استخدام

استخدام 5 عنوان شغلی در مجموعه دلژین در تهران

استخدام مجموعه دلژین

مجموعه بین المللی دلژین جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران، منطقه شورآباد از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلی شرایط احراز مزایا
مدیر انبار (مبلمان)
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدیریت تامین و آماده سازی سفارشات مشتریان
  • کنترل کمیت و کیفیت کالای ورودی و خروجی به سطح فروشگاه (از انبار مرکزی و برای مشتریان)
  • کنترل ثبت اسناد انبار در سیستم در خصوص کالای صادره و وارده
  • همکاری با واحد سفارشات مشتریان برای آماده سازی و ارسال
  • همکاری مستقیم با مدیریت فروش
  • صبور، دارای انگیزه و روحیه کار تیمی
  • حداقل 6 سال سابقه کاری مرتبط
  • حداقل مدرک تحصیلی کاردانی
  • حقوق ثابت
  • بیمه تامین اجتماعی
سرپرست خدمات پس از فروش (مبلمان)
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • نیروی صبور، باهوش، پیگیر و مسئولیت پذیر
  • جمع آوری، کنترل، تکمیل و به روز نگه داشتن کلیه اطلاعات مشتریان پس از صدور فاکتور
  • همکاری با تیم تحویل کالا جهت مدیریت و حل هرگونه مشکل یا مسئله احتمالی در فرآیند تحویل کالا به مشتری
  • همکاری با تیم انبار جهت آماده سازی کالاهای ارسالی
  • تهیه و تنظیم برنامه رانندگان و مسئول تحویل کالا و نیروی خدمات
  • تهیه گزارشات فصلی از خرید محصولات توسط مشتریان
  • تهیه گزارش فصلی از میزان رضایت مندی مشتریان از محصولات و خدمات ارائه شده
  • حداقل 4 سال سابقه کاری مرتبط
  • حداقل مدرک تحصیلی کاردانی
  • حقوق ثابت
  • بیمه تامین اجتماعی
کارشناس خدمات پس از فروش (مبلمان)
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • تسلط کامل بر مدیریت کلیه تماس های ورودی و مکالمات و مذاکرات تلفنی با مشتریان
  • مسلط به برنامه ریزی، زمان بندی، پیگیری و مدیریت بسته بندی و ارسال کالا از انبار به محل مشتریان
  • توانمند در برقراری و تعامل با مشتریان با مهارت در مکالمات تلفنی
  • توانایی برنامه ریزی و زمان بندی برای تیم تکنسین جهت نصب کالا در محل مشتری
  • صبور، دارای انگیزه و روحیه کار تیمی
  • حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط
  • آشنا به اصول و قوانین مشتری مداری
  • حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی
  • حقوق ثابت
  • بیمه تامین اجتماعی
مسئول ارسال کالا به مشتریان
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • نیروی جوان، خوش برخورد، با مسئولیت پذیری بالا، متعهد و فنی
  • ارسال سفارشات مشتریان از انبار مرکزی به منزل مشتری به همراه تیم خدمات
  • کنترل دقیق کالاهای فروش رفته (سفارشات مشتریان در محل انبار)
  • دریافت اطلاعات سفارشات روزانه از واحد امور مشتریان
  • آماده سازی و برنامه ریزی منطقه ای جهت ارسال سفارشات
  • نظارت بر روند حمل و باربری سفارشات از محل انبار تا منزل مشتریان
  • کنترل و نظارت بر اسناد خروج کالا از انبار و تحویل دهی به مشتری
  • انجام امور فنی در منزل مشتری
  • آراسته، آرام و دارای توانایی به برقراری ارتباط سازنده با مشتریان و همکاران
  • آشنا به امور مشتری مداری
  • حقوق ثابت
  • بیمه تامین اجتماعی
  • ماموریت خارج از شهر تهران
مسئول تحویل کالا
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • نیروی جوان و فعال برای بارگیری، جابجایی و حمل کالا به منزل مشتریان
  • دقیق، منظم، مسئولیت پذیر
  • دارای قدرت بدنی و سلامت فیزیکی
  • دارای روحیه کار تیمی و همکاری با واحد خدمات پس از فروش
  • آراسته، آرام و دارای توانایی به برقراری ارتباط سازنده با مشتریان
  • آشنا به امور مشتری مداری
  • دارای مهارت در بسته بندی و حمل کالا (مبلمان) به منزل مشتری
  • دارای مهارت در حمل کالا (مبلمان) به منزل مشتری در آسانسور و طبقات
  • حقوق ثابت
  • بیمه تامین اجتماعی
  • ماموریت خارج از شهر تهران

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی مجموعه دلژین فروش کالا ۶ آگهی فعال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا