی و محیط زیست جهت کلیه سطوح کارکنان
  • به روز آوری الزامات بهداشت شغلی و محیط زیست و اطلاع رسانی الزامات قانونی به کلیه کارکنان
  • مستندسازی عملکرد طبق شرح وظایف و چک لیست پایش و فعالیت ها
  • شناسائی و اولویت بندی ریسکهای بهداشت شغلی و زیست محیطی و تعریف اقدامات اصلاحی برای رفع مشکلات موجود
  • نظارت مستمر بر آلاینده سنجی محیط کار
  • آشنایی و پیاده سازی کامل قوانین و مقررات سازمانهای ناظر و مرتبط با حوزه بهداشت شغلی و محیط زیست
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارشناس برنامه ریزی تولید

(کد شغلی: HR08)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس صنایع
  • نظارت و پیگیری گزارش های روزانه تولید و پیگیری عدم تطابق
  • نهایی سازی و صحه گذاری برآورد منابع زمانی، نیروی انسانی، زمان، موارد مورد نیاز برای تولید محصولات
  • ثبت داده های تولید از جمله میزان تولید، مصرف مواد اولیه یا اقدامات کنترل کیفیت
  • جمع آوری اطلاعات، مانند نرخ تولید و پیشرفت، موجودی مواد
  • تهیه اطلاعات مربوط به ابزار، مواد، تجهیزات، تعداد کارگران مورد نیاز
  • زمانبندی دقیق برای استفاده صحیح از تعیین ظرفیت تولیدی و میزان سفارشات
  • تهیه برنامه تولید برای هر سفارش و ابلاغ آن به مدیر تولید جهت برنامه ریزی عملیات
  • اجرای برنامه های زمان سنجی و پیش بینی زمان استاندارد و ساخت محصولات
  • تسلط روی مباحث ارزیابی کار و زمان
  • تسلط روی برنامه ریزی تولید
  • آشنایی با مباحث کنترل موجودی
  • آشنایی متوسط با PowerBI
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارمند مرکز تماس

(کد شغلی: HR09)

  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل فوق دیپلم
  • پاسخگویی به مشتریانی که اقدام به خرید محصول و یا دریافت خدمات از شرکت را دارند.
  • هدایت و راهنمایی مشتری برای انتخاب بهتر محصول یا سرویس
  • حل مشکلات پیش آمده در حین خرید محصول یا سرویس برای مشتری
  • تهیه گزارشات لازم و مستند کردن اطلاعات جمع اوری شده و ارائه آنها به مدیر مربوطه
  • تماس با مشتریان و جمع اوری اطلاعات به شکل تلفنی
  • حضور در شیفتهای تعیین شده طبق برنامه زمانی هفتگی
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارشناس طراحی محصول

(کد شغلی: HR10)

  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس مکانیک
  • آشنایی با استاندارد های طراحی و قطعات
  • آشنایی با نرم افزارهای مهندسی AUTO CAD & Solid works بخصوص محیط sheet metal
  • علاقه مند به تحقیق و توسعه علمی-نوآوری
  • آشنایی کامل با فرآیند تولید و ساخت
  • آشنایی به طراحی محصول
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارشناس تعمیرات و نگهداری

(کد شغلی: HR11)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی برق، صنایع و مکانیک
  • شرح شغل :
  • نظارت به روند اجرایی فعالیت های PM و تعریف فعالیت های جدید
  • تعریف سیستم کدگذاری تجهیزات
  • تهیه لیست خرید
  • نظارت بر گزارش تعمیرات اتفاقی و ثبت آنها
  • چک کردن دوره ای فعالیت های انجام شده و گزارش دهی

مهارت ها و توانایی های لازم:

  • تسلط به مباحث فنی مکانیک و برق و تعمیرات ماشین آلات و شیرآلات پنوماتیک و نئوماتیک
  • آشنایی با قطعات یدکی ماشین آلات
  • تسلط به کاتالوگ خوانی
  • تسلط به سیستم کدینگ PM
  • تسلط به برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارشناس امور نمایندگان خدمات پس از فروش

(کد شغلی: HR12)

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل فوق دیپلم
  • آشنا به فرآیند خدمات پس از فروش
  • توانایی برگزاری همایش های دوره ای نمایندگان خدمات پس از فروش
  • آشنا با فرآیند جذب و برگزاری دوره های آموزشی نمایندگان
  • توانایی انجام امور نظارتی و بازرسی
  • آشنا به لوازم خانگی علی الخصوص حوزه تلویزیون، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و صنایع وابسته
  • شناسایی، ارزیابی و استاندارد سازی نمایندگان واجد شرایط
  • نظارت و ارزیابی دوره ای بر عملکرد نمایندگان بر اساس شاخص های تعریف شده
  • رسیدگی به امور اجرائی و مشکلات نمایندگان در راستای اهداف شرکت
  • مدرک تحصیلی: کارخانه شهرک صنعتی پرند

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی ایلیا استیل صنایع تولیدی ۴ آگهی فعال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − شش =

دکمه بازگشت به بالا