استخدام

استخدام 3 عنوان شغلی در یک شرکت معتبر در اصفهان

یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز
متخصص تامین و خرید خارجی
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: 25 تا 35 سال
  • مدرک تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد کلیه رشته ها
  • سابقه کار: حداقل 1 سال در سمت های مشابه و مرتبط

دانش ها و مهارت ها:

  • آشنایی با فرآیندهای تامین و تدارکات خارجی مواد و تجهیزات
  • آشنایی با فرآیندهای تامین مالی، گشایش اعتبار و انتقال پول بخصوص در شرایط تحریم
  • آشنایی و شناخت کامل قوانین و مقررات بین المللی، تهیه و تنظیم قراردادها،‌ حمل و نقل و ترخیص کالا
  • آشنایی با شیوه های جستجوی منابع و ارزیابی تامین کنندگان به منظور تامین کالاها و تجهیزات از سایر کشورها
  • تسلط بر زبان انگلیسی و ترجیحا آشنایی با دیگر زبان های بین المللی
کارشناس تحلیل سیستم
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: 25 تا 45 سال
  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی و بالاتر در رشته های مهندسی صنایع و یا حسابداری ترجیحا از دانشگاه های سراسری
  • سابقه کار: دارای حداقل 1 سال سابقه کار مرتبط و موثر

دانش ها و مهارت ها:

  • آشنایی مطلوب با نحوه تدوین دستورالعمل ها و رویه های اجرایی
  • آشنایی مطلوب با تحلیل و ترسیم کلیه فرآیندهای مالی از جمله خرید، ‌فروش، بهای تمام شده و …
  • آشنایی با زبان سیستم های مدیریت جامع منابع (ERP)
  • دارای تفکر تحلیلی و نگرش سیستمی
کارشناس برنامه نویسی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن: 25 تا 30 سال
  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی در رشته های مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار و مهندسی فناوری اطلاعات IT
  • سابقه کار: حداقل 1 سال سابقه مفید و مرتبط

دانش و مهارت ها:

  • ترجیحا آشنا به زبان برنامه نویسی PL/SQL و SQL
  • هوش بالا و مسئولیت پذیر

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 4 =

دکمه بازگشت به بالا