استخدام

استخدام 4 ردیف شغلی در شرکت دانش بنیان شرق رایا در مشهد

استخدام شرکت شرق رایا

logo

شرکت شرق رایا (دانش بنیان) با بیش از سی سال تجربه در حوزه تولید و استقرار نرم افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه های اداری، مالی و مدیریت منابع سازمانی (ERP)، مدیریت زنجیره تامین (SCM) و مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) جهت تکمیل کادر فنی خود در استان خراسان رضوی، مشهد از میان فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر در زمینه های زیر بصورت تمام وقت دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز مزایا
برنامه نویس وب
Backend Developer
  • جنسیت: آقا، خانم
  • تعداد: 4 نفر
  • مسلط به برنامه نویسی تحت وب (ASP.NET & C# & MVC) وتوسعه در فضای .net framework یا .net core
  • آشنایی در زمینه مفاهیم شبکه، وب سرویس و REST API مزیت به حساب می آید
  • مسلط به نرم افزار مدیریت پایگاه داده ها MS SQL Server و Entity Framework
  • مسلط و یا علاقمند به تحلیل سیستم در حوزه های مالی، تولید، زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتریان

وظایف عمده:

  • کدنویسی نرم افزارهای یکپارچه سازمانی رایا با رویکرد به بهبودکاربری و فنی
    آنالیز و طراحی پایگاه داده ها
  • مشارکت در تحلیل نیازهای مشتریان و سیستمها
  • انجام فرایند تست و عیب یابی
  • پایبندی به زمانبندیها و تعهد در کار تیمی
  • ارائه آموزشهای مورد نیاز و ایجاد مهارت و تسلط بر تحلیل سیستمهای اطلاعاتی
  • حقوق و مزایای مناسب
  • نظام کارانه و بهره وری
  • رعایت کلیه مزایای قانونی شامل بیمه تامین اجتماعی، عیدی و سنوات
  • سرویس ایاب و ذهاب رفت و برگشت به محل شرکت (شهرک صنعتی توس)
برنامه نویس وب
Frontend Developer
  • جنسیت: آقا، خانم
  • تعداد: 2 نفر
  • مسلط به مفاهیم (UX/UI) و زبان های HTML, CSS, Bootstrap, Javascript
  • آشنایی با پلتفرمهای VUEJS Cordova و دیتابیس های کلاینت بیس (Sqlite) مزیت به حساب می آید
  • مسلط و یا علاقمند به تحلیل سیستم در حوزه های مالی، تولید، زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتریان

وظایف عمده:

  • کدنویسی نرم افزارهای یکپارچه سازمانی رایا با رویکرد به بهبود تجربه کاربری (UX/UI).
  • مشارکت در تحلیل نیازهای مشتریان و سیستمها
  • انجام فرایند تست و عیب یابی
  • پایبندی به زمانبندیها و تعهد در کار تیمی
  • ارائه آموزشهای مورد نیاز و ایجاد مهارت و تسلط بر تحلیل سیستمهای اطلاعاتی
  • حقوق و مزایای مناسب
  • نظام کارانه و بهره وری
  • رعایت کلیه مزایای قانونی شامل بیمه تامین اجتماعی، عیدی و سنوات
  • سرویس ایاب و ذهاب رفت و برگشت به محل شرکت (شهرک صنعتی توس)
کارشناس پشتیبانی
  • جنسیت: آقا، خانم
  • تعداد: 4 نفر
  • آشنا و یا علاقمند به کار و فراگیری اصول حسابداری مالی، حسابداری صنعتی و مفاهیم مربوط به برنامه ریزی تولید
  • آموزش های لازم جهت فراگیری نرم افزارهای یکپارچه رایا و فرایندهای مربوط به خدمات و استقرار سیستمها ارائه خواهد گردید

وظایف عمده:

  • آموزش و استقرار نرم افزارهای یکپارچه رایا بصورت حضوری در محل کارفرما
  • پشتیبانی حضوری و غیرحضوری (آنلاین) از نرم افزارهای رایا
  • پاسخگویی به مشتریان در قبال خطاها، مشکلات و درخواست خدمات
  • ارائه آموزشهای مورد نیاز و ایجاد مهارت و تسلط بر تحلیل سیستمهای اطلاعاتی
  • حقوق و مزایای مناسب
  • نظام کارانه و بهره وری
  • رعایت کلیه مزایای قانونی شامل بیمه تامین اجتماعی، عیدی و سنوات
  • سرویس ایاب و ذهاب رفت و برگشت به محل شرکت (شهرک صنعتی توس)
کارشناس امور اداری و دفتری
  • جنسیت: آقا، خانم
  • ترجیحا دارای لیسانس کامپیوتر و یا مرتبط با امور اداری
  • روابط عمومی بالا
  • سرعت و دقت عمل بالا
  • آشنا به نرم افزارهای اتوماسیون اداری
  • آشنا به مجموعه نرم افزارهای آفیس
  • آشنا و یا علاقمند به بازاریابی

وظایف عمده:

  • پاسخگویی به تماسها
  • بایگانی مدارک های اداری
  • تنظیم قراردادها و پیگیری وصول مطالبات
  • پیگیری پرونده های بازاریابی
  • ارائه آموزشهای مورد نیاز و ایجاد مهارت و تسلط بر تحلیل سیستمهای اطلاعاتی
  • حقوق و مزایای مناسب
  • نظام کارانه و بهره وری
  • رعایت کلیه مزایای قانونی شامل بیمه تامین اجتماعی، عیدی و سنوات
  • سرویس ایاب و ذهاب رفت و برگشت به محل شرکت (شهرک صنعتی توس)

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را با درج عنوان شغلی به ایمیل زیر ارسال نمایند تا در فرآیند جذب لحاظ گردد و یا با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل نمایند.

اطلاعات تماس

تلفن 05135412360 ایمیل hr@sharghraya.com لینک www.sharghraya.com سیستمهای اطلاعات مدیریت شرق رایا نمایش آگهی های استخدامی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا