| رئیس شعبه فروش | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح مسئولیتها و وظایف: - برنامه ریزی در جهت تحقق پلن فروش و بررسی استراتژی شرکت و برنامه جامع فروش
- تدوین برنامه های فروش برای تحقق پلن کارشناسان و فروشگاه های مربوطه
- فروش محصولات لوازم خانگی به مشتریان بالقوه و بالفعل
- مذاکره حضوری و تلفنی با مشتریان برگزیده شعبه جهت فروش محصولات
- ثبت سفارشات مشتریان به کارشناس فروش مربوطه
- بررسی فرم افزایش اعتبار مشتریان و ارسال به مدیران منطقه و کشوری
- نظارت بر انجام پیگیریهای لازم جهت تحویل کالا به مشتریان
- دارا بودن آگاهی و دانش کافی نسبت به مشخصات و قیمت محصولات مختلف شرکت و بازار و ارایه راهنمایی های لازم به مشتریان
- مطالعه و به روز رسانی اطلاعات در مورد مشخصات و قیمت محصولات صنعت لوازم خانگی
- تدوین گزارش تلفیقی از نظرات مشتریان
- بررسی ریسکها و فرصتها فروش
- ارائه نظرات مشاوره ای به مدیران مربوطه جهت برنامه ریزی فروش
- توسعه شایستگیها متناسب با تغییر و تحولات بازار
- بررسی پلن فروش کارشناسان و فروشگاه ها با عملکرد و بازخورد به آن ها
شرایط احراز: - داشتن کارت پایان خدمت الزامی است
- سابقه فروش الزامی است
- حداکثر سن: 45 سال
- استانهای مورد نیاز: تهران
| - حقوق ثابت توافقی + پاداش بهره وری+ کارانه فروش
- بیمه تامین اجتماعی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
- ماموریت کاری دارد
|
| کارشناس فروش (سوپروایزر فروش) | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح مسئولیت و وظایف: - آشنایی با اصول توسعه، تجهیز و مرچندایزینگ فروشگاه
- فروش محصولات لوازم خانگی به مشتریان بالقوه و بالفعل
- مذاکره حضوری و تلفنی با مشتریان جهت فروش محصولات
- ثبت سفارشات تلفنی و حضوری مشتریان در فرم مربوطه و امکان سنجی و اعتبار آن قبل از تعهد به مشتری
- انجام پیگیری های لازم به منظور تحویل به موقع محصولات به مشتری مطابق زمانبندی مورد توافق
- ارائه گزارش بازدیدها و جلسات برگزار شده با مشتریان به رئیس فروش
- حضور در محدوده فروش جهت جذب مشتریان جدید و ارجاع به واحد مربوطه
- مطالعه و به روز رسانی اطلاعات در مورد مشخصات و قیمت محصولات صنعت لوازم خانگی
- انجام جست و جوهای لازم در اینترنت جهت آگاهی از قیمتها و مشخصات برندهای مشابه
- تدوین گزارش از نظرات مشتریان در خصوص وضعیت و روندهای بازار در خصوص محصولات مختلف
- بررسی ریسکها و فرصتها فروش
- ارایه نظرات مشاوره ای به مدیران مربوطه جهت برنامه ریزی فروش
شرایط احراز: - داشتن کارت پایان خدمت الزامی است
- سابقه فروش الزامی است
- حداکثر سن :40 سال
- شهرهای مورد نیاز: تهران
| - حقوق ثابت توافقی+ پاداش بهره وری+ کارانه فروش
- بیمه تامین اجتماعی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
- ماموریت کاری دارد
|
| مدیر فروشگاه (مسئول فروشگاه) | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- استخدام ویژه جهت مدیر فروشگاه در کل تهران (محل کار در فروشگاه)
شرح مسئولیتها و وظایف: - فروش محصولات لوازم خانگی به مشتریان بالقوه و بالفعل
- مذاکره با مشتریان و ارایه راهنماییهای لازم در خصوص محصولات مختلف
- ثبت سفارشات مشتریان در سامانه در خصوص نحوه تحویل کالا
- انجام پیگیریهای لازم به منظور تحویل به موقع محصولات به مشتری مطابق زمانبندی مورد توافق
- دارا بودن آگاهی و دانش کافی نسبت به مشخصات و قیمت محصولات
- مطالعه و به روز رسانی اطلاعات در مورد مشخصات و قیمت محصولات
- انجام جست و جوهای لازم در اینترنت جهت آگاهی از قیمتها و برندهای مشابه
- انجام اقدامات لازم در حفظ و نگهداری فروشگاه
- ایجاد اقدامات لازم در خصوص محیط مناسب فروشگاه به منظور بهبود تجربه مشتری
- ارایه گزارش در خصوص خرابی تجهیزات، دکور و تابلو فروشگاه به واحدهای مربوطه
- توسعه شایستگی ها متناسب با تغییر و تحولات بازار
- مشارکت فعال در کلاسها و برنامه های آموزشی شرکت
- مشارکت در فرآیند بازاریابی و توزیع تراکت و بروشور بین مشتریان
شرایط احراز: - کارت پایان خدمت الزامی است.
- سن : 20 الی 35 سال
شهرهای مورد نیاز: - تهران: کلیه مناطق شهر تهران
- البرز : اشتهارد، نظرآباد، کرج
- قزوین : شهر قزوین، آبیک، الوند
- زنجان : شهر زنجان ، خرمدره
| - حقوق ثابت بالاتر از قانون وزارت کار +کارانه فروش
- بیمه تامین اجتماعی
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- کمک هزینه سفر
- کمک هزینه معیشت
- خدمات رفاهی ویژه
- هدایای مناسبی ویژه
- امکان استفاده از آموزش های حین کار حرفه ای
|
| مسئول دفتر | - جنسیت: خانم، آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
شرح وظایف: - توانایی برقراری ارتباط با همکاران مستقر در ستاد مرکزی و شعب
- توانایی انجام امور داخلی و بیرونی دفتر (امور اداری در ارگانهای مختلف)
- توانایی مدیریت زمان
- تسلط کار با Office جهت ارائه گزارشات فروش
- دارای فن بیان و ظاهر آراسته
- توانایی ارائه گزارش از ارتباطات روزمره
- مسئولیت پذیری بالا
- دقت و نظم بالا
- رسیدگی به وظایف اساسی اجرایی سرپرست فروش مثل پاسخگویی به تماسهای تلفنی، تشکیل پرونده، برنامهریزی جلسات و مکاتبه با مشتریان
شرایط احراز: - کارت پایان خدمت الزامی است
- حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط الزامی است
- سن : 20الی 35 سال
- فقط ساکن شهر تهران (محدوده گاندی)
| - حقوق ثابت
- پاداش
- بیمه
- بیمه تکمیلی
- مزایای انگیزشی و رفاهیات
- عضویت در تعاونی مصرف
- کمک هزینه ناهار
- کمک هزینه ایاب و ذهاب
- ماموریت کاری دارد
|