استخدام بین المللی و توسعه سرمایه گذاری ساختمان انتخاب
شرکت بین المللی توسعه و سرمایه گذاری ساختمان انتخاب با توجه به برنامه های توسعه ای در راستای تکمیل کادر مدیریتی و کارشناسی خود در شرکت های زیر مجموعه در شهر اصفهان از افراد با پتانسیل کاری و فارغ التحصیلان دانشگاههای معتبر واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
موقعیت شغلی |
شرایط احراز |
مزایا |
معاونت پروژه ها |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- سن: حداکثر 50 سال
- تحصیلات: حداقل کارشناسی رشته های معماری، عمران، مکانیک، برق و صنایع
- سابقه: بیش از 15 سال مرتبط در امور پروژه های شرکت های ساختمانی، حداقل 7 سال سابقه مدیریتی
شرح وظایف:
- سیاست گذاری، ساختار سازی ، راهبری و نظارت بر امور پروژه های شرکت
- برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل پروژه های شرکت، جهت اتمام آن در زمان مقرر با حداقل هزینه با بالاترین کیفیت
- مسلط به مبانی پروژه های E.P.C و B.D و سرمایه گذاری
- تسلط به نظام فنی اجرایی کشور و امور صدور پروانه ساختمان و نظام مهندسی
- تسلط به استانداردهای مدیریت پروژه از طریق PMBOK ، PRINCE2
- آشنایی با نرم افزار MSP ،P3 و P6
- آشنایی کلی با تهیه برنامه زمان بندی و بودجه بندی پروژه ها
- آشنایی با مبانی مهندسی، فنی، بازرگانی، امور مستند سازی دانش پروژه و ایجاد PMIS، مالی، قراردادی و پروژه ها و نرم افزارهای مرتبط
- توزیع بهینه منابع بین پروژه ها و توزیع نقدینگی بین پروژه ها
- توانایی ایجاد رابطه موثر با مشاورین و کارفرمایان پروژه ها و پیمانکاران
- هماهنگی با سایر معاونین و هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت ها و تخصص مدیریت های تحت پوشش به منظور انجام وظایف و امور محوله و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات پیش روی سازمان
|
- حقوق توافقی
- بیمه
- بیمه تکمیلی
- پاداش
- هدایای مناسبتی
|
معاونت مهندسی |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- سن: حداکثر 50 سال
- تحصیلات: حداقل کارشناسی رشته های معماری، عمران، مکانیک، برق
- سابقه: بیش از 15 سال مرتبط در امور مهندسی شرکتهای ساختمانی، حداقل 7 سال سابقه مدیریتی
شرح وظایف:
- سیاست گذاری، ساختار سازی، راهبری و نظارت بر امور مهندسی شرکت
- مسلط به کلیات مقررات ملی ساختمان، آیین نامه ها، دستورالعمل ها
- مسلط به کلیات طراحی و نرم افزارهای مربوطه در دیسیپلین های مختلف معماری، سازه، تاسیسات مکانیکی و برقی و ابزار دقیق
- آشنایی با مبانی اجرایی مدیریت پروژه، بازرگانی، مالی، امور قراردادی، آنالیز بها، متره و برآورد و نرم افزارهای مرتبط
- مسلط به مبانی پروژه های E.P.C و D.B و سرمایه گذاری
- آشنایی با نظام فنی اجرایی کشور و امور صدور پروانه ساختمان و نظام مهندسی
- مسلط به امور کنترل کیفی و نظارت کارگاهی و عالیه
- توانایی شناسایی و برقراری تماس با مشاوران خارجی
- هماهنگی با سایر معاونین و هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت ها و تخصص مدیریت های تحت پوشش به منظور انجام وظایف و امور محوله و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات پیش روی سازمان
|
- حقوق توافقی
- بیمه
- بیمه تکمیلی
- پاداش
- هدایای مناسبتی
|
معاونت کسب و کار |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- سن: حداکثر 50 سال
- تحصیلات: حداقل کارشناسی رشته های مدیریت، مالی و صنایع
- سابقه: بیش از 15 سال مرتبط در امور کسب و کار و تامین شرکتهای ساختمانی و حداقل 7 سال سابقه مدیریتی
شرح وظایف:
- سیاست گذاری، ساختار سازی، راهبری و نظارت بر امور کسب و کار و تامین شرکت
- مسلط به امور مطالعات بازار و توانایی انجام نیاز سنجی و تحلیل بازار در حوزه ساختمان تهیه مدل های کسب و کار
- مسلط به امور بازاریابی تبلیغات
- آشنایی با دیجیتال مارکتینگ به منظور برنامه ریزی و هدف گذاری در فروش
- دارای تجربه کافی در حوزه فروش املاک مستغلات
- مسلط به امور تهیه F.S و توانایی تجزیه و تحلیل و ارزیابی اقتصادی در طرحها- آشنایی با نرم مربوطه
- شناسایی فروشندگان، تولید کنندگان و برنامه ریزی تامین به موقع اقلام و خدمات مرتبط با صنعت ساختمان
- آشنایی به مقررات بازرگانی داخلی، خارجی و نرم افزارهای مرتبط
- هماهنگی با سایر معاونین و هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت ها و تخصص مدیریت های تحت پوشش به منظور انجام وظایف و امور محوله و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات پیش روی سازمان
|
- حقوق توافقی
- بیمه
- بیمه تکمیلی
- پاداش
- هدایای مناسبتی
|
معاونت برنامه ریزی و پایش |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- سن: حداکثر 50 سال
- تحصیلات: حداقل کارشناسی رشته های مدیریت و صنایع
- سابقه: بیش از 15 سال مرتبط در امور برنامه ریزی و پایش شرکت های ساختمانی و حداقل 7 سال سابقه مدیریتی
شرح وظایف:
- سیاست گذاری، ساختار سازی، راهبری و نظارت بر امور برنامه ریزی و پایش شرکت
- شناسایی، طراحی، عارضه یابی و بهبود فرآیندهای سازمان و تعریف نقاط کنترلی و شاخص های اثربخشی هر یک از فرآیندها و آشنایی با نرم افزارهای مرتبط
- تهیه، تدوین و توسعه آیین نامه ها، روش های اجرایی، دستورالعمل ها، رویه ها و…ارائه آموزش های لازم در مورد رویه های جدید و یا بازنگری شده جهت انجام صحیح آنها توسط پرسنل مرتبط
- شناسایی مسائل، مشکلات و مغایرت های اجرایی سیستم ها و روش ها و انجام صحیح و دقیق فرآیند اقدام اصلاحی و پیشگیرانه در سازمان ، سنجش اثربخش اقدام های اصلاحی و پیشگیرانه اجرایی شده
- برنامه ریزی و انجام ممیزی و ارزیابی اجرای فعالیت های سیستمی در واحدهای سازمان و رفع مغایرت های شناسایی شده در ممیزی با اجرای اقدام های مناسب اصلاحی
- طراحی سیستم گردش اطلاعات در سازمان و ایجاد گزارش های مدیریتی مورد نیاز مدیران ارشد و میانی شرکت
- هماهنگی با سایر معاونین و هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت ها و تخصص مدیریت های تحت پوشش به منظور انجام وظایف و امور محوله و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات پیش روی سازمان
|
- حقوق توافقی
- بیمه
- بیمه تکمیلی
- پاداش
- هدایای مناسبتی
|
معاونت مالی- اقتصادی و اداری |
- جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- سن: حداکثر 50 سال
- تحصیلات: حداقل کارشناسی رشته های مدیریت مالی و حسابداری
- سابقه: بیش از 15 سال مرتبط در امور مالی، اقتصادی، اداری شرکتهای ساختمانی و حداقل 7 سال سابقه مدیریتی
شرح وظایف:
- سیاست گذاری، ساختارسازی، راهبری و نظارت بر امور مالی – اقتصادی اداری شرکت
- تسلط به امور حسابداری، بیمه و مالیات، حسابداری بهای تمام شده
- تسلط به امور برآورد، تصویب و تخصیص بودجه سازمان و بودجه تلفیقی واحد های تابعه
- تسلط به تهیه گزارشات مدیریتی
- تسلط به امور تامین مالی و Finance
- تسلط به مدل سازی و برنامه ریزی مالی
- تسلط به امور توسعه منابع انسانی، رفاهیات و آموزش
- هماهنگی با سایر معاونین و هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت ها و تخصص مدیریت های تحت پوشش به منظور انجام وظایف و امور محوله و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات پیش روی سازمان
|
- حقوق توافقی
- بیمه
- بیمه تکمیلی
- پاداش
- هدایای مناسبتی
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه بین المللی و توسعه سرمایه گذاری ساختمان انتخاب نمایش آگهی های استخدامی