یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
موقعیت شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
رئیس نظارت عالیه پروژه های عمرانی |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- سن: بین 40 تا 55 سال
- مدرک تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران و معماری
- سابقه کار: حداقل 20 سال در سمت های مرتبط و مشابه
دانش و مهارت ها:
- نظارت و ارزیابی رعایت استانداردهای فنی و مهندسی و دستورالعمل های مرتبط نظام مهندسی و دیگر استانداردهای مرتبط
- پشتیبانی فنی سرپرستان کارگاه ها و مدیران پروژه و اتخاذ تصمیمات مورد نیاز بر اساس شرایط و دستورالعمل های مرتبط
- نظارت بر تهیه و کنترل نقشه های معماری، محاسبات فنی و دیگر مستندات مرتبط
- نظارت بر مباحث مدیریت، برنامه ریزی و کنترل پروژه و بررسی گزارشات پیشرفت و پیگیری رفع مشکلات و موانع مرتبط
- تسلط بر مباحث فهارس بها، متره و برآورد و بررسی و ارزیابی پیمانکاران
- نظارت بر عملکرد پیمانکاران و کنترل عملکرد اجرایی آنها مطابق برنامه و تایید قرارداد، صورت وضعیت و دیگر موارد
- نظارت عالیه بر تهیه مواد، مصالح و متریال مورد نیاز پروژه مطابق برنامه زمانبندی
- محل کار: شهر اصفهان و دارای ماموریت برون شهری و برون کشوری
|
- حقوق و مزایا: 450 میلیون تومان سالیانه به انضمام مزایای نقدی و غیر نقدی دیگر
|
کارشناس حسابداری |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- سن: بین حداکثر 35 سال
- مدرک تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد حسابداری
- سابقه کار: حداقل 7 سال در سمت های مرتبط و مشابه
دانش و مهارت ها:
- مسلط به امور بیمه، مالیات، ارزش افزوده و گزارشات فصلی
- آشنا به استانداردهای حسابداری
- مسلط به بستن حساب ها و ارائه اظهارنامه عملکرد
- مسلط به نرم افزار اکسل
- محل کار: شهر اصفهان
|
- حقوق و مزایا: 200 میلیون تومان سالیانه به انضمام مزایای نقدی و غیر نقدی دیگر
|
مدیر خرید و تدارکات |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- سن: بین 45 تا 55 سال
- مدرک تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد ترجیحا رشته های فنی-مهندسی (صنایع، مکانیک، برق، عمران و …) و یا مدیریت
- سابقه کار: حداقل 20 سال در سمت های مرتبط و مشابه
دانش و مهارت ها:
- نظارت و مدیریت دقیق بر چرخه خرید کالا، از مرحله دریافت درخواست خرید تا نقطه دریافت کالا توسط انبار از جنبههای اصالت، قیمت و زمان تامین کالا و سایر آیتمهای دخیل در پروسه خرید و همچنین بهبود مستمر سیستم و فرآیند خرید با هدف انجام فعل خرید بهینه
- مسلط به پروسه خرید و تدارکات، از مرحله بررسی درخواست به لحاظ فنی و سایر مولفههای دخیل در این فرآیند تا مرحله تحویل کالا به انبار
- مسلط به شناسایی تامینکنندگان بالقوه، مذاکره جهت ثبت درخواست خرید تا مرحله دریافت کالای خریداری شده و کنترل مدارک و اسناد مالی و فنی و انجام بررسیهای کیفی کالای دریافتی
- آشنایی مطلوب با سیستمهای جامع یکپارچه اطلاعات در حوزه تدارکات و تامین
- آشنایی کامل با تیپها و برندهای تجهیزات و قطعات صنعتی حوزه مکانیک، برق ابزار دقیق و همچنین متریالهای ساختمانی و عمرانی
- محل کار: شهر اصفهان
|
- حقوق و مزایا: 600 میلیون تومان سالیانه به انضمام مزایای نقدی و غیر نقدی دیگر
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی