Categories: استخدام

استخدام 20 عنوان شغلی در شرکت کوانتوم (اسنوا) در 28 استان کشور

استخدام شرکت کوانتوم (اسنوا)

شرکت کوانتوم (اسنوا) جهت تکمیل کادر خود در استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، البرز، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و یزد از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز
کارشناس آموزش فروشگاهی – مربی تخصصی واحد آموزش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال

شرح وظایف:

  • دانش و مهارت کافی در خصوص پیاده سازی استانداردهای آموزشی سازمان
  • نیازسنجی آموزشی بر اساس اهداف زمانی متفاوت و تنظیم تقویم آموزشی
  • شناسنامه آموزشی کارکنان بر اساس دوره های گذرانده شده به منظور حفظ سوابق آموزشی
  • مدیریت، برنامه ریزی و نظارت بر فرایندهای توسعه آموزش و انجام تغییرات لازم در فرایند
  • ارزیابی اثر بخشی دوره های آموزشی بر اساس شاخص های تعیین شده به منظور بهبود عملکرد آموزش
  • ارائه پیشنهاد در خصوص به روز ترین روش ها و زیرساخت های قابل پیاده سازی
  • تسلط به مباحث و فرآیندهای آموزش، مربی گری، منتورینگ
  • تسلط به مباحث فروش، بازاریابی، تسلط و توانایی خلق محتوا

مهارت های مورد نیاز:

  • مهارت های ارتباطی قوی
  • قدرت بیان
  • مسلط به دوره های زبان بدن
  • مسلط به برگزاری دوره های آموزشی بر اساس نیاز سنجی
  • آشنا به مباحث فروش و بازاریابی
  • تسلط بر آمار توصیفی
  • شهرهای تهران، اصفهان، مرکزی و گیلان

برای ساکنین شهر تهران، ذکر محل دقیق اقامت (شرق و غرب) الزامی است.

کارشناس توسعه فرآیندها
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال
  • مطالعه و به روز نگه داشتن دانش سازمان در مورد بهترین روشها، استانداردها و رویکردها در زمینه مدیریت فرآیندها و بکارگیری
  • این دانش در سازمان برای حفظ مزیت رقابتی، رسیدن به چابکی و بهینه سازی هزینه های سازمان
  • تعریف فرآیندها و مستندات مرتبط و به شکل مکتوب (آیین نامه) و شیت های گرافیکی
  • طراحی و به روزرسانی اسناد معماری سازمانی (مانند مدل کسب و کار، ساختار سازمانی، نقشه فرآیندی و…)
  • تحلیل فرآیندها و مستندات و طراحی و پیاده سازی مجدد آنها به صورت اثربخش تر بر اساس باز تعریف اهداف سازمانی
  • تعیین نقاط قابل بهبود فرآیندها و ارائه راه حل های مناسب عملیاتی برای حل مشکلات فرآیندی
  • اطمینان از پیاده سازی شدن تغییرات فرآیندها و نظارت بر پیشرفت ایجاد تغییرات و نتایج حاصل
  • توسعه و نگهداری سیستم مدیریت اطلاعات، برنامه ریزی و سیستم کنترل
  • به کار گیری روش ها و تغییراتی برای نظم دادن، کاهش هزینه ها و بالا بردن چابکی سازمان

مهارت های مورد نیاز:

  • دانش کامل در مورد ISO 9001
  • دانش کامل در مورد BPMN، APQC و دیگر استانداردهای مرتبط با مدیریت فرآیندها
  • توانایی تهیه مستندات سیستم مدیریت
  • آشنایی با ابزارهای کیفیت مانند QFD ،FMEA
  • آشنایی با مدل های تعالی سازمانی مانند EFQM
  • مهارت کامل استفاده از نرم افزارهای عمومی officeو Visio
  • فقط شهر اصفهان
کارشناس برنامه ریزی فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال

شرح وظایف:

  • تهیه کلیه گزارشات فروش در تمام سطوح
  • تحلیل فروش فروشگاهی
  • بروز رسانی دیتابیس فروشگاهها و برگزاری جلسات انحراف از Roadmap در سطح فروشگاه
  • محاسبه و بررسی ROI فروشگاهها
  • تحلیل محصولات پر فروش و کم فروش و ارائه پیشنهاد، محاسبات حق العملها و پروموشنها
  • برنامه ریزی تقاضا Demand Planning

مهارت های مورد نیاز:

  • مسلط به فرآیندهای فروش و بازاریابی
  • آشنایی با نحوه محاسبه پورسانت ها
  • آشنا به اصول و فنون مذاکره
  • توانایی تحلیل اطلاعات
  • قدرت تعامل بالا با نیروهای فروش
  • تسلط به مجموعه نرم افزار های Office به خصوص اکسل و پاورپوینت
  • فقط شهر اصفهان
کارشناس برنامه ریزی سفارشات
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال

شرح وظایف:

  • مدیریت و ثبت کالای امانی فروشگاهها
  • مدیریت و عملیات فروش کالاهای امانی
  • پایش قیمتی رقبا و پیشنهاد قیمت
  • مدیریت و شارژ انبارها بصورت لحظه ای
  • گزارشات وضعیت ارسالها و پیگیری جهت بهبود ارسال
  • پیگیری کالاهای برگشتی
  • ثبت سفارشات متفرقه

مهارت های مورد نیاز:

  • مسلط به فرآیندهای فروش و بازاریابی
  • آشنایی با نحوه محاسبه پورسانت ها
  • آشنا به اصول و فنون مذاکره
  • توانایی تحلیل اطلاعات
  • قدرت تعامل بالا با نیروهای فروش
  • تسلط به مجموعه نرم افزار های Office به خصوص اکسل و پاورپوینت
  • آشنا با امور انبارداری و مباحث مالی
  • فقط شهر اصفهان
کارشناس فروش
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال

شرح وظایف:

  • مدیریت فروشگاه های زیر مجموعه با هدف افزایش فروش
  • تحقق پلن های فروش، ارتباط موثر با مصرف کننده
  • آموزش نیروهای فروشگاهی، مرچندایز فروشگاه
  • مدیریت شکایات مصرف کنندگان
  • ارتباطات سازمانی جهت توسعه فروش، ارائه گزارش های عملکردی و…

مهارت های مورد نیاز:

  • مسلط به فرآیندهای فروش و بازاریابی
  • قدرت حل مساله و تصمیم گیری
  • قدرت گزارش دهی به مدیران ارشد
  • قدرت برنامه ریزی و سازماندهی فروشگاهها و نیروی انسانی
  • اراک، شیراز، هرمزگان، بوشهر، ساری، تهران

برای ساکنین شهر تهران، ذکر محل دقیق اقامت (شرق و غرب) الزامی است.

مسئول فروشگاه
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال

شرح وظایف:

  • روابط عمومی بالا، پرانگیزه برای ارتباط با مشتری، عاشق حرفه‌ی فروش و علاقه‌مند به یادگیری
  • پیشنهاد راهکارهای بهبود به مدیریت جهت اثربخشی سیستم مدیریت
  • مذاکره حضوری با مشتریان جهت معرفی محصولات و خدمات
  • اطلاع از میزان موجودی محصولات در فروشگاه یا انبار
  • پیگیری تحویل محصول و خدمات به مشتریان مطابق زمان بندی توافق شده
  • ارتباط مستمر با کارشناس در خصوص سفارش های دریافتی و هماهنگی جهت تحویل به موقع محصولات
  • همکاری با فروشنده جهت دستیابی به نتایج مورد انتظار

مهارت های مورد نیاز:

  • قدرت بیان بالا
  • مشتاق به حرفه فروش
  • برون گرا
  • توانایی کشف اولویت ها و موارد کلید مشتری
  • اصول مذاکره با مشتری، علاقه‌مند به یادگیری
  • توانایی سرپرستی و مدیریت فروشگاه
  • مرکزی( اراک، ساوه، خمین، تفرش، محلات، زرندیه)
  • لرستان (بروجرد، درود، کوهدشت، الیگودرز، ازنا، نورآباد)
  • اصفهان (اصفهان، کاشان، خمینی شهر، درچه، نجف آباد ، پیربکران، شهرضا، فولاد شهر،دهاقان)
  • یزد (یزد، اردکان، اشکذر)
  • خوزستان (اهواز، ایذه، دزفول، آبادان، بندرماهشهر، سربندر(بندر امام خمینی)، بهبهان، شوش، کوت عبداله ، مسجدسلیمان، هندیجان ، امیدیه ، رامهرمز)
  • فارس (آباده ، استهبان، فراشبند، کوار، لار، لامرد، مهر، نی ریز)
  • کرمان (کرمان، سیرجان، کوهبنان، کهنوج، رفسنجان، جیرفت، رابر، بم، شهربابک، زرند)
  • هرمزگان (بندرعباس، میناب، رودان، بندرلنگه، بستک، پارسیان)
  • بوشهر (بوشهر، کنگان، گناوه، جم)
  • کهگیلویه و بویراحمد (یاسوج)
  • کرمانشاه (کرمانشاه)
  • ایلام( ایلام)
  • کردستان (سنندج)
  • سیستان و بلوچستان (چابهار، زاهدان، خاش، زابل، کنارک)
  • خراسان شمالی(بجنورد، گرمه)
  • خراسان جنوبی (بیرجند، طبس)
  • خراسان رضوی (مشهد، خلیل آباد، قدمگاه، نیشابور، قوچان، درگز، تربت حیدریه، فریمان)
  • آذربایجان شرقی (مرند، میانه، سراب)
  • آذربایجان غربی (ارومیه، بوکان، خوی، میاندوآب، نقده، قره ضیاءالدین، پیرانشهر، سردشت)
  • استان تهران(تهران، اسلامشهر، اندیشه، بهارستان، شهریار، رباط کریم، شهرقدس، ملارد ، نسیم شهر، شهر ری)
  • مازندران (آمل، ساری، سرخرود، عباس آباد، کلاردشت، تنکابن، چالوس، رامسر، نکا)
  • گلستان ( گرگان، مراوه، مینودشت، کلاله، آزادشهر، گالیکش )
  • سمنان (سمنان، شاهرود، ، مهدی شهر )
  • البرز ( کرج)
  • گیلان (رشت، بندرانزلی، کلاچای، رودبار)
  • قزوین (قزوین، الوند، تاکستان، بویین زهرا)
  • زنجان ( زنجان)

برای ساکنین شهر تهران، ذکر محل دقیق اقامت (شرق و غرب) الزامی است.

کارشناس تامین تجهیزات فروشگاه های زنجیره ای
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال

شرح وظایف:

  • نیاز سنجی تجهیزات فروشگاهی
  • پیگیری تامین و ارسال اقلام و تجهیزات
  • نظارت و مهندسی خرید اقلام و تجهیزات
  • امور مربوط به تحقیق، تامین و عقد قرارداد با تامین کننده
  • پیگیری تامین کالاهای فروشگاهی
  • تسلط نسبی به امور مالی و حسابداری

مهارت های مورد نیاز:

  • شناسایی بازارهای هدف
  • کسب اطمینان از تامین و تولید مداوم محصول
  • مسلط به امور بازاریابی
  • قدرت تعامل و مذاکره جهت تامین کالا
  • فقط شهر اصفهان
کارشناس نظارت پروژه دکوراسیون فروشگاهی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال الزامی است

شرح وظایف:

  • جمع آوری و بررسی عملکرد دکوراسیون فروشگاهها
  • آشنا به طراحی دکوراسیون و نظارت بر حسن انجام کار و زمانبندی اجرا
  • نظارت بر حسن اجرای استراتژی های مرچندایزینگ فروشگاه ها

مهارت های مورد نیاز:

  • مهارت کار با نرم افزارهای محاسباتی
  • آشنایی با چیدمان محصولات ویترینی
  • گزارش دهی اکران تبلیغات محیطی
  • ثبت اطلاعات فروشگاه ها و فروشندگان در بانک اطلاعاتی
  • فقط شهرهای اراک، تهران، کرمان، البرز، مشهد
رئیس بازاریابی مناطق
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 40 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال

شرح وظایف:

  • استفاده از بهترین روشها، استانداردها و رویکردها در زمینه مرچندایزینگ فروشگاه های سطح کشور
  • ایجاد و حفظ مزیت رقابتی، رسیدن به چابکی و بهینه سازی ظاهر بصری فروشگاه ها
  • تعریف فرآیندها و مستندات مرتبط و به شکل مکتوب (آیین نامه) و دستورالعمل
  • تدوین برنامه های ارتقا فروش و طراحی جشنواره ها و پروموشن های برحسب مناسبت ها
  • تعیین نقاط قابل بهبود چیدمان فروشگاه و ارائه راه حل های مناسب عملیاتی درخصوص بازخورد جشنواره ها
  • اطمینان از پیاده سازی تغییرات بصری و نظارت بر پیشرفت ایجاد فروشگاه های جدید

مهارت های مورد نیاز:

  • مسلط به فرآیندهای فروش و بازاریابی
  • توانایی تحلیل داده های برنامه ریزی فروش
  • قدرت تعامل بالا و اصول مذاکره و متقاعدسازی
  • مهارت تصمیم گیری در شرایط بحرانی و مهارت کار تیمی
  • فقط شهر اصفهان
رئیس خلاقیت و رویدادها – مدیر هنری
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال

شرح وظایف:

  • مدیریت و راهبری تیم هنری
  • تولید محتوای بصری با کیفیت بالا و منطبق با برند سازمان در کانال‌های فروش متعلق به سازمان
  • جهت دهی هنری و نظارت فنی و زیبایی شناسی بر تمامی مدیاهای موجود فروش
  • تنظیم برند بوک و نظارت بر اجرای صحیح آن
  • مدیریت روابط بین سازمان و آژانس‌های تبلیغاتی در صورت برون سپاری پروژه‌ها

مهارت‌‌های مورد نیاز:

  • تسلط بر سبک‌های مختلف طراحی گرافیک، تصویرسازی، تدوین، موشن گرافی و طراحی دیجیتال
  • آشنایی با مدیا های مختلف(سوشیال مدیا و وبسایت) و تولید محتوا در این مدیا و همچنین رسانه های سنتی
  • آشنایی با مفاهیم تبلیغات و بازاریابی
  • آشنایی با برنامه ریزی و طراحی رویدادها، جشنواره ها و پروموشن های فروش
  • Photoshop
  • Illustrator
  • indesign
  • After Effects
  • Adobe XD
  • Project management
  • فقط شهر اصفهان
رئیس برنامه ریزی و بازارپردازی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 40 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 الی7 سال

شرح وظایف:

  • تدوین دستورالعملهای مربوط به حوزه چیدمان فروشگاهی
  • نظارت بر طراحی و رعایت استاندارد چیدمان فروشگاهی
  • شناخت کافی از اقلام تبلیغاتی فروشگاهی و نحوه جانمایی و استفاه از آنها
  • تحلیل روند فروش و بازار و ارائه راهکار بمنظور بهبود و ارتقاء فروش فروشگاهی
  • قدرت برنامه ریزی و اجرای مراسم و ایونت های مختلف
  • برنامه ریزی چیدمان محصول جهت مناطق و فروشگاهها با توجه به نیاز های بومی هر منطقه
  • تدوین و اجرای پلن جشنواره های ارتقا فروش
  • ارتباط با مدیران محصول بازاریابی، تیم های تولید و لجستیک
  • پایش روزانه فروش محصول بر اساس Roadmap و ارائه راهکار جهت تحقق حداکثری

مهارت های مورد نیاز:

  • مسلط به فرآیندهای فروش و بازاریابی
  • توانایی تحلیل داده های برنامه ریزی فروش
  • قدرت تعامل بالا و اصول مذاکره و متقاعدسازی
  • مهارت تصمیم گیری در شرایط بحرانی
  • تسلط به مجموعه نرم افزار های Office به خصوص اکسل و پاورپوینت و مهارت کار تیمی
  • فقط اصفهان
کارشناس بازاریابی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 40 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال

شرح وظایف:

  • استفاده از بهترین روشها
  • استانداردها و رویکردها در زمینه مرچندایزینگ فروشگاه های سطح کشور
  • ایجاد و حفظ مزیت رقابتی
  • رسیدن به چابکی و بهینه سازی ظاهر بصری فروشگاه ها
  • تعریف فرآیندها و مستندات مرتبط و به شکل مکتوب (آیین نامه) و دستورالعمل
  • تدوین برنامه های ارتقا فروش و طراحی جشنواره ها و پروموشن های برحسب مناسبت ها
  • تعیین نقاط قابل بهبود چیدمان فروشگاه و ارائه راه حل های مناسب عملیاتی درخصوص بازخورد جشنواره ها
  • اطمینان از پیاده سازی تغییرات بصری و نظارت بر پیشرفت ایجاد فروشکاهای جدید

مهارت های مورد نیاز:

  • مسلط به فرآیندهای فروش و بازاریابی
  • توانایی تحلیل داده های برنامه ریزی فروش
  • قدرت تعامل بالا و اصول مذاکره و متقاعدسازی
  • مهارت تصمیم گیری در شرایط بحرانی و مهارت کار تیمی
  • مرکزی، کرمانشاه، اصفهان، اهواز، تهران، گرگان، ساری، تبریز، رشت، شیراز، کرمان، کرج

برای ساکنین شهر تهران، ذکر محل دقیق اقامت (شرق و غرب) الزامی است.

رئیس توسعه فروشگاهی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال
  • مدرک تحصیلی: صنایع، مدیریت، آمار

شرح وظایف:

  • قدرت بررسی عرضه و تقاضای محیطی بر اساس محصولات قابل فروش سازمان و شناسایی رقبا
  • توانایی استفاده از ابزارها و مدل های تصمیم گیری و تهیه نقشه راه استراتژیک
  • توانایی عارضه یابی و تحلیل دلایل کاهش فروش و ارائه راهکار عملیاتی
  • تسلط به امور بازاریابی بخصوص بازاریابی جغرافیایی

مهارت های مورد نیاز:

  • مسلط به فرآیندهای فروش و بازاریابی
  • توانایی تحلیل داده های برنامه ریزی فروش
  • قدرت تعامل بالا و اصول مذاکره و متقاعدسازی
  • مهارت تصمیم گیری در شرایط بحرانی و مهارت کار تیمی
  • فقط شهر اصفهان
کارشناس برنامه ریزی مکان یابی (GIS)
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 3 سال
  • مدرک تحصیلی: جغرافیا، مدیریت

شرح وظایف:

  • توانایی تحلیل محیطی مناطق و قدرت بررسی پارامترهای برنامه ریزی
  • مسلط به نرم افزارهای GIS
  • توانایی ارائه گزارشات مدیریتی مربوط به مناطق مختلف
  • بررسی و تطبیق پذیری در برابر سازگار بودن و ناسازگاری فروشگاهها در موقعیت فعلی
  • قدرت برنامه ریزی در جهت بهبود LOCATION با توجه به منطقه

مهارت های مورد نیاز:

  • مسلط به فرآیندهای فروش و بازاریابی
  • توانایی تحلیل داده ها
  • قدرت تعامل بالا و اصول مذاکره و متقاعدسازی
  • مهارت تصمیم گیری در شرایط بحرانی و مهارت کار تیمی
  • فقط شهر اصفهان
کارشناس طراحی رویدادها
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 3 سال
  • مدرک تحصیلی: صنایع، مدیریت

شرح وظایف:

  • توانایی برنامه ریزی و تدوین سناریوهای مناسبتی و موضوعی بر اساس رویدادهای تقویمی
  • توانایی پیش بینی و شناسایی اماکن پربازدید و پربازده جهت برگزاری رویدادها
  • ثبت و آنالیز بازخورد رویدادها بر اساس KPI از پیش تعیین شده

مهارت های مورد نیاز:

  • مسلط به فرآیندهای فروش و بازاریابی
  • توانایی تحلیل داده ها
  • قدرت تعامل بالا و اصول مذاکره و متقاعدسازی
  • مهارت تصمیم گیری در شرایط بحرانی و مهارت کار تیمی
  • فقط شهر اصفهان
کارشناس خلاقیت فروش
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 2 سال
  • مدرک تحصیلی: صنایع، مدیریت، آمار

شرح وظایف:

  • تهیه و تدوین استراتژیهای به روز جهت افزایش میزان فروش
  • تدوین پروموشن های LOCAL
  • بررسی اقربخشی پروموشن های اجرا شده
  • توانایی ارائه گزارشات مدیریتی
  • بکارگیری تکنیک های لازم و اجرایی کردن آن در بطن کار

مهارت های مورد نیاز:

  • قدرت تعامل بالا و اصول مذاکره و متقاعدسازی
  • مهارت تصمیم گیری در شرایط بحرانی و مهارت کار تیمی
  • خلاقیت و نوآوری
  • مسلط به کار سیستمی
  • فقط شهر اصفهان
کارشناس ارزیابی موقعیت فروشگاهی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 5 سال
  • مدرک تحصیلی: صنایع، مدیریت، آمار

شرح وظایف:

  • توانایی و تسط به منطقه جغرافیایی جهت موقعیت یابی بر اساس پلن مصوب
  • نظارت بر عملکرد فروشگاهی از لحاظ موقعیت و ورودی فروشگاهها
  • بررسی ROI فروشگاهها بر اساس موقعیت جغرافیایی
  • فقط شهر اصفهان
کارشناس چیدمان فروشگاهی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 3 سال
  • مدرک تحصیلی: گرافیک، مدیریت

شرح وظایف:

  • بررسی چیدمان و محصولات فروشگاهها بر اساس Layout تدوین شده
  • ارائه پیشنهادات و تدوین Layout ها بر اساس رده بندی فروشگاهها
  • طراحی و جانمایی محصولات بر اساس مدل های موجود
  • توانایی و خلاقیت در طراحی مدلهای چیدمان
  • فقط شهر اصفهان
کارشناس تامین اقلام فروشگاهی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 35 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 2 سال
  • مدرک تحصیلی: صنایع، آمار، مدیریت

شرح وظایف:

  • پیگیری جهت ثبت اقلام محصولی در فروشگاهها و اقلام ویترینی
  • تهیه اقلام تبلیغاتی و اتیکت ها و برچسب های تبلیغاتی
  • شناسایی و اطلاع رسانی فروشگاههای مشکل دار به لحاظ پارامترهای محصولی و تبلیغاتی
  • فروشگاههای مشکل دار به لحاظ پارامترهای محصولی و تبلیغاتی
  • شناسایی و معرفی تامین کنندگان محصولات غیربرقی
  • فقط شهر اصفهان
رئیس شعبه
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: حداکثر 40 سال
  • کارت پایان خدمت: الزامی
  • سابقه کاری مرتبط: حداقل 7 سال

شرح وظایف:

  • مدیریت و نظارت بر فروشگاه های زنجیره ای زیر مجموعه منطقه کاری جهت فروش محصولات
  • تحقق پلن های فروش
  • مدیریت منابع انسانی فروشگاهی
  • توسعه بازار، مدیریت رقبا، مدیریت شرکای تجاری و بازاریابی منطقه ای

مهارت های مورد نیاز:

  • قدرت تعامل و روابط عمومی بالا
  • مسلط به قواعد بازاریابی
  • مهارت های مدیریتی
  • تجزیه و تحلیل داده های آماری
  • شناسایی بازار هدف
  • شیراز، مشهد، شهرکرد، اهواز، تهران، سمنان

برای ساکنین شهر تهران، ذکر محل دقیق اقامت (شرق و غرب) الزامی است.

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه کوثر اندیشان نوین توسعه ماندگار (کوانتوم) فروش کالا نمایش آگهی های استخدامی

موتور جستجوی avalkhabar

Share
Published by
موتور جستجوی avalkhabar