یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
موقعیت شغلی | شرایط احراز |
متخصص تامین و خرید خارجی | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- سن: 25 تا 35 سال
- مدرک تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد کلیه رشته ها
- سابقه کار: حداقل 1 سال در سمت های مشابه و مرتبط
دانش ها و مهارت ها: - آشنایی با فرآیندهای تامین و تدارکات خارجی مواد و تجهیزات
- آشنایی با فرآیندهای تامین مالی، گشایش اعتبار و انتقال پول بخصوص در شرایط تحریم
- آشنایی و شناخت کامل قوانین و مقررات بین المللی، تهیه و تنظیم قراردادها، حمل و نقل و ترخیص کالا
- آشنایی با شیوه های جستجوی منابع و ارزیابی تامین کنندگان به منظور تامین کالاها و تجهیزات از سایر کشورها
- تسلط بر زبان انگلیسی و ترجیحا آشنایی با دیگر زبان های بین المللی
|
کارشناس تحلیل سیستم | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- سن: 25 تا 45 سال
- مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی و بالاتر در رشته های مهندسی صنایع و یا حسابداری ترجیحا از دانشگاه های سراسری
- سابقه کار: دارای حداقل 1 سال سابقه کار مرتبط و موثر
دانش ها و مهارت ها: - آشنایی مطلوب با نحوه تدوین دستورالعمل ها و رویه های اجرایی
- آشنایی مطلوب با تحلیل و ترسیم کلیه فرآیندهای مالی از جمله خرید، فروش، بهای تمام شده و …
- آشنایی با زبان سیستم های مدیریت جامع منابع (ERP)
- دارای تفکر تحلیلی و نگرش سیستمی
|
کارشناس برنامه نویسی | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- سن: 25 تا 30 سال
- مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی در رشته های مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار و مهندسی فناوری اطلاعات IT
- سابقه کار: حداقل 1 سال سابقه مفید و مرتبط
دانش و مهارت ها: - ترجیحا آشنا به زبان برنامه نویسی PL/SQL و SQL
- هوش بالا و مسئولیت پذیر
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه