
استخدام ارکیده فاخر آرین
رستوران ارکیده فاخر آرین جهت تکمیل کادر خود در استان های البرز و تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
| عنوان شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
راه ارتباطی |
| مدیر داخلی رستوران |
- جنسیت: خانم، آقا
- تحصیلات: حداقل کارشناسی (ترجیحا مدارک دانشگاه های معتبر)
- سابقه کاری: حداقل 5 سال در حوزه مدیریت اجرایی (در بخش های تولیدی، هتل، رستوران)
- توانایی مدیریت در یکی از شعب رستوران
- توانایی مدیریت کارکنان و نظارت بر عملکرد ایشان
- ایجاد و حفظ انگیزه کارکنان و نگهداشت آنها
- توانایی سازماندهی شیفت های کاری
- توانایی اجرای دقیق امور و نظارت بر رعایت قوانین و دستورالعمل ها
- بسیار فعال و انعطاف پذیر
- محل کار: کرج
|
_
|
واتس اپ سایت ساز با هوش مصنوعی
09123680240
ایمیل
hr@orkidehrestaurant.com
|
| کارشناس فروش سازمانی (B2B) |
- جنسیت: آقا
- تحصیلات: حداقل کاردانی
- سابقه کاری: حداقل 3 سال
- امکان انجام ماموریت و سفر به شهرهای مازندران و گیلان
- تسلط بر برقراری ارتباط با ارگان ها و شرکت ها (در محدوده 2 استان مازندران و گیلان)
- توانایی پیگیری مداوم و تماس روزانه با سازمانها و معرفی خدمات و پکیج های سازمانی
- توانایی برقراری ارتباط موثر
- متعهد به اصول رفتار حرفه ای و فرهنگ سازمانی
- مسئولیت پذیر
- فن بیان مطلوب
- محل کار: تهران
|
_
|
واتس اپ
09123680240 سایت ساز با هوش مصنوعی
ایمیل
hr@orkidehrestaurant.com
|
| مدیر شعبه رستوران |
- جنسیت: خانم، آقا
- تحصیلات: حداقل کارشناسی (ترجیحا مدارک دانشگاه های معتبر)
- سابقه کاری: حداقل 7 سال در حوزه مدیریت اجرایی (مدیران با سابقه کاری در کارخانه های تولیدی و صنعتی در اولویت استخدام قرار دارند)
- توانایی مدیریت در یکی از شعب رستوران
- توانایی مدیریت کارکنان و نظارت بر عملکرد ایشان
- ایجاد و حفظ انگیزه کارکنان و نگهداشت آنها
- توانایی سازماندهی شیفت های کاری
- توانایی برنامه ریزی دقیق برای امور و نظارت بر رعایت قوانین و دستورالعمل ها
- بسیار فعال و انعطاف پذیر
- محل کار: کرج
|
_
|
واتس اپ
09123680240
ایمیل
hr@orkidehrestaurant.com
|
| کارشناس امور مشتریان |
- جنسیت: خانم
- تحصیلات: حداقل کارشناسی
- با روحیه تیمی بالا و صبور جهت پاسخگویی به سوالات مشتریان و happy call مشتریان
- صبور و دارای توانایی مدیریت خشم و استرس
- مسئولیت پذیر، پیگیر
- دارای روحیه کار تیمی و انعطاف پذیری
- منظم و وقت شناس
- دقت بالا
- روابط عمومی خوب و قدرت بالا در مذاکره و قدرت حل مسئله
- توانایی استدلال و پاسخگوئی به طیف مشتریان ناراضی به کمک استفاده از لحن بیان مناسب و سناریوهای مکالمه
- نوشتار تند و مناسب : توانایی نوشتن متن برای ارتباط با مشتریان در چت آنلاین ، ایمیل،شبکه های اجتماعی و ….
- برقراری ارتباط موثر با مشتریان از طریق کانال های شبکه های اجتماعی، ایمیل، چت و …
- پیگیری مشکلات ، درخواست ها و نیازهای مطرح شده مشتریان تا حصول نتیجه
- کارشناس ارتباط با مشتری اولین نقطه تماس سازمان با مشتریان بوده و پیگیری کلیه امور مربوط به خدمات پشتیبانی و پشتیبانی از کلیه کانال های تماس با مشتریان (چت آنلاین ، تلفن ،شبکه های اجتماعی، ایمیل و …) به عهده اوست.
- محل کار: تهران
|
_
|
واتس اپ
09123680240
ایمیل
hr@orkidehrestaurant.com
|
| نیروی خدمات |
- جنسیت: آقا
- جهت همکاری در ستاد مرکزی مجموعه
- سابقه کاری: حداقل 1 سال مرتبط
- در حوزه های: نظافت سالن ها و اتاق ها، پذیرایی از میهمانان
- بدون محل اسکان
- آراستگی ظاهر
- محل کار: تهران
|
- بیمه تامین اجتماعی + تکمیلی (بدون کسر از حقوق)
|
تماس
09123680240
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم از طریق راه های ارتباطی مندرج در هر ردیف شغلی اقدام نمایند. نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی ارکیده فاخر آرین گردشگری – رستوران و کترینگ ۱۰ آگهی فعال